Matt Andréas Santo
M-am trezit uşor cu părul blond al ei peste toată faţa mea,stătea întoarsă cu spatele fiindui lipit de pieptul meu iar mâinile înconjurate pe talia ei.Dormea atât de liniştit încât respiraţiile i se auzeau la unison cu ale mele,părul ei îmi gâdila faţa dar nu doream să il dau la oparte;îmi plăcea mirosul ei.Aseară când am îngenunchiat pentru acel sărut crezusem că voi înebuni de-a binelea,pentru prima dată cineva mă puse în genunchi şi mai ales acea fiind fusta lungă.I-am simţit dorinţa direct în măduvă dar m-am limitat doar la un sărut deşi umflătura din pantalonii mei cerea mai mult,nu aveam să forţez treaba chiar atât de repede.Ekki se întoarce cu faţa spre mine aspirând cât mai mult spre corpul meu,de fel niciodată nu iubeam să adorm cu o fată sau să mă folosească drept pernă şi pătură dar cu ea e diferit totul.
— Mă analizezi de mult?
Zâmbesc cald când o aud vorbind răguşit,dimineaţa aceasta e prea preţioasă şi nu am de gând să o stric.
— De ceva vreme,eşti mai cuminte şi adorabilă când dormi îngeraş!
Aveam dreptate,cred că şi eu reprezentam acest lucru pentru ea.Pot spune că am uitat cu tărie acel sărut în genunchi,când o privesc aici şi acum mă întreb singur pe mine ce soare am văzut eu în acest corp uman?E ca şi cum aş privi pe cer şi aş putea să o văd pe ea acolo dar e prea frumoasă ca să strălucească pentru ceilalţi,da sunt un egoist.Când vine vorba despre ea,mereu am fost.
— Nu îmi vine să cred că am dormit fără să ne ucidem prin somn.
Zice şi începe a râde,următoarea mişcare e să o pălmuiesc pe o fesă auzind un sunet de iritare.
— Ce ai cu fundul meu?zice ea în timp ce îṣi masează fesa dreaptă.
— Stă pe locul care nu trebuie.
Îi răspund eu privind cât mai adânc în ea,mă simt prins între jocul ăla şi sentimente;uneori de asta nu încercam să mă apropii mai mult de ea.Apăreau acele înţepături ce mă transformau în cel mai dulceag adolescent din liceu,nu îmi doream asta.Vroiam să fiu dur dar şi să iubesc fără a mă transforma în ceva ce nu voi putea fi niciodată.
— Pot să primesc un sărut pe frunte?
Râd şi eu,poate să primească şi nu doar unul ce o mie.Cu ea aş încerca orice mi-ar trece prin mintea asta dată dracului ca şi persoana mea,o trag spre mine dar nu il aplic pe creştet;ci pe buze.După ce o să ne ridicăm din pat cu siguranţă ne vom întoarce la acei Matt şi Ekki - un orgolios şi o mândră,asta suntem şi aceste etichete ne descriu.
Adâncesc şi mai tare când simt că din nou cere mai mult,lucrurile se forţează singure.
— Dă-mi voie să te fac să te simţi bine fără a avea orgasm!
Dacă aveam să câştig urma să o fac din plăcerea cea mai pură,Ekki aprobă încet din cap de parcă tocmai aş fi cerut ce nu-şi doreşte.Nu am putut avea lucrurile astea în liceu,îmi voi face de cap acum dezlănţuindu-mă în cele mai negre mijloace de plăcere.O urc pe mine apăsând cât mai tare zona ei intimă de a mea,o aud scâncind abţinându-se să nu se piardă cu firea.Îmi desfac picioarele dând-o pe spate uşurel în timp ce eu mă ridic pentru a ajunge la feminitatea ei,e o poziţie descoperită în timpul actului cu o brunetă - aia a fost cea mai bună parte cu ea.În timp ce mă aplecam o vedeam unduiunduse şi ţinându-mă de mâni,deja îi simţeam zgârieturile când limba mea se apropia de fierbânţeala ei.
Când ajunsem la finiş am început să ling şi să sug acest rai ademenitor,femeia pe care am pus ochii în prima zi de liceu începe să tremure sub un singur sex oral;mi-aş imagina ce ar face dacă nu ar exista jocul şi tot ce am face aici ar fi cu adevărat realitate.O ridic înapoi gura mea plină de intimitatea ei ajunge în a ei,sărutând cu poftă buzele şi atingând sânii cu mânile ce deja sau strecurat prin hainele ei.
— Heii Matt!râdem amândoi când îl auzim pe Hades bătând cu forţa în uşă.Micul dejun a fost ratat,mergeţi la călărit?
Ekki se luminează la faţă când îl aude pe Hades,îmi dă din cap să răspund pentru amândoi.
— Vom fi gata în câteva minute.Nu mai da cu pumnul,o să intri prin uşă!Urlu eu la el avântându-mă cu totul în abisul luminat şi întunecat în acelaşi timp.
— Am mai văzut oamenii făcând sex tembelule,să fi-ţi gata în zece minute!
— Pleacă să te freci de Melli,nu de uşa mea idiotule!
Primesc o palmă de la Ekki,un pumn şi un râs din partea fratelui meu.Relaţia noastră mereu a fost aşa,cred că îi surâse şi lui ideea de a face ceva mişcare înainte de mişcarea de dimineaţă.
— Nu-mi folosi prietena drept jucărie pentru fratele tău.
O privesc fiind cu mâinile împreunate în timp ce stă în poala mea.
— Prietena ta singură îmi foloseşte fratele,cred că suntem şi noi şi ei chit!
Dau să o sărut din nou dar e mai rapidă muşcându-mă de obraz.O trântesc pe pat ajungând să fiu deasupra ei.
— O să îmi împrumuţi fondul de ten dacă va rămâne cicatrice îngeraş.
Îşi dă capul într-o parte când vreau să o sărut.
— E prea scump,va trebui să achiţi rata folosirii.Hai să ne pregătim,ne aşteaptă şi nu vreau să fim supuşi interogatoriului.
Rânjesc ca idiotul.Mă împinge ridicându-se şi privind spre corpul ei,totul e prea sfânt şi frumos ce ţine legat de ea.
______
bunaa.lectură plăcută :))
Deli
CITEȘTI
Terapie în iubire [Volumul I seria frații Santo]
Teen Fiction❝Pentru el - ea a fost terapeuta lui. Pentru ea - el dintodeauna a fost băiatul nesimṭit pentru care avea sentimente.❞ Cei care au crescut alături de Matt şi Ekki sau măcar au prietenit cu ei ştiu că aceştia nu sau putut suporta niciodată...