Selem canlarım
1.bölüm çok beğenildi, çok mutlu oldum iyiki varsınız🥹🫶🏻5 saat sonra
Ayşegülle salya sümük vedalaştıktan sonra uçağa binebilmiştim.
Çok heyecanlıydım, 4 saat sonra Cizre topraklarına ayak basacaktım. Uçak kalkmıştı, biraz gökyüzünü seyredip uykuya daldım. Bugün benim için çok yorucu olacaktı.
4 saat sonra
Havalimanında çıkışı bulmaya çalışıyordum, her yer birbirine benziyordu. Çıkışı bulunca baya rahatlamıştım, bir taksi çevirip, 7.Alay Komutanlığına doğru yola çıktım.
Yol boyunca müzik dinlemiştim, bir nebzede olsun kendimi iyi hissetmemi sağlamıştı.
Kısa bir süre sonra Karargaha ulaşmıştım, taksiye parasını ödeyip indim. Ilık esen rüzgar saçlarımı savuruyordu, kapıdaki askerlere selam verip kimliğimi gösterdim.
"Belçim Güneş, Terörle Mücadele Savcısıyım. Albay Cahit Akay ile görüşeceğim."
Kimliğimi alan asker beni biraz inceledikten sonra, "Hoşgeldiniz Sayın Savcım, Cahit Albay odasında sizi bekliyor."dedi. Hafif bir tebessüm ile karşılık verdim.
Albayın odasına gelince, bana eşlik eden askere teşekkür edip kapıyı çaldım. İçeriden gel diye bir ses duyunca, kendimi toparlayıp içeri girdim.
Albay 50 li yaşlarında, iri yarı birine benziyordu. Beni görünce hafif tebessüm edip, selam verdi. Hafif bir kafa sallama ile yetindim. Albay direkt konuya girdi.
"Öncelikle hoşgeldiniz Sayın Savcım, timiniz Parslar timi 3 asteğmen, 2 teğmen, 1 üsteğmen ve 1 yüzbaşıdan oluşan Özel Kuvvetlerin en seçkin timi'dir. Buraya gelme amacınızın ne olduğunu az çok biliyorsunuzdur, ilerleyen zamanlarda konuya net bir şekilde hakim olacaksınız. Size ilk önce odanızı gösterip, ardından tim ile tanıştırmak için eğitim alanına götüreceğim." dediğinde hafif bir tebessüm ettim.
Albay önde bende bir adım arkasında, albayı takip ediyordum. Ahşap bir kapının önüne gelince durduk ve içeri girdik. Odanın içinde bir tane masa ve küçük bir dolap vardı. Masanın üzerinde duran masa isimliğinde
Belçim Güneş yazıyordu. Çok hoşuma gitmişti.Kendimle bir kez daha gurur duymuştum.
Ardından eğitim alanına geçtik, albayı gören tim anında hazır ola geçmişti. Albay kısa bir süre hepsini inceledikten sonra, "Rahat çocuklar, sizi yeni Terörle Mücadele Savcınız Belçim Güneş ile tanıştırayım."dediğinde bana baktı, ardından time döndü.
"Sorun çıkmayacağını ve iyi anlaşacağınızı umuyorum, benim birkaç saatlik bir işim var sizde o arada tanışın kaynaşın."diyerek sözünü bitirdiğinde, tim aynı anda emredersiniz komutanım diye kükremişti.
Yerimden sıçramıştım, Albayın bana baktığını görünce sorun yok dercesine kafamı salladım.
Dilimi yutmuş gibiydim.
Albay gittiğinde tim ile başbakan kaldık. Teker teker kendilerini tanıttılar.
"Asteğmen Emre Akman."
"Asteğmen Efe Karaduman."
"Kıdemli Asteğmen Buğra Ardıç."
"Teğmen Gökalp Deniz."
"Teğmen Göktuğ Baydar."
"Kıdemli üstteğmen Yağız Karaca."
"Yüzbaşı Dinçer Demirel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip Mevzular
ActionGizli bir görev için Şırnak Cizre'ye Terörle Mücadele Savcısı olarak atanan Belçim Güneş'i nasıl olaylar bekliyor