Diğerleri markete gitmişti yoongi yine o saçma dinlediği raplerden birini açmıştı, ben daha çok vokal seviyordum.
Koltukta uzanmış kitap okurken elimdeki kitabı aldı, kaşlarımı çatarken üstüme çıktı, gülerek "bebeğim" dediğinde kafamı salladım "efendim" dediğimde çenemi okşadı "benimle ilgilen" dediğinde güldüm.
Kollarımı boynuna sardım "ilgileniyim" dediğimde eğilerek dudaklarımızı birleştirdi, gülerek karşılık verdim, ıslak ve sesli öpüşüyorduk, elleri kalçalarıma gittiğinde bacaklarımı beline sardım, kalçamı sıktığında ağzına inledim, bir eli t-shirt'ü mün içine girdi, soğuk parmakları titretmişti.
Dudaklarımızı ayırdı, boynuma inerek küçük ve sesli şekilde öpmeye başladı, belime sarılarak geriye gitti, beni üstüne aldığında gülerek dudaklarını öpmeye başladım, kalçalarımı sıkarak beni kendine bastırdığında sürtündüm, ellerimi göğüsüne koyarak sıktım.
Jimin "oha porno" dediğini duyduğumda ayrıldım, utançtan ölebilirdim, taehyung "ya salak ne diye ses çıkartıyon, izlerdik" dediğinde yastığı attım "sapık" dediğimde kaşlarını oynattı salak.
Namjoon "siz devam edin, biz yokuz" dediğinde yoongi belimi okşadığında üstünden kalktım "pislikler" dediğimde jungkook "salonda yapan sizsiniz" dediğinde kafamı salladım, jin "of hoseok utançtan bayılcak" dediğinde güldüler.
Yoongi kalktı, yukarı çıkarken yoongi kalçama vurdu "devam edebiliriz" dediğinde göz devirdim "hevesim kaçtı" dediğimde kollarını bağladı "ciddi olamazsın" dediğinde kafamı salladım.
Yoongi yatağa oturarak t-shirt'ü nü çıkarttı ve uzandı "uykum geldi" dediğinde güldüm "hep uyuyorsun" dediğimde beni yanına çekti "beraber uyuyalım" dediğinde göz devirdim "gece de uyuyamıyoruz" dediğimde güldü "daha iyi" dediğinde kafamı salladım.
Beni üstüne aldı, ellerimi omuzlarına koydu "masaj yapsana" dediğinde güldüm, eğilerek göğüsünü ağzma alarak ısırdım, acı ile inledi, gülerek geri çekildim "sen bana sokuyorsun senin yapman gerek" dediğimde mızırdandı "hoseok" dediğinde sırıttım "ben üstte olursam neden olmasın" dediğimde beni altına aldı.
Gülerek "ben sana yaparım bebeğim" dediğinde kaşlarımı çattım "yah yoongi bir kere ben üstte olayım" dediğimde güldü "aşkım sen üstte olamayacak kadar uke ve küçüksün" dediğinde aletine vurdum "20 cm bana giriyo ama" dediğimde acı ile üstüme düştü "hoseok sikeyim seni" dediğinde güldüm "yapmadığın şey değil" diyerek saçlarını okşadım.
Boynumu ısırdı "kancık" dediğinde saçlarını çektim "piç" dediğimde boynumu yaladı "sürtük" dediğinde aletine baskı yaktım "oruspu" diyerek dizimi iyice demir gibi sertleşmiş alete bastırdım.
Sonum iyi değildi, iyi sikilecektim.
/////////
Bitirelim mi burada?
Bitti ehehe lfpğclcxplxnckcpc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope - you
FanfictionYoongi hoseok'u bıraktığı için pişman olur ve kendini affettirmeye çalışır