Alışmak

338 19 1
                                    

Selamlar en son size kitaba ara vermek istediğimi söylemiştim eğer kendi kafamda bazı şeyleri netleştirebilirsem yazmaya devam ederim demiştim🥲
GM bu aralar biraz fazla etkileşim aldığı için tekrar yazmak istedim.
Bir şansımı deneyeyim belki olur neden olmasınn😁😁
O zamann size iyi okumalar bana da kolay gelsin😬😬😬


🌸

Tüm tabur toplanmış birazdan iniş yapacak olan Parslar ve Alparslan timini bekliyorduk. Kısa bir süre sonra helikopter piste iniş yapmıştı. Parslar ve Alparslan timi teker teker inmeye başlamışlardı.

Gözüm sadece Hale'nin üzerindeydi, mutluydu, gururluydu oysaki dakikalar sonra hayatının en büyük acısıyla karşılaşacağını bilmeden.

Albay timi tebrik ettikten sonra Hale'yi ve komutanı Dinçer yüzbaşıyı odasına çağırdı. Tim arkadaşlarına da bu haberi ben verecektim. Albay gittikten sonra beni rahatta bekleyen askerlere döndüm, onlar da merak etmişlerdi.
Konuşmaya başladım.

"Öncelikle hepinizi tebrik ederim, başarılı bir şekilde operasyonu tamamladınız, Hale'nin annesini maalesef ki kaybettik. Hale'de birazdan bu haberi öğrenecek. Şimdilik elimizden gelen tek şey onun yanında olmak. Diyeceklerim bu kadar."dediğimde hepsi şaşırmış bir o kadar da üzülmüşlerdi.

Çığlık sesi duyduğumda gözlerim acı ile kapandı. Göktuğ koşarak yanımızdan ayrılmıştı, sevdiği kadının en acı gününde yanında olmak istiyordu.
Tüm tim Hale'nin yanına giderken benim gidecek dermanım yoktu, sanki acılarım ilk günkü gibi tazeydi, yaralarım asla kabuk bağlamıyordu.

Canım çok fazla yanıyordu.

Yavaş yavaş odaya doğru adımlarken Hale'nin yakarışlarını duydum.
"Hayır annem beni bırakmaz ki, benim annemden başka kimsem yok ki Göktuğ. Ne yapacam ben şimdi, nasıl nefes alacam."sonrası derin bir sessizlik.

1 hafta sonra

Herşey sıradan birşekilde ilerliyordu, Yüzbaşı benimle mecbur kalmadığı sürece asla konuşmuyordu. Hale ise sessizleşmişti, Albay ona süresiz izin vermişti. Bu psikoloji ile operasyona çıkması doğru olmayabilirdi.

Timin ise eski neşesi artık yoktu, boş zamanlarında ya içtimada oluyorlardı yada farklı şeyler de vakit geçiriyorlardı.
Çoğu zaman da operasyonda oldukları için yüzlerini çok fazla görmüyordum.

Günün sonunda markete evin ihtiyaçlarını almak için uğramıştım. Sepetime bir sürü abur cubur dolduruyordum, arkadan tanıdık bir ses duymamla sinirlerim tepeme çıkmıştı.

Dinçer Yüzbaşı, elindeki viskilerle tam karşımda dikilmiş gülüyordu.

"Çok yeme, şişersin."diyerek kasaya doğru ilerlerken sinirden kıpkırmızı olmuştum. Kasadan hızlıca geçerek yüzbaşıya yetiştim.

Kolunu çekerek gözlerimin içine bakmasını sağladım. "Senin benimle derdin ne. Üstün olduğumu unutuyorsun Yüzbaşı, kendine gel. Benimle konuşmalarına çeki düzen ver, bir dahakine bu kadar kibar olmam."diyerek konuşmasına bile izin vermeden onu arkamda bırakıp arabama yönelmiştim.

Eve geldiğimde ılık bir duşa girip kendime gelmiştim. Beyza nöbetteydi, Hale uyuyordu. Sessizce aldığım abur cuburları kaseye boşaltıp odama geçtim.
Bilgisayarımdan rastgele bir film açmış hırsla aldıklarımı yiyordum. Fılm Ayşegülden gelen FaceTıme çağrısıyla durmuştu. En ihtiyacım olan şey kesinlikle Ayşegül'le konuşmaktı. Aramasını yanıtladım, gördüğüm manzara beni çok şaşırtmamıştı. Ayşegülün benden farksız bir hali yoktu.

