7

297 31 14
                                    

Uyanarak lavaboya gittim, işlerimi bitirerek mutfağa indim, pankek ve kahve yaptım, kek'i yerken yoongi'yi düşündüm, yeniden yapabilirmiydik?

Eskisi gibi olabilirmiydik ?

Kafamı salladım olabilirdik, yoongi ile engeller varken bile sevgimizi hisseder dik, ikimizde hala değişmediysek yapa bilirdik, gerçi değişmiş olsak bile yine de yapardık, biz gerçekten bir birimizi seviyoruz.

Telefonum çaldı, baktığımda yoongi arıyordu, güldüm ve açtım

-ne var

+şey hoseok sana gelsem olurmu?

-neden?

+şey, neyse boşver rahatsız ettim üzgünüm

-yoongi ne yaptın

+küçük bir kavga, ama hak etti hoseok ne yapayım

-sen iflah olmazsın, iyi gel

+kapıdayım da ehe

-sen ciddimisin

+şey, evet

Kalkarak telefonu kapattım, kapıyı açtığımda   kafasını eğdi "şey teşekkür ederim" dediğinde göz devirdim "geç içeri" dediğimde yutkundu, tereddütle bakıyordu, eskiden kolayca içeri geç diyemezdim ama şimdi özgürdüm, kolunu tutarak içeri çektim "kapıda mı kalıcan gerizekalı" diyerek kapıyı kapattım.

Yutkundu "b-ben" dediğinde göz devirdim "geç içeri" dediğimde ilerledi, ecza dolabından tentürdiyot, krem, pamuk ve yara bandı aldım, çenesi, yanakları çizilmiş ve küçük de olsa morluklar vardı, ihtiyacım olanı alarak yanına gittim.

Ellerine bakıyordu, yanına oturdum "neden kavga ettin yoongi" diyerek yüzünü kendime çevirdim, kalbim sıkışıyor du onu böyle görünce.

Tentürdiyot'u biraz pamuğa koyarak çiziğin üstüne sürdüm, yüzünü buruşturduğunda üfledim, anlatmaya başladı "ren piçi sana göz dikmişti, benim sevgilime göz dikti bende o gözlerini çıkardım" dediğinde kaşlarımı çattım "ren? Kırmızı saçlı olanmı?" dediğimde kafasını salladı, göz devirdim "o çirkin şeyemi bakıcam ben, daha iyi adaylarım var" diyerek bandı yapıştırdım.

Şaşkınca baktı "hoseok beni bırakmayacaksın değil mi" dediğinde kafamı salladım "bilmem" dediğimde gözleri doldu, titreyin sesi ile "hoseok beni bırakma" dediğinde kremi yanağındaki morluğa sürdüm "bebeklik yapma" dediğimde elimi tuttu.

Öptü "hoseok ben salağım biliyorsun, ben aptalın tekiyim, lütfen ben sensiz yapamam, bırakma beni" dediğinde elimi çektim, kremi ovarak sürdüm "kendini çok iyi tanıyorsun" dediğimde göz yaşı düştü.

Ağlamaya başladı "lütfen bırakma ben sensiz yapamam" diyerek sarıldı, şakağımı öptü "salağım ben nasıl seni bıraktım tanrım hoseok benden giderse canımı al" dediğinde kafamı salladım "yoongi bırak beni ve salak salak konuşma" dediğimde kafasını salladı, sıkıca sarıldı "hayır bırakmam bırakma beni" dediğinde göz devirdim.

Tikine dokundum, kasılarak ellerini çözdüğünde güldüm, geri çekildim "cidden.." diyerek kalktım, gülerek mutfağa gittim, arkamdan geldi  "hoseok bırakma beni" dediğinde kafamı salladım "yoongi sinirlendiriyorsun"  dediğimde kafasını eğdi "özür dilerim" dediğinde kafamı salladım.

Dolaptan yumurta çıkardım "kahvaltı yaptın mı" dediğimde "hayır" diyerek masaya oturdu, salatalık, zeytin ve peynir çıkardım, pankek sevmiyordu, tabağını hazırladım, gülerek "teşekkür ederim hoseok" diyerek yemeye başladı, kahve yaparak yanına koydum.

Kapı çaldığında yutkundum, jin hyung gelmişti, kalkarak açtım, jin hyung "hoşikim" diyerek sarıldı, gülerek bende sarıldım, içeri geçti, önüne geçtim "hyung çok neşelisin" dediğimde kafasını salladı "evet, namjoon bana çiçek almış" dediğinde güldüm "oo romantikmi oldunuz siz" dediğimde güldük.

Jin hyung mutfağa gidicek iken "hyung" dediğimde kafasını salladı "söyle" diyerek baktı, yutkundum "sinirlenme lütfen" dediğimde kaşlarını çatarak "söyle hoseok" dediğinde yutkundum "şey kavga etmiş yardım istedi bende eve aldım" dediğimde kaşlarını çatarak "kimi eve aldın" dediğinde yoongi kafasını mutfaktan çıkardı.

Yutkundum "y-yoongi yi" dediğimde sinir ile "nerede o" dediğimde yutkundum, yoongi yavaşça yukarı çıkmaya başladığında jin hyung arkasına döndü, yoongi'yi gördüğünde "seni geberticem sülük" dediğinde yoongi koşarak "ben ne yaptım" diyerek kendini odama sakladı.

Jin hyung medenice kapıyı çaldı "aç şunu, o dilini kesicem, aç dedim" dediğinde yutkundum "hyung lütfen" dediğimde bana baktı "hoseok o seni terk etti" dediğinde kafamı salladım "evet ama pişman, hem yardım istedi hyung lütfen böyle yapma" dediğimde kafasını salladı "hoseok aptal olma" dediğinde kafamı eğdim.

Jin "iyi, çık sende bok parçası" dediğinde yoongi kapıyı açtı, aşşağı indik, yoongi kafasını kaldırmazken jin hyung sanki gözleri ile öldürücekti.

/

sope - youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin