Mégse minden a régi?

77 5 3
                                    

Hazamentünk Atival és Ati elment a mosdóba. Nem furcsáltam mégis miért gyanakodnék erre? Bementem a szobába pakolni, mikor egyszercsak azt hallottam, hogy elkezd köhögni. Nem tagadom kicsit beparáztam, szóval bekopogtam hozzá.

-Ati, megvagy?-Ekkor kilépett a fürdőböl.
-Persze babám, semmi baj nincs nyugi.-Én csak utána néztem, ő pedig bement a szobába.

Bementem utánna és láttam ahogy elfekszik az ágyon.
-Biztos jól vagy?
-Igen nyugi.-Hangja olyan nyugodt volt mint aki be van állva. Pedig tudom, hogy nincs.
-Ha bármi kell, szólj, kint leszek.
-Persze, szólok mindenképp.

Kimentem és írtam Larának.

Alexa: Valami kurvára nincs rendben Atival...

Lara:Na miért? Mi történt?

Alexa: Bement a mosdóba és köhögök, kijött, majd csak úgy elfeküdt.

Lara: Lehet, hogy csak gyenge még, nem kell nagydobra verni szerintem. Hiszen ez lenne a normális nem? Ha gyenge és fáradékony.

Alexa: Hát igen, mert nem dolgozik a T vírus már akkor.

Lara: Azt hittem már nem is lehet benne mert, hogy teljesen elpusztult.

Alexa: Hááát...

Lara:Mi a fasz van?! Akkor még fertözött?!

Alexa: Igen egy kicsit, de ő már nem tudja tovább adni nyugi.

Lara: Tudja ezt még valaki most rajtam kivül?

Alexa: Nem, mindenki azt hiszi, hogy teljesen meggyógyult... Ugyan vissza nem eshet. És nem fertőző, ahogy agresszív viselkedést sem mutathat.

Lara: Legalább ha lesz egy koncertje senki nyakát nem harapja majd el.😂

Alexa: KONCERTJE?!

Lara: Jaa

Alexa: Nem vihetik koncertezni, annyira még nem stabil a gyerek, hogy lenyomjon egy koncertet. Akármikor össze eshet vagy elájulhat...

Lara: Ezekről ő is tud?

Alexa: Úgy gondoltam mindig tudok majd rá figyelni, a még ilyen állapotban van... Vagyis érted na, hogy mindig mellette tudok majd lenni és segíteni ha baja van. Hiszen bármi van csak én tudok rajta segíteni...

Lara: Tudom Alexa, de nyugi meg fogjuk oldani...

A Végzet Akarata 2. Mikor még a csillagok is miénk voltak Where stories live. Discover now