Jimin a stat mai toată ziua în cameră, uitându se la seriale și mâncând.
Mama lui bate la ușă și intră.
Mama Jm: ești în vacanță...alegi să te plictisești chiar așa?
Jimin : oricum nu am ce face dacă ies...așa că tot aia.
Mama Jm: nu o să te bat la cap...dar orice s-ar fi întâmplat, nu trebuie să-ți strice vacanța...ieși și bucură te de oraș,ia o pe Yuki... distrați vă cum o făceați înainte să ne mutăm.
Jimin : fără Yoongi nu am chef de nimic,poți să înțelegi?
Mama Jm: te înțeleg ,puiule...dar nu am de unde să știu ce s a întâmplat cu voi să vă ajut.
Jimin: nu avem nevoie de ajutor...
Mama Jm: bine...fie..în 10 minute să cobori pentru cină.
Jimin : am mâncat până acum,nu mi-e foame.
Mama Jm: ok,nu mânca dacă nu ți-e foame..dar avem ceva de discutat cu tine.
Jimin : de ce nu sună bine?...
Mama Jm: te așteptăm jos.
Jimin : ok...
Iar mama lui iese din cameră.Jimin pov.
Sper să nu fie vești proaste,și așa nu am starea necesară...El strânge puțin și face curat,apoi coboară în bucătărie. Se așează la masă și analizează gresia din bucătărie cu privirea.
Tata Jm: nu are rost să o luăm pe ocolite...fiule,eu și mama ta vom mai avea un copil.
Jimin își ridică capul și timp de câteva secunde,nu zice nimic.
Jimin : asta era?.... m-am speriat...
Mama Jm: tu ai auzit ce a zis tatăl tău?..
Jimin : stai..nu e o glumă?
Tata Jm: nu,fiule...vei mai avea un frate..
Mama Jm: sau o soră.😄
Jimin : chiar ? Asta e super! Nu știu de ce nu v-ați gândit mai demult la asta,dar și acum e bine.😃
Tata Jm: noi care ne gândeam că o să te superi...
Jimin : glumești? O să fie tare să mai am un frate mai mic...sau o soră.
Tata Jm: și încă ceva...o să ne mutăm înapoi aici.
Jimin : ce?...
Rozaliul parcă simte cum pământul îi fuge de sub picioare și speră că nu a auzit bine.
Tata Jm: da..orașul acesta este mult mai liniștit,o să-i fie mai bine mamei tale sa ducă sarcina aici.
Jimin : eu o să rămân în Seul...adică,vreau să stau și cu voi...de ce nu rămânem toți acolo? Nu e așa rău...
Tata Jm: noi deja am hotărât.
Jimin : fără mine...părerea mea nu contează? Eu o să rămân în Seul.
Tata Jm: nu negociem. Ești minor,nu poți sta în alt oraș de unul singur.
Jimin : dar cum era când stăteam acolo...nu ne vedeam mai deloc..stăteam cu Yoongi,nu puteți face asta..acolo îmi place,am mai mulți prieteni,liceul e mai bun...nu mă pot întoarce aici...mă urăște toată lumea..
Mama Jm: nu exagera.
Jimin : dar chiar nu exagerez.. nu-mi place liceul și lumea de aici...
Tata Jm: Jimin, rămâi cu noi în Busan.
Jimin : și Yoongi?..
Tata Jm: nu v-ați despărțit? E cumva aici cu tine?
Jimin : nu este..dar nu ar fi de acord cu decizia asta.. mă iubește,oricât ne-am certa..nu am să renunț la el...chit că vă convine sau nu.
Tata Jm: înțelege că până împlinești 18 ani, trebuie să rămâi cu noi, oriunde am sta,nu ai de ales.
Jimin : nu puteți să-mi faceți asta,e nedrept.
Mama Jm: iubitule, Yoongi e binevenit aici de câte ori vrea.
Jimin : dar e greu să ajungă mereu...iar când începe liceul,nu o să mai poată ajunge deloc. Lăsați mă să stau la casa din Seul.. vă rog,o să am grijă de mine.
Tata Jm: Jimin,nu discut, rămânem împreună ca o familie.
Jimin : e nedrept ce îmi faceți.
Tata Jm: uite,ne întoarcem și stăm până la sfârșitul verii,dar apoi,revenim aici.
Jimin : nu vreau să rămân acolo în vacanță...vreau să rămân de tot,vrei să înțelegi?
Tata Jm: am luat deja hotărârea. Acum hai să mâncăm. ÎN LINIȘTE.
Jimin : nu, mulțumesc! Nu mi-e foame.
Și se ridică,apoi urcă scările în grabă.
Tata Jm: Jimin... JIMIN! Copilul asta...
Mama Jm: dragă...nu crezi că ai fost cam dur cu el?...
Tata Jm: trebuia să-i zicem odată.
Jimin trântește ușa de la camera și se aruncă în pat total demoralizat.Seara , Yoongi se trezește și coboară încet, pentru a nu fi văzut de cineva. Încearcă să evite discuția cu mama lui,așa că se grăbește să plece cât mai repede. Urcă în mașină și în scurt timp ajunge acasă. Dă scroll pe Instagram ceva timp,apoi caută în lista de prieteni pe cineva care ar vrea să iasă afară. Intră în galerie și dă de toate pozele lui cu Jimin,își ia ochii timp de câteva secunde și îi mută pe pereți .
CITEȘTI
𝕯𝖔𝖆𝖗 𝖓𝖔𝖎 // 𝖄𝖔𝖔𝖓𝖒𝖎𝖓 💜
Fanfiction-de ce ma înnebunești așa? -nu o fac intenționat,nu este vina mea că te exciți prea ușor. -Jimin,eu nu sunt genul de om care dă ușor. -asta este o amenințare? -oare?😏 ~Cartea asta este direct serial,tot ce înseamnă shiping între membrii BTS, Yoonmi...