Újra együtt a csapat

87 4 0
                                    

-Szóval Deshperado album mi?-Kezdett bele, mikor hirtelen a telefonjáért nyúlt.
-Hé hé hé hé! Mit csinálsz?-Kiáltottam rá.
-Felhívom ezt a bolondot.
-Szerintem jobb lenne ha nem csak a semmiből hivnád fel hanem tudod, valami tőltelék szöveg vagy valami.-Amikor furán nézett rám rájöttem, hogy azt hiszi ez a normális, ha csak úgy bejelenti.
-Csak had mondjam el én a tesómnak elöször, mert nagyon ki fog akadni, ha veled dumál elöször.
-Ohh hát jó oké.-Egyezett bele majd felém nyújtotta telefonját.
-Nem, majd az én telefonomról oké?
-Jojo persze.
Elkezdtem csörgetni a tesomat, nem olyan gyakran szoktunk beszélni. Nem is tudom miért, hiszen nem vagyunk rosszban, csak úgy nem keressük egymást. Kinyomta. Miafasz ember?! Egyszer kereslek egy évben akkor is kinyomsz? Egyszer csak felvillant a telefonom. Az a csöves írt.

D: Miafasz Alexa? Minek hivogatsz?
A: Baszdmeg azért mert fontos hírem van!

Közben Ati végig olvasta a beszélgetést.

-Leskelödsz?-Kérdeztem mosolyogva.
-Hát...-Mosolygott vissza.
-Ki engedte meg?-Kérdeztem csipkelődve. Erre válaszul csak egy mosolyt kaptam.

D: na mivan?
A: Ati él!
D: MIVAN? ÉS CSAK MOST SZÓLSZ???
A: KI NEM VETTE FEL A TELEFONT?!
D: Jó gyertek át most! Tud menni amúgy?
A: Miért ne tudna?
D: Hát testvérem, tudja a gyász...
A: Mindegy a lényeg, hogy ma megyünk.
D: Nem zárlak ki titeket.

Letettem a telefont, ekkor megláttam, hogy Lara hívott. Ja igen, elfelejtettem említeni, hogy sokkal jobb barátnők lettünk mióta történt... Történt ami történt ez a lényeg. Nem nagyon szeretem emlegetni.

-Ati kapd össze magad megyünk Deshikéhez.-Most szándékosan nem hívom vissza Larát majd Deshnél ráér.
-Tejóég de rég láttam a cigányt.
-Hát ez így van.
-Változott valamit?
-Desh? Sohaa.-Mosolyogtam rá.

Beültünk a kocsiba majd elindultunk a tesomhoz. Mikor oda értünk Ati kicsit meglepett fejét vágott.

-Még mindig itt lakik?-Kérdezte meglepetten.
-Hol lakna máshol?-Furcsáltam kérdését.
-Hát azt hittem mivel te elköltöztél ezért ő is.
-Nem most Álmossal lakik itt.
-Ki az az Álmos?-Furcsálta mégjobban a szituációt.

A Végzet Akarata 2. Mikor még a csillagok is miénk voltak Where stories live. Discover now