Matt Andréas Santo
— Ce cauţi aici?
După ce mi-am petrecut iubita la firma ei am revenit din nou la a mea,aveam un escroc în clădirea mea iar paznicii de îndată mau telefonat.Deja ştiam şi despre cine este vorba,Albert a avut îndrăzneală să treacă de paznicii mei şi să urle la asistenta mea care după cum văd eu e mai alba ca făina la faţa,dobitocul.Când am intrat nu se aştepta să mă vadă în asemenea hal,arătam ciufulit şi zdrobit de vestea Mellindei dar nu mă chinuiam să arăt ca un moşneag,exact ca el.
— Ai îndrăznit să-mi cumperi firma înainte de licitaţie,cât de josnic poţi să mai cazi?
Îi zâmbesc asistentei mele şi o eliberez,ar face bine să nu-mi ocupe mult timp altfel ajunge ca faţa bietei asistente.
— Greşeşti!Tu ai decăzut când ai vârât firma fostei tale iubite la licitaţie,ce să vezi ajutorul meu a trecut de partea ei acum!
Îmi bag mânile în buzunar aşteptând să atace,acum nu suntem în gaşcă,înainte dacă ne certam ştiam cum să facem ca supărarea să treacă,acum aş vrea atât de tare să-l snopesc în bătaie şi să îl arunc de pe clădire.
— Şi în chiloţi.
nu ai dreptul să te legi de chiloţii femeii mele!
— Ştiai mereu după cine îi umblau ochii,dacă am ieşit din joc atunci păi crede că acum nu o mai fac!Să te pregăteşti mâine,am să fac covor din bani în faţa firmei şi acţiunilor tale,acum tu şi mutra ta o să ieşiţi afară!Sau o să-mi placă să fiu închis două zeci şi patru de ore în închisoare pentru un dobitoc!
Paznicii acţionează de în dată când Albert dă să se avânte spre mine şi îl trag de ambele mâini afară,rânjesc în asemenea situaţii dar când îl văd pe Hades cum intră şi ochii lui emană o cascadă de furie mă întreb dacă cel care o va încasa voi fi chiar eu.Nu spun nimic şi doar îl urmez,nu am nici-o idee ce criză de nervi ar putea face Ekki în situaţia aceasta.Se simte rănită şi se învinovăţeşte al naibii de tare.
Nici eu nu am reuşit să o înghit pe Mellinda,chiar şi după atâţia ani.Însă să aud că e bolnavă mă face şi pe mine să înghit în sec,starea lui Hades e schimbată brusc măcinând doar nervozitate din urma lui.
— Trebuia să îi ţii gura iubitei tale Matt!
Mârâie la mine dar îl opresc când îi înmânez un pahar de băutură,nu au dreptate nici unul dintre ei.Femeia mea merită să ştie ce dracu se întâmplă cu prietena ei cea mai bună şi să îi fie prietenă,iar el trebuia să-mi spună pentru a şti la naiba cum să mă comport cu el.Ambii sau prefăcut şi ne-au înşirat doar zâmbete şterse de o boală pe care neânfricata nu îşi doreşte să o trateze.
— E prietena ei cea mai bună,vroiai să o leg de pat?
dacă nu era această veste cu siguranţă ar fi o idee pentru viitor...
— A făcut un scandal de zile mari,roşcata era plânsă iar blonda ta nu ştia cum să se calmeze!
— Ţine la ea tâmpitule,vroiai să o lase dată morţii?Nici tu nu te-ai schinsit să ne zici că nu vrea să urmeze tratamentul.
Mârâi la el şi constat că suntem aproape să ne luăm la bătaie din cauza Neînfricatei şi a lui Rapunzel,femeile astea te sucesc până-n măduva oaselor.Mă loveşte după cap dând paharul pe gât,pentru prima dată îl văd distrus pentru cineva,e de parcă dacă Mellinda ar dispărea,Hades se face pulbere şi praf.
— Tratamentul nu o va ajuta!De asta şi a refuzat să îl accepte,chiar de îl va face ea deja e în ultim stadiu!
Se trânteşte pe fotoliul din holul firmei arătând mai ceva ca ultimul boschetar,deşi îmi face plăcere să îmi bat joc de Hades în acest moment suntem zdruncinaţi amândoi.
— Tatăl ei ştie?
După privirea lui îmi dau seama că nu,ei doi au ţinut acest secret doar pentru ei.Şi la naiba!Mă bucuram dacă era un secret fericit,nu să îmi văd fratele arătât în halul ăsta şi pe iubita mea.Niciodată nu am ştiut cum să îl consolez,nici mama nu încerca măcar;de mic copil Hades a fost rece cu toţii.Asculta tot ceea ce spuneau ai noştri,făcea ce i se cerea dar niciodată afecţiunea sau durerea nu a apărut pe faţa lui.
— Nu o să iau tratamentul Kiki!ţipătul lui Melli se aude până în hol făcându-ne pe amândoi să ne ridicăm în picioare.
ohh nu,sunt amândouă şi foarte nervoase.
— Mereu ai ştiut să ai grijă de mine,acum tu de ce nu mă asculţi?îi aud vocea blondinei.
— Pentru că ştiam că tu mereu te vei face bine...
Ne privesc cum le privim şi noi,Ekki e supărată iar Melli încearcă să treacă lângă Hades.
— Puteai să-mi spui,aveai grijă de mine când tu însuşi erai mai bolnavă ca mine,să aflu în ultimul tău stadiu mă face să mă simt ca o persoană oribilă!
Cu mânile strânse în pumn pe lângă corp se întoarce şi ne părăseşte,nu trebuie să mă mai gândesc mult ca să fiu din urma ei.Ultimele cuvinte ale blondei au dat-o jos pe roşcată,atunci când am privit în urmă plângea la pipetul lui Hades.
— Ekki?strig când ajung afară şi nu o zăresc nicăieri.
Valetul din faţa uşii îmi face semn auzind amândoi un suspin din spatele clădