Jimin : chiar cred că trebuie să-i cerem ajutorul lui Jungkook ...
Yoongi : nu-l sun.
Jimin : ah,ok,îl sun eu.
Yoongi : nu.. lasă că vorbim cu Mon și îl sună el.
Jimin : ok.
Yoongi : i-am lăsat un mesaj și a zis să mergem acasă că se ocupă el.
Jimin : super, Mon e cel mai tare,hai acasă.
Yoongi: bine, cred că acum putem să ne odihnim liniștiți.
Și ei pleacă acasă la Yoongi și mănâncă puțin.
Yoongi : merg să fac un duș.00:30
Seung-hyun: îți înțeleg povestea Taehyung,deși faptul că ai un "iubit" și mai ales faptul că îți plac băieții trebuie să ții doar pentru tine,bine? Nu cred că ai fi văzut prea bine dacă o să zici asta.
Taehyung : da.. înțeleg.
Seung-hyun: deci,o să intri în banda mea?
Taehyung : categoric.
Seung-hyun: asta am vrut să aud, păi atunci să sărbătorim,dar nu cu ceaiul ăla pe care îl beai tu mai devreme,cu alcool adevărat.
Și pocnește din degete,iar o secundă mai târziu intră pe ușă o tipă cu o sticlă și 2 pahare în mână. Seung-hyun ia sticla și toarnă în ambele pahare,ciocnește cu Taehyung și îi face semn să bea.
Băiatul bea o gură din ce avea în pahar și simte instant cum îl arde gatul și începe să tușească.
Seung-hyun: pe parcurs te vei obișnui cu gustul.
Taehyung : dacă ziceți dumneavoastră...
Seung-hyun: nu te mai rețin,mergi acasă,ne vedem mâine.
Taehyung : domnule..am venit aici ziua..ăm...
Seung-hyun: așa și? Ți-e frică de întuneric?
Taehyung : nu, bineînțeles că nu,dar fac ceva până în centru..
Seung-hyun: înțeleg.
Și deschide sertarul biroului său din care ia o cheie și i o întinde lui Taehyung.
Taehyung : sunteți amabil,însă am doar 17 ani,nu am permis de conducere..
Seung-hyun: știi să conduci?
Taehyung : da,dar-
Seung-hyun: atunci nu văd care este problema..
Taehyung : aș risca să mă prindă poliția..
Seung-hyun: poliție în cartierul ăsta? Stai liniștit, Taehyung ,chiar și ei se feresc să vină în zona asta.😂
Taehyung : aici nu,dar în centru sigur o să mă oprească.
Seung-hyun: dacă chiar te va opri cineva,mă suni pe mine.
Taehyung : serios?
Seung-hyun: ceea ce conduc în această zonă este doar o ramură,sunt o persoană importantă,iar tu vei afla detaliile astea la momentul potrivit,acum du te.
Taehyung : am înțeles, mulțumesc mult!
Și Taehyung iese pe ușă destul de grăbit.Taeyang: domnule,nu înțeleg,de ce l-ați băgat în bandă? E doar un copil,habar n-are cu ce ne ocupăm și nici măcar nu pare că s-ar pricepe la ceva..
Seung-hyun: a,nu? Din câte îmi aduc aminte,azi v a aranjat pe toți 6.
Tipul răbufnește și își încrucișează mâinile.
Taeyang: ne punem încrederea într-o persoană care ne poate da în gât imediat.
Seung-hyun: până o să apuce să facă asta,deja v a fi complicele nostru,adică pică și el,odată ce intră în asta,șansele lui să mai iasă sunt egale cu 0.
Taeyang: fie,dar de ce tocmai el? Este doar un copil..
Seung-hyun: nu, Taeyang,nu este un copil,este o țintă,este o mare diferență. L-am recunoscut pe puști de când a intrat în bar,este fiul lui Kim Daehyun,cine s-ar fi gândit că fiul dușmanului meu o să facă parte din banda mea. Practic îl am la degetul mic,pot face ce vreau cu el,prin el o să-l distrug pe Kim Daehyun,ce părinte ar suporta să-și vadă copilul...ok,nu dau toate detaliile,am un plan, însă necesită timp.
Taeyang: deci noi ce trebuie să facem mai exact?
Seung-hyun: împrieteniți vă cu el, faceți l să se simtă bine aici,cu cât se simte mai în siguranță,cu atât va face mai mult pentru noi.
Taeyang: am înțeles, domnule!
CITEȘTI
𝕯𝖔𝖆𝖗 𝖓𝖔𝖎 // 𝖄𝖔𝖔𝖓𝖒𝖎𝖓 💜
Fiksi Penggemar-de ce ma înnebunești așa? -nu o fac intenționat,nu este vina mea că te exciți prea ușor. -Jimin,eu nu sunt genul de om care dă ușor. -asta este o amenințare? -oare?😏 ~Cartea asta este direct serial,tot ce înseamnă shiping între membrii BTS, Yoonmi...