Taehyung ile oturmuş cips yiyorduk, sıkıcı bir film izliyorduk jungkook ve jimin de geldi, namjoon ve jin odalarındaydı, evimde kalmaya başlamışlardı.
Yoongi yazdığında kalkarak dışarı çıktım, park'a gittiğimde bekliyordu, yanına giderek elini tuttum, gülerek baktı, yanağını öptüm.
Bir aydır böyleydik, park'a fazla kimse gelmezdi ve şuan da kimse yoktu, belime sarılarak dudaklarımızı birleştirdi, gülerek boynuna sarılıp karşılık verdim.
Ayrıldığımızda anlımı öptü "bebeğim" dediğinde güldüm, banka oturduk, sıkıca sarılmıştı, bende sarıldım, burnunu boynuma bastırdığında yanağını sıktım, tombul yanağını sıkmayı çok seviyordum.
Kafasını kaldırarak dudaklarımı öptü, kesik öpücükler ile öpüşüyorduk, eskisi gibi bakıyordu, heyecan ve ışıltılı gözleri aynıydı tek fark şimdi sarılıp öpüşebiliyorduk.
Burnunu yanağıma bastırarak öptü "seni çok seviyorum" dediğinde güldüm "bende seni seviyorum" diyerek kafamı boynuna sakladım, saçlarımı okşuyordu.
Sessizce durmuştuk, yoongi "hoseok" dediğinde kafamı salladım "efendim" dediğimde sıkıca sarıldı "jin geliyo" dediğinde korku ile "ciddi olamazsın" dediğimde daha sıkı sarıldı "korkuyorum" dediğinde kafamı kaldırdım, karşımızda durdu.
Yutkundum, güldü "hoseok" dediğinde yutkundum "h-hyung" dediğimde sakin sesi ile "gel konuşalım" dediğinde kafamı salladım, çok sakin di, korkuyordum, yoongi elimi sıkıca tutunca çektim, jin hyung "sen salakmısın" dediğinde kafamı eğdim.
Omuzumu sıktı "hoseok eminmisin" dediğinde kafamı salladım "hyung eskisi gibi olalım, lütfen" dediğimde kafasını salladı, gerimizde korku ile bakan yoongi'ye baktı ve geri bana döndü "ya yine bırakırsa" dediğinde kafamı salladım "bırakmayacak, lütfen hyung" dediğimde kafasını salladı.
Derin bir nefes aldı "umarım bırakmaz, ha bıraktı taehyung'un dediği gibi 'evini o içindeyken kundaklarım' anladın mı?" dediğinde kafamı salladım "a-anladım" dediğimde güldü "şimdi o piçi al ve eve yürü" dediğinde sıkıca sarıldım "tamam" dediğimde saçlarımı karıştırdı.
Yoongi'nin elini tuttum, kalktığında "ne dedi" dediğinde kafamı salladım "beni bırakırsan seni öldürücekmiş" dediğimde kafasını salladı "bırakmam o salaklığı yine yapmam" dediğinde güldüm "eve gidelim" dediğimde şaşkınca "e-ev" dediğinde kafamı salladım "hadi bekliyor" dediğimde kafasını salladı.
Jin hyung önde biz arkasında ilerliyorduk, yoongi arada elimi öpüyordu, gülerek yanağını öptüm, eve geldiğimizde yoongi yutkundu, içeri girdik, jin hyung "size misafir getirdim" dediğinde hepsi bize döndü.
Yoongi'yi gördüklerinde kalktılar, yoongi arkama saklandığında jungkook "ulan sen.. Hoseok ne yapıyorsun sen" dediğinde jin hyung "karışmayın, onlar bir birlerini seviyorlar, ha yoongi yine aynı hatayı yaparsa söz onu öldürebilirsiniz, cesedi ben saklıycam" dediğinde yoongi "hoseok" dediğinde kafamı salladım.
Hepsi sinir ile bakıyordu, namjoon "otursanıza" dediğinde yoongi'yi zorla koltuğa oturttum, taehyung "elime düşme" dediğinde yoongi kafasını salladı, jimin "hoseok bana kek yapsana" dediğinde kafamı salladım "yaparım" dediğimde güldü "hadi yapalım" dediğinde kalktım, mutfağa gittik, malzemeleri çıkarttık.
Jimin kek'i çırparken içeri baktım hepsi konuşuyordu, jin arada yoongi'yi de konu hakkın'da konuşması için teşvik ediyordu, güldüm, hepsini çok seviyordum.
Keki fırına koyarak içeri girdik, yerlerimize oturduk, yoongi sarıldığında bende kafamı omuzuna koydum, namjoon "acıktım" dediğinde jin "dolapta var yemek, ısıt" dediğinde namjoon "ama jin" dediğinde güldük.
Jin hyung kalktı "kalk hadii" dediğinde namjoon gülerek kalktı, jimin "vişneli kek yaptık" dediğinde jungkook jimin'in yanağını sıkıca öptü "kesin çok güzel olmuştur" dediğinde jimin güldü.
Taehyung "ığğ" diyerek oyununa döndüğünde kafa salladık, yoongi saçlarımı öptü, sıkıca sarılarak boynunu öptüm, gözlerimi kapattım, ailem yanımdaydı ve huzurlu hissediyordum.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope - you
FanfictionYoongi hoseok'u bıraktığı için pişman olur ve kendini affettirmeye çalışır