9 : orgoliu spulberat

539 24 0
                                    

                    Matt Andréas Santo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

 
                  Matt Andréas Santo

        Ekki a reuşit să schimbe rolurile prea uşor - ea era mult prea calmă şi ştiam că la un moment dat va răbufni iar eu - eram mult prea nervos.A reuşit să-mi distrugă din nou orgoliul nedorind să se urce în maşina mea,a trebuit să-mi calc nervii pentru a mă urca cu ea în maşină şi să las cuvintele ei să mă zgârie pe spate imaginându-mi ca şi cum ea ar face asta.E distrusă sentimental şi poate îi face faţă lui Albert dar mereu ne-a comparat greşit,eu nu sunt un economist amărât ce vrea să-i fure firma fostei iubite.

   Eu sunt cel care vrea să i-o distrugă,să o adune şi  ca să-i poată arată că imbecilul chiar are sentimente;ştiu că mi-a trebuit ani ca să chibzuiesc toate aceste tendinţe dar am avut o grămadă de femei iar prietenii mei cei mai buni au fost cu mine,nici măcar familia mea nu a fost de ajutor.Îi urmăresc cu atenţie gâtul cum îşi etalează respiraţiile dar simt că va face un atac de panică cât de curând,ura dintre noi e mai mare decât pasiunea iar faptul că eu absorb acel foc între noi ne aduce pr amândoi în rug.

  — De ce nu ştiu acest aspect despre tine?mă prefac mai comod pe scaun însă mint din mişcări şi o ştie şi ea când îmi priveşte penisul buhnind prin pantaloni.

     Se preface că nu a auzit nimic,acum aştept să-mi toarne o scuză plauzibilă ca să mă scoată naibii de aici.Niciodată n-am fost ca post de pasager dar cumva îmi place acest aspect,doar cu ea;nu aş mai putea lăsa pe altcineva să mă conducă şi totuşi cred că nici pe ea a doua oară.

   — Vrei să taci puţin?spune iritată când ieşim în afară oraşului dând de un drum de ţară.

     Nu am să tac,nu când ea e pe cale să urle la mine şi mie să-mi facă plăcere să o ascult.Îi apuc volanul mutândui uşor picioarele de pe pedale şi pun stop maşinii,aceasta e speriată pentru că dacă nu acţionam cu forţa vitezii probabil eram într-un copac.

   — Ştiam că eşti nebun Andréas dar chiar atât încât să ne omori?

    Se zbate ea încercând să mă lovească dar îi prind mâna lovindu-şi fundul de volanul maşinii claxonând când e deja pusă în poala mea,e imaginea perfectă pe care aş vrea să o sug ca un flămâmd toată ziua,ani la rând.

   — Ţi-ai pierdut şi ultimul neuron tâmpitule,ce dracu faci?!zbiară ea când dă să se ridice dar mă împing cu totul în ea aceasta scâncind ca un sunet de al corzii cu care cântam în clasa opta.

    Ne frecăm unul de altul încercând să o ţin aproape de mine.

    — O să te fac să ţii pierzi şi pe ai tăi,ultimii trei ani de liceu au fost crunţi pentru mine puştoaico!

    Aceasta mă priveşte nedumerită,cred şi eu;i-am adus aminte de liceu - perioada în care practic m-am râs mai mult de ea decât să încerc să o cuceresc.Îmi duc mâna prădător după ceafa ei trăgând-o atât de tare încât cred că i-am lăsat amprenta în scaunul ei,buzele mele nu sau mişcat dur însă foarte încet;atât de încet de parcă am avea tot timpul din lume.Geme în gura mea încercând să scape,nu şi de data asta fusta lungă.Am să te fac să regreţi fiecare cuvânt pe care mi la adresat atunci prin săruturi nedorite.

   — Nu-mi pierd ultima fărâmă de speranţă cu tine.răsuflă şi din nou se îndepărtează,cum ajungem la mereu la asta?

   Ea încearcă să mă îndepărteze dar eu nematur o lovesc cu putere de geamul propriei maşini.Îmi poziţionez piciorul în mijlocul ei apăsând,aud doar scâncete;se abţine să nu geamă pentru că dacă ar face asta ar şti că eu am câştigat.Apăs în acel punct sensibil simţind deja cât de udă poate fi în acel punct sensibil,raiul pentru sexul masculin şi femenin.Nu-mi pot da capul pe spate,spaţiul e prea strâns pentru noi şi tot ce pot face pentru ea e să mă apăs şi să mă limitez în a o linge.

   — Pot să te ling?îmi duc capul către ea şi o rog,la naiba,am ajuns să mă rog de o femeie ca să fac asta.

   — După asta promiţi că nu te mai apropii de mine?

   De ce se minte singură?Ştie că nu pot promite aşa ceva,e prea grea această promisiune.Mă aplec ca un prădător de abisul ei şi îmi avânt limba în locul dulce,mâna ei se duce instinctiv în părul meu apăsând şi mai tare;prea moale,dulce ca un răsărit de vară.Ating clitorisul simţind că blondina va avea un orgasm chiar în gura mea,e cel mai incintant dar dezgustător în acelaşi timp;mai ales pentru cei care nu iubesc sexul.Îi despart mai tare picioarele având mai mult loc,Ekki e lipită cu totul de geam şi chiar de ne-ar vedea cineva puţin mi-ar păsa;am primit undă verde deci nu termin până nu gust toată bomboana.

   — Te urăsc,gâfâie ea.Pentru tot ce mi-ai făcut,suspină,până şi rănile pe care tot tu mi le-ai făcut au ajuns să te iubească!

    A înţepat.M-am oprit,orgoliul meu a fost spulberat cu totul;Ekki respiră greu privindu-mă.A aşteptat să am ce îmi doresc ca apoi să mă rănească,aşa cum făceam şi eu cu ea în trecut.Încerc să mă calmez ca să nu-mi vâjâie capul,o văd că se aranjează în locul strâmt;îi dau voie să se aşeze la loc.Mi-a întors cu aceiaşi monedă,nişte cuvinte pe care dacă mi le spunea altă femeie nu aveau nici o valoare.

   — Nu pot fi ce îţi doreşti Andréas,jocul cu fusta lungă şi blonda speriată a fost încheiat.Te-am lăsat să mă atingi pentru că cumva mi-am dorit asta,practic am reuşit să te aduc în pragul a tot ceea ce doream eu!

    A dracului femeie.Nici nu o privesc.

   — Vreau să mă dau jos.Zic apăsat şi hotărât.

   — Ai mei mă vor omorî dacă nu ne văd acolo!zice ea accelerând.

   — Opreşte dracului!răcnesc la ea.

   Mă simt ameţit,venele mele pulsează din orice colţ;e prea cald şi pentru a nu o răni şi mai mult o să mă dau jos.

   — Termină cu prostiile,devii ca un copil mic Mat!

    Ei na.Şi ajung să fac al treilea cel mai nebunesc lucru din viaţa mea,să deschid uşa şi să ies ca un uragan din maşină;căderea mi-a fost atenuată de iarba verde.M-ma rostogolit până ce mi-am găsit un echilibru perfect,am auzit o maşină oprită şi un strigăt cu o durere uşoară în glas.

                          ________

    bunaa.lectură plăcută :)))

  Deli

Terapie în iubire [Volumul I seria frații Santo]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum