Duminică // 10 septembrie
Taehyung se trezește primul și coboară în bucătărie, își pregătește o cafea și se așează bulversat la masă. În scurt timp, Yoongi apare și face același lucru.
Yoongi : deci?
Taehyung : deci ce?
Yoongi : o să-mi povestești ce s a întâmplat aseară? Ce naiba făceai în zona aia?
Taehyung : nu vreau să vorbesc despre asta.
Yoongi : v a trebui , Tae,ceva nu este în regulă cu tine și eu nu pot sta așa.
Taehyung : Yoongi ,eu-
Dar telefonul lui Taehyung sună. El răspunde și se ridică,face câțiva pași într-un colț și vorbește.
Th📞: tată?
.........
Th📞: cum?..
........
Th📞: jur că am o explicație..
........
Th📞: vin imediat...Și închide telefonul.
Yoongi : ce s a întâmplat?
Taehyung : era tata,a zis că trebuie să vin acasă.
Yoongi : te duc.
Taehyung : nu e nevoie,mă descurc.
Yoongi : am zis că te duc eu.
Taehyung : mă tratezi ca pe un copil, nu-mi place asta,știi,nu?
Yoongi : m-am saturat să-ți explic că încerc doar să ajut.
Taehyung : ok,vrei să știi? Tata e cu poliția la noi acasă,aseară am făcut o tâmpenie,hai odată,îți explic pe drum.
Yoongi este confuz,dar se ridică de la masă și plecă cu Taehyung. Urcă în mașină și pornește către casa părinților lui Taehyung.
Yoongi : ce ai făcut?
Taehyung : o bandă de hoți cel mai probabil m-au păcălit și m-au pus să fur un tablou dintr-un muzeu...
Yoongi : eh? Ce? Cum dracu',Tae?
Taehyung : nu știu,am fost naiv...
Yoongi : sper că nu ai avut legătură cu banda lui Seung-hyun...
Taehyung : cum de știi?
Yoongi : ah, Tae...ei sunt cei mai pricepuți hoți din țară și se învârt în zona aia,firar,ce ai căutat cu ei?
Taehyung : de unde era să știu că sunt hoți,am vrut doar...
Yoongi : ce ai fi putut să-ți dorești de la ei?
Taehyung : alți prieteni...
Yoongi se uită la el confuz și apoi din nou la drum.
Yoongi : de ce ai vrea alți prieteni? Noi ținem la tine..
Taehyung : nu am simțit asta în ultimul timp...
Yoongi : ce vrei să zici?
Taehyung : iubitul meu a plecat din țară,când aveam cea mai mare nevoie de el...Jimin pe care l-am ajutat la început cu tine s a culcat cu iubitul meu,Mon doar m a cristicat,iar Jin i a luat apărarea de fiecare dată,Hobi vede numai pozitivitate peste tot, pentru că viața lui e perfectă,dar nu știe cum se simt ceilalți.
Yoongi : Tae,nu o să-l apăr pe Jungkook ,el și Jimin au greșit în mod egal, însă el s a simțit vinovat față de tine și a plecat un timp... Mon nu te-a criticat,a încercat să te facă doar să înțelegi ce se întâmplă,lui îi lipsește Jungkook la fel de mult cum îți lipsește ție..iar Jin este iubitul lui,este normal să i susțină punctul de vedere. Iar Hobi,parcă nu l-ai cunoaște...
Dar eu?... Nu ți-am făcut nimic.
Taehyung : știu că am greșit,bine? Dar acum deja este târziu să repar ceva,nu pot să cred că m-am lăsat păcălit atât de ușor...
Yoongi : zi poliției adevărul...
Taehyung : nu mă vor crede...
Ei ajung acasă la Taehyung și intră în curte.
Tata Th: fiule,ce ai făcut?
Taehyung : am..
Și se uită la Yoongi care îi dă aprobator din cap.
Taehyung : vă voi spune.La casa uriașă, ceilalți se trezesc și coboară pentru micul dejun.
Jin: voi găti pentru atâtea persoane zilnic?
Se-Mi: nu,te voi ajuta și eu,facem cu rândul.
Jin: cât mă bucur,în sfârșit cineva.
Namjoon: ne grăbim puțin? Trebuie să ajungem la muncă..
Jin: mâncăm și mergem.
Jimin ajunge și el jos și îl caută pe Yoongi cu privirea.
Jimin : știți cumva unde este Yoongi?
Hobi: nu știu,dar nici el și nici Tae nu sunt acasă,iar mașina lui Yoongi nu este afară.
Jimin : ciudat,nu mi-a spus că plecă...
Hobi: vine el,hai să mănânci, Jin gătește ceva ce miroase de vis.
Jin: masa este servită,poftă bună!
Hobi: Mon, marți este ziua ta,nu ai uitat,nu?
Namjoon: normal că nu am uitat.
Jimin : ăm...de ce i-ați zis,adică nu o să fie o surpriză cum a fost și la restul?
Hobi: nu, Mon nu poate fi surprins...am încercat cât am fost mici și niciodată nu ne-a ieșit,iar de 2 ani deja,facem ceva simplu de ziua lui,fără o surpriză..
Jimin : înțeleg...
Namjoon: e mai convenabil,în felul ăsta știi ce o să ai la petrecere,ce mâncare,ce băutură,e mult mai practic.
Jin: bine gândit.
Namjoon: bun,oprim aici discuția,noi trebuie să plecăm,vedeți ce faceți.
Se-Mi: spor la muncă, băieți.
Jin: mulțumim.
Jimin : oare unde îi găsesc pe cei doi?
Hobi: zic să-l suni pe Yoongi,iar dacă nu răspunde, păi...habar nu am, așteptă să se întoarcă.
CITEȘTI
𝕯𝖔𝖆𝖗 𝖓𝖔𝖎 // 𝖄𝖔𝖔𝖓𝖒𝖎𝖓 💜
Fanfiction-de ce ma înnebunești așa? -nu o fac intenționat,nu este vina mea că te exciți prea ușor. -Jimin,eu nu sunt genul de om care dă ușor. -asta este o amenințare? -oare?😏 ~Cartea asta este direct serial,tot ce înseamnă shiping între membrii BTS, Yoonmi...