capitolul 145

147 9 12
                                    

Luni // 11 septembrie

După o seară de povești și păreri împărțite despre bac și clasa a 12 a,toți se trezesc următoarea dimineață cu greu.
Namjoon își pregătește cafeaua cu ochii închiși și scapă pe jos ceașca.
Hobi: poți te rog să nu demolezi casa, Mon...dacă nu cer prea mult, bineînțeles...🥲
Jin: agh,e prea de dimineață să curăț după tine, iubire...uf, dă te,îți fac eu cafeaua.
Alis: cine mă duce acasă?
Hobi: eu..
Se-Mi: cum ai dormit?
Alis: super,camera este foarte confortabilă.
Namjoon: auzi,dacă nu-l deranjează pe Hobi,de ce nu te muți și tu aici?
Hobi: nu am treabă,e destul loc.
Alis: nu știu ce să zic,vreau să fie toată lumea de acord..
Namjoon: nu cred că are cineva vreo problemă...
Yoongi : eu nu..
Se-Mi: mie mi-ar plăcea să mai fie o fată în casă...
Jin: nu am o problemă cu asta.
Jimin : de ce nu .
Namjoon: s a votat,o să stai aici.
Alis: super!
Jin: hai să ne grăbim să ajungem la liceu,profesorii de anul ăsta sunt prea exigenți..
Namjoon: nu-mi place să recunosc,dar așa e,să plecăm odată.
După ce toți ajung la liceu,inclusiv Hobi care o și aduce pe Alis,ei îl mai așteptă doar pe Taehyung . După câteva minute apare și el adus de tatăl său. Iese din mașină și vine aproape de ceilalți.
Hobi: ce-i cu fața asta? Toate bune?
Taehyung : da,totul perfect,hai înăuntru..
Jimin ajunge la clasa lui odată cu Alis și se așează,își împrăștie toate lucrurile pe bancă și caută prin ele.

Jimin ajunge la clasa lui odată cu Alis și se așează,își împrăștie toate lucrurile pe bancă și caută prin ele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

InSoo: te știam mai ordonat,Jiminie.😄
Jimin : îmi tot mut lucrurile dintr-o parte în alta și le încurc între ele,hyung.
InSoo: cum așa?
Jimin : ne-am mutat toată gașca împreună într-o casă și iar am mutat lucrurile..
InSoo: ce tare,este ca și cum sunteți vecini cu toții.
Jimin : da,dar este un haos total uneori.😄
InSoo: ce nebunie.😄 Hei,am primit o invitație prin mesaj la ziua lui Namjoon,dar nu cunosc locația,știi cumva unde este?
Jimin : parcă se vorbea despre asta de dimineață,da' eram prea adormit să aud.😄 Dă mi să văd .
Iar InSoo îi întinde telefonul rozaliului.
Jimin : oh,wow..este la casa noastră,nu credeam că o să dea acasă petrecere,mă așteptam să fie la Coffee vibe.
InSoo: a,super, de-abia aștept să văd unde stai.
Jimin : este super,o să-ți placă.
InSoo: în realitate voiam să ți zic altceva.
Jimin : ce anume?
InSoo: a trecut ceva timp de când o cunosc pe Sorn,aș vrea să-i propun să fie iubita mea...ce părere ai?
Jimin : ce părere am?.... Păi...eu cred că veți face un cuplu minunat,hyung.😊
InSoo: așa crezi?
Jimin : normal!
InSoo: mersi!
Iar profesorul intră în clasă.
Prof: toată lumea la locul său.
InSoo: plec în bancă.😄

Pauză.
Băiații erau undeva în curtea liceului,iar Jimin vine val-vârtej către ei.
Jimin : vineri am test din toată materia de anul trecut, vă vine să credeți?
Namjoon: așa este la fiecare început de an.
Jimin : eu nu știam asta,la vechea mea școală nu era așa.
Jin: bun venit în Seul..
Jimin : uffff...
Yoongi : este ok,o să te descurci...
Jimin : imposibil,anul trecut nu am fost de la început,nici măcar nu cunosc materia de dinainte să vin...
Namjoon: păi, norocul tău Jimin,ai în fața ta cei mai buni doi profesori din liceu,te putem face să înveți în câteva zile tot ce s a predat la începutul anului trecut.😌

𝕯𝖔𝖆𝖗 𝖓𝖔𝖎 // 𝖄𝖔𝖔𝖓𝖒𝖎𝖓 💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum