Matt Andréas SantoAm rămas excitat în momentul când m-am aplecat jos,îi simţeam respiraţia şi când pieptul ei pe care l-am lins cu câteva seri în urmă azi a fost lipit din nou de al meu.Chiar credea că putea să o păcălească pe Ilaria?Ştiam deja totul de la Hades în momentul în care Melli a sunat,acum ea va trebui să plătească o datorie diavolului Santo.Ieşisem nervos de cuvintele pe care le primisem,pentru prima dată mă afectau pe mine şi nu pe ea;înainte o vedeam plângând dacă îi spuneam doar două cuvinte pe care le putea accepta orice copil de grădiniţă.
Brăţara ei încă e la mine şi nu o va primi aşa uşor,sunt înzestrat cu o minte nebună şi perversă ceea ce nu-i o parte bună pentru Ekki.Dar ştiu că oricât ar încerca să mă înlăture lacrimile şi pasiunea ei nu mor atât de încet,renasc din cenuşă iar ea e prea mândră ca să le lase să plece.După revederea cu blonda supărăcioasă am mers direct în sala de box,aveam un antrenament important iar Conrad o să mă omoare din nou că am lipsit;nu particip la lupte dar îmi place să dau în sacul de box.E ca şi cum aş lovi un om dar fără ca să curgă sânge,aşa nu ajung şi eu la închisoare.
Parcasem motorul în faţa sălii salutându-mă cu câţiva tipi ce stau permanent la intrare,fumează sau vând diferite prostii.Conrad le dăduse permisiunea dacă nu îi va creea probleme sau să nu deie foc la clădire,în orice caz gaşca e de treabă dar fără o avântare prea aproape de ei.Mi-am azvârlit geanta scoţându-mi şi cămaşa,nu era nici o femeie pe aici aşa că nu aveam de ve să o port;sala era strict pentru bărbaţi iar dacă intra o tipă asta însemna că idiotul de Conrad îşi etalează din nou mişcările.
— Ai întârziat Malek!
Îi aud vocea groază cât şi porecla lui stupidă,îmi împreunase numele din primele zile în care ne cunoscusem.ConCon cum îi mai ziceam eu era un mârşav atrăgător şi o plasă nu pentru prins peşti dar femei,îi adoram nebunia şi toate glumele inclusiv alea bune acompaniate şi de acelea care mi le spunea în zilele nu prea bune.Ştiam deja că-mi va zice asta însă nu are nici un efect nici pentru mine şi nici pentru el;e doar o formalitate.
— Dacă îţi zic că am avut treabă cu o blondă mă ierţi?aceasta mă priveşte interesant aruncându-mi mănuşile.
şi ce mai blondă nici nu-ţi imaginezi...
— Blonda ta periculoasă din trecut?
Mă aşteptam să zică despre ea.Ne apropiasem şi reuşisem să-i povestesc câte ceva mai ales că de când o cunoscusem pe Ekki nu am mai vorbit cu nici o blondă sau să mă culc cu ea,fie ea şi vopsită.Nu înţelegeam atunci de ce făceam asta şi sincer nici acum nu o fac,doar am renunţat la ideea că ai ai putea simţit pentru cineva care a încercat să-ţi fie prietenă şi medicament fiind tu însuşi boala ta proprie.
— Ştii că am văzut la ştiri înainte ca să ştergi tu informaţia?încearcă el să-mi tragă una sub coaste dar sunt mai rapid aplecându-mă şi aruncând un pumn spre falca lui.
— Da ce eşti bătrân să le mai asculţi rahaturile?
El înaintează eu făcând un pas în spate,rânjesc la idiot încercând să-i stric apărarea.Uite un lucru pe care cu Alex nu-l pot face,mai ales de când e angajat în căsnicia cu Ilaria;îmi zise că nu-şi doreşte ca faţa lui să fie raza nervilor mei şi am apreciat că a fost sincer.
— Nu eu sunt ăla care umblă cu coada între picioare!face referire la penisul meu lovindu-mă în burtă,tembelul.
E adevărat,de multe ori am rămas cu coada între picioare din cauza lui Ekki,nemaiputând să o iau pe alta;zici că-mi punea bandă adezivă ori de câte ori o supăram sau trecea pe lângă mine;mă aducea în pragul prăpastiei.
— Ce îţi mai face Ana?îl iau eu peste picior.
Un punct slab pentru inimioara lui dar mie îmi umple egoul enorm.
— Mai bine decât blonda ta!
Zici că femeile astea erau pentru noi pumnii aruncaţi şi sacii de box fărmaţi,cred că am o datorie uriaşa la prietenul meu pentru toate dăţile în care am venit nervos.
— Serios omule,cum de nu ţi-ai dat seama că e ea?
Nu ştiu,la dracu!În corpul ăla nu se mai afla Ekki pe care o ştiam eu.
Ne oprim respirând ridicându-ne pe tălpi şi coborând înapoi,e un exerciţiu ce tot de la el l-am învăţat.— Am fost în club,eram hămesit ea era prea beată;boşorogii libidinoşi deja puseseră ochii peste ea,nu am rezistat!dau din umeri respirând ce tocmai am zis,nu ştiu cum altfel să explic când eu singur nu înţeleg.
— Cu asta te-am înţeles dar de ce animalele de la ieşire?Pe bune Andréas...
Asta nu a fost vina mea.Ei mă urmăresc pe unde aş călca,probabil au dormit la hotel sau de dimineaţă de la 6 au fost prezenţi la uşă;din nou,nu înţeleg prin ce metodă sau ideologie pot prinde totul.Eram bucuros că se aflau acolo şi că nu ieşisem eu dar nervor şi stupid când aflasem pe cine dădusem în cuşca leilor.
— Îi ştii,mă ştii...
Mă îndrept către colţul ringului luând sticla cu apă,eram transpirat,nervos din nou că mi-am amintit de ea şi de mine - idiotul.Oare aşa se simţea şi Hades cu Melli sau doar relaţia pe care nu o am cu Ekki se simte aşa?Niciodată nu am avut discuţii cu fratele meu despre asta,ţineam în mine totul până mă urcam pe un deal sau munte şi ţipam din toţi rărunchii;aşa îmi eliberam toţii fluturii gălăgioşi.
— Deci nu te cred acum dacă îmi spui că o vei lăsa în pace.
Avea dreptate,nu o voi lăsa,nu de data aceasta.Am brăţara ei,am reuşit să o deţin fie şi din prostie însă o să scap de mândria ei şi o să-i înlătur frica pentru mine.Ştiu că-şi aminteşte de mine cel din liceu şi ca vecin dar pe bune acum,au trecut atâţia ani,ar trebui amândoi să învăţăm cum să ne iertăm.
________
bunaaa.lectură plăcută :)))
Deli
CITEȘTI
Terapie în iubire [Volumul I seria frații Santo]
Teen Fiction❝Pentru el - ea a fost terapeuta lui. Pentru ea - el dintodeauna a fost băiatul nesimṭit pentru care avea sentimente.❞ Cei care au crescut alături de Matt şi Ekki sau măcar au prietenit cu ei ştiu că aceştia nu sau putut suporta niciodată...