Hırsla Yüzbaşıyla aramızda geçen meseleyi Ayşegül'e anlattım. Sinirlenmişti.
"Hödük ya hödük. Kilo alıyorsam ben alıyorum sana ne oluyor. Herkes bi yerini bilsin hayvan. Kütük resmen ya bide geçmiş karşıma eşek gibi anırıyor. Yok biz buna fazla yüz verdik anasını satayım, ama bundan sonra herkes yerini bilecek yok öyle yağma."nefes nefese kalmıştım.
Ayşegül ise gülüyordu. "Helal kız sana göster çirkef tarafını herkes ayağını denk alsın."dediğinde saçmaladığım şeylere bende gülmüştüm. Gecenin geç saatlerine kadar sohbet etmiştik. Kesinlikle iyi gelmişti. Sabaha iş olduğu için uyumaya çalıştım.

🙊

Karargahta günlük rutinime devam ediyordum. Albayın postası yanıma gelerek, Albayın timi ve beni toplantı odasına çağırdığını söyleyince toplantı odasına inmiştim. Biraz can sıkacaktım.

Operasyon hakkında time bilgi veriyordum. "Sınır ötesinde bir grup terörist kamp kurmuş, baskın düzenliceksiniz."diyerek sözü albaya bırakmıştım. "Hemen bu gece yola çıkacaksınız, Emir komuta Yağızda. Hemen hazırlanmaya başlayın."dediğinde hepsi ayağa kalkarak emredersiniz komutanım demişlerdi.

Yüzbaşı bozulmuştu, gözleri beni bulduğunda hafif bir sırıtışla karşılık verdim. Herkes dağılırken bende odama gitmek için kalkmıştım Albayın yanından. Odama giderken arkamdan gelen Yüzbaşı ile adımlarım duraksamıştı.

Yüzünde alaylı bir gülümseme vardı.
"Aklın sıra benden intikam mı almaya çalışıyorsun, Savcı?"dediğinde gülümsedim. "Almaya çalışmıyorum Yüzbaşı, bizzat alıyorum. Daha yeni başlıyoruz öyle değilmi? Şimdi işlerim var."diyip kapıyı suratına çarpmam bir olmuştu.

İçinizin yağları eridi hissediyorumajdksgw

🌸

Tim neredeyse 2 haftadır operasyondaydı. Bu aralar Hale ile daha çok ilgileniyordum. Sürekli gezmeye ve alışverişe götürüyordum. Bugün de izinli olduğum için Hale'yi künefe yedirmeye götürecektim.

Hale ile çoktan yola çıkmıştık, arabada son ses müzik bize eşlik ediyordu. Bende bağırarak söylemeye başlamıştım.

(Yukarıya şarkıyı biraktiim. Sizde şarkıyı açabilirsiniz söylemesi çok zevkli oluyorahsgsha)

Muhtelif derdimle tasamla meşgulken
Kalburaltı ve de nağmalup durumdayken
Kırk yıldır bu mahallede kendi halinde yaşarken
Bu kadar adam dururken yani şimdi niye ben?
Gözlerinde tuhaf bir şey var

Hale bu halime gülüyordu, şarkıya o da eşlik etmeye başlamıştı.

Habire gülüp duruyor hasarlar bırakıyor
Alımlıyız tamam da lütufkar hep tavırlar
Sana kolay belki bu oğlanlar
Aslanlar, çiyanlar
Kendi eşrafından duyduk ki adın Leyla
Bir o kadar meşhur bir endamla
Aşk nerde sen orda

🌸

Künefenin yanına 5 top dondurma söylemiştik. Hale biraz fazla bulsada künefe böyle yenirdi aslında. Koyu bir sohbetin ortasına dalmışken, tanıdık sesler mekanı doldurmuştu. Alparslan timi görevden dönmüş bizim masamıza doğru geliyorlardı.

Hale hemen Göktuğ'a sarılmıştı, bende merhaba demekle yetinmiştim. Karşımda yayılarak oturan Yüzbaşıyı görünce sinirlenmiştim, tüm gün ben bunu mu izleyecektim?

Kısa sürede timle olan sohbete bende dahil olmuştum. Yüzbaşı ise sadece beni izliyordu. Kısa sürede dağılmıştık, Hale Göktuğ ile biraz daha vakit geçirmek istediği için eve tek dönmüştüm.

-son
Biraz kısa oldu kabul ediyorum, geçiş bölümü gibi kabul edelim bunuu😬

Yorumlarınızı bekliyorumm ve yıldıza basmayı lütfen unutmayiiin💗💗
Görüşmek üzeree🌸
İg:garipmevzular.offical

Garip MevzularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin