Sabahtan beri gülüşüm silinmemişti, yoongi giderken yanağımı öpüp kaçmıştı resmen.
Jin hyung diğerlerinide çağırmıştı ve beni haşlamışlardı, namjoon ılımlıydı ama diğerleri beni öldürmedikleri kalmıştı.
Bu gece bende kalıcaklardı, uyumak için yastığıma sarıldım, ahh yoongi dengemi bozdun.
Bahçedeydim, çiçekler vardı, güneş parlıyordu, güzel bir ortamdı, yoongi ile hayal ettiğimiz bahçeye benziyordu, çimenlerin üstüne uzandım, ses duyduğumda kafamı çevirdim gelen yoongi ydi, gülerek yanıma oturdu "güzel değil mi" dediğinde kafamı salladım.
Yanıma uzandı, huzurlu hissediyordum, bana döndüğünde bende ona döndüm, kedi gözleri parlıyordu, eskisi gibi gülerek bakıyordu, elini yanağıma koyduğunda güldüm, yaklaşarak dudaklarımızı birleştirdi.
Ayrıldığımızda üstüme çıktı, boynuna sarıldım, yeniden dudaklarımızı birleştirdi, parmaklarımı siyah saçlarına sardım, nefessiz kalsam da ayrılmadım, dudaklarının yumuşaklığı, onu öpmek hayalimden daha güzeldi.
Ayrıldığımızda yanağımı okşadı "uyanmalısın" dediğinde kafamı salladım "ne" dediğimde güldü "uyanmalısın, jin seni çağırıyo" dediğinde elini tuttum "ciddi olamazsın" dediğimde güldü.
Bir anda uyandığımda jin hyung beni sarsarak "ulan uyan artık amk" dediğinde elini ittim "uyandım be tamam" diyerek yastığa yüzümü gömdüm, jin hyung "sonunda amk 20 dakikadır buradayım" diyerek gittiğinde yüzümü iyice yastığa gömdüm "tam zamanıydı değil mi hyung" diyerek kalktım.
Telefon'a baktığımda yoongi mesaj atmıştı
Yoonie 🥰
Günaydın bebeğim, seni seviyorum
Günaydın
Kalkarak lavaboya gittim, işlerimi hallederek aşşağı indim, jin hyung yine her şeyi hazırlamıştı, yerime oturdum, jungkook "öhöm size birşey söyliycem-z" dediğinde ona baktık, güldü "jimin shi ile flörtüz" dediğinde kafamızı salladık, jimin "tepki yok mu amk" dediğinde namjoon "siz zaten flört değilmiydiniz? Ben mi yanlış biliyorum" dediğinde taehyung kafasını salladı "evet, bu salaklar yeni anlıyo" dediğinde jungkook "pü size" diyerek tabağına döndü.
Mutfağı toparlayarak salona geçtik, taehyung "jin hyung iki el atalım mı" dediğinde jin "hazırla" dediğinde taehyung ps5'i çıkarttı, namjoon jin'in yanağını öperek kitabına döndü, jikook çifti kendi halindeler bende öylece duruyordum.
Yoonie 🥰
Ne yapıyorsun?
Oturuyorum
Bende dolaşıyorum, buluşalım mı?
Neden?
Özledim, lütfen hoseok
Bilmem
Hadii lütfen bebeğim
Tamam, nerede buluşucaz?
Ben evinin önüne gelirim
Olmaz diğerleri burada, aşşağıdaki park olur mu?
Olur geliyorum o zaman, görüşürüz
Görüşürüz
_____________________
Kalkarak ceketimi giyindim, jungkook "nereye?" dediğinde güldüm "bir kaç şey alıcam" dediğimde kafasını salladı, dışarı çıkarak parka gittim, çoktan gelmiş etrafa bakıyordu, beni gördüğünde gülerek yanıma geldi.
Yutkundum of çok özlemiştim onu, gülerek "nasılsın" dediğinde kafamı salladım "iyi" dediğimde gülüşü kırılmıştı "hadi dolaşalım" dediğinde kafamı salladım, elimi tuttuğunda kaşlarımı çattım ama umursamadan yürümeye başladı.
Göz devirdim, parmaklarımızı kenetledi, dolaştık, bana içecek almıştı, bizim özel bir yerimiz vardı, beni o raya getirmişti, kimsenin olmadığı sessiz ve güzel bir yerdi.
Oturduk, bana döndüğünde takmadım, kalbim çok kötü atıyordu, çenemi tutarak kendine çevirdi "seni seviyorum hoseok ve çok pişmanım" dediğinde kafamı salladım.
Yaklaştığında yutkundum, gözlerime öyle bir bakıyordu ki kalbim patlayacak diye korkuyordum, gülerek "seni o kadar çok seviyorum ki hoseok ben salaklık ederek o aptallara kandım, özür dilerim" dediğinde kafamı salladım "aklın başına gelmiş" dediğimde burunlarımızı sürttü.
Gözlerim yakınlıkdan dolayı kapanmak istiyordu ama kendimi sıkıyorum, dudaklarımızı sürttü "bana bir şans ver lütfen, seni mutlu ediyim" dediğinde yutkundum "bilmiyorum, bakarız" dediğimde dudaklarımızı birleştirdi.
Boynuna sarılarak karşılık verdim, belime sarıldı, yavaşça öpüyorduk, dudaklarının tadı, yumuşaklığı, umarım bu da rüya değildi.
Üstüme geldiğinde uzandım, umarım kalp krizinden ölmezdim, dudaklarında ölme düşüncesi bile güzeldi.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope - you
FanfictionYoongi hoseok'u bıraktığı için pişman olur ve kendini affettirmeye çalışır