13 : joc murdar

550 26 1
                                    

                         Ekki Dissel

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


                         Ekki Dissel

     Când ne-am întors în casă domina o linişte eternă,ardeau doar beculeţele pe care Todd le pusese ca să mai economisească din ceea ce avea.Am urcat scările fără să ne vorbim şi am intrat în camera în care urma să o împărţim,simt un nod în gât când mă gândesc că toate aceste lucruri am dorit să le fac când eram adolescenţi.Acum ne asociam tipic unei drame despre doi oameni rătăciţi care se urăsc din trecut,am fost sărutată din nou şi am simţit cât de nervos era pe el;pentru ceea ce întrebase şi pentru că eu nu-i dădusem răspunsul pe care îl vroia.

        Nu îmi era frica de Andréas,simţeam o uşoară teamă de toate lucrurile urâte întâmplate între noi;au rămas cumva pătate în mintea mea şi faptul că nu le las să plece mă afectează prea tare.A închis uşa auzind un oftat ieşind mai mult ca un mârâit nervos,îmi plăcea când îl auzeam aşa dar mă înspăimânta gândul că nu niciodată nu era un mârâit de bine.Mă aşez pe fotoliu aşteptând ceva,nici măcar eu nu ştiam ce aştept.El în schimb a început să îşi scoată toate piesele vestimentare,a ramănând doar în boxeri.O sfinte!

      Ştia că îl analizam,puţin îmi păsa.Acum în acest moment el era mai plăcut de vizualizat decât orice canal de la televizorul vechi,panica se instalase când el nu se îndrepta spre pat dar spre mine.Mi-am strâns picioarele la piept,proastă mişcare;a rânjind şi mai mult eu fiind încolţită de tot.

   — Nu am să te ating mai mult decât cu un sărut Ekki,ţine minte asta!

    Am stat pentru a fi acaparată de un alt sărut,nu se întâmplase.În schimb Andréas grijuliu a plasat un sărut tandru pe fruntea mea,deşi o simţeam şi eu cum întăritura lui zvâcneşte pentru mai mult.Avea dreptate,femeile nu se temeau de el.Ele se duceau din plăcerea pe care le-o oferea,rănile în timpul actelor erau astupate cu orgasme şi suspine de plăcere;el niciodată nu le oferea o relaţie sau o viaţă sănătoasă,oferea însă ceea ce corpurile umane cereau cu tot sufletul.

      Şi fac cea mai nebună mişcare din viaţa mea,îl trag cu totul până cade în genunchi în timp ce buzele mele îl agresează.Am înebunit de tot,Matt Andréas Santo e în genunchi,mai bine zis eu l-am tras aşa şi e uimit singur de sărutul spontant.Cuvintele pe care i le spun sunt mai mult pentru al enerva,ceea ce-mi oferă el e altceva;deci de ce nu aş profita şi eu de corpul lui?

   — Dacă nu mă opreşti acum te-aş opri eu în pat mâine dimineaţă!mârâie el muşcându-mi buza,nenorocitul.

     Eu nu-l ascult,îl trag spre mai mult.Niciodată nu am putut fi atât de avântă cu Albert,îl opream doar la săruturi şi atât;simţeam că nu trebuie să mă pierd în el.Cea mai fierbinte mişcare e când Andréas se ridică şi se aşează peste mine,îl simt de tot,tare şi întărit ca piatra.Scap un mic sunet când sunt luată pe sus şi inversând poziţia,acum stau în poala lui reluând acel sărut iniţiat,a avut dreptate;îmi va oferi doar ce îmi doresc eu.Iar eu nu mai sunt de acord cu un sărut,fie îl înebunesc de tot,fie înebunim amândoi.

      Încep să îmi mişc bazinul frecându-mă la propriu de el,ochii lui îmi sparg orice zid n-am ridicat niciodată.

   — Ce vrei Ekki?şoapta lui îmi odndueşte spatele muşcându-mi urechea ajungâd la pielea gâtului.

     Mă urăsc că corpul cere mai mult,am stat destul în acea perioadă neputând să îl ating;îi spărgeam orice intenţie chiar dacă corpul meu îl cerea pe al lui.

   — Să câştig pariul!şoptesc la rândul meu şi mă împing mai tare.

    Nu o să gem,nu îi voi da orgasm;o să mă frec de el până ce îmi va trece totul;chiar de ar însemna să ţip înăuntrul meu pentru mai mult.

   — După ce te fac să te îndrăgosteşti din nou de mine!

     Şi bam!Am fost împinsă de către el până ce am scăpat un suspin,a rânjint atât de tare încât atunci mi-am dat seama că amândoi am fost prinşi în cea mai grea capacană.Se ridicase în sus cu mine înconjurândui mijlocul cu picioarele,nu mă trântise pe pat însă cu o grijă pe care el nu o avea de obicei începuse să mă dezbrace.Acum eu eram cea care îl privea ca o obsedată,din nou un triocu de a fost tras pe mine şi nu-mi venea să cred că mă îmbrăca.Îmi ciufulise părul şi cu o mână ne aruncă în pat,râdea fericit şi nu înţelegeam de ce.

   — Nu o să te înţeleg niciodată Matt.I-am mărturisit.

     Nici nu cred că o voi face,din liceu el avea personalităţi şi stări diferite;îmi era greu să duc o discuţie cu el fără a ne certa sau arunca cuvinte urâte,exact ca acum.

   — Când o să te înţelegi pe tine atunci vei învăţa să o faci şi cu mine!

     Mă trage atât de aproape de el,mâna lui îmi ascundea corpul micuţ iar faţa îi era ascunsa în scobitura gâtului meu.Arătam atât de liniştiţi,de parcă acum câteva minute nici unul dintre noi nu era pregătit de o partidă de sex sau de sărutul de pe ponton.

   — Atunci nu te voi înţelege niciodată!

     Acesta a râs,nu ştiam ce să fac aşa că mi-am dus propria mâna pe faţa lui,avea trăsături fine şi bine definite.Avea o faţă frumoasă dar cu un suflet întunecat,încet mi-am atins mâna pe obrazul lui simţind cum se încordează;oare simte că şi el are acelaşi efect asupra mea chiar dacă nu-i arăt asta?

   — Dormi îngeraş.

     A şoptit peste buzele mele încât eram în stare să îi cer un alt sărut,e prea mult chiar şi pentru noi.O să mă ard singură în acest joc murdar în care doi oameni nu-şi pot elibera sentimentele faţă de ei,poate că el nu le-a avut niciodată.

                         _______

bunaaa.lectură plăcută :))

Deli

Terapie în iubire [Volumul I seria frații Santo]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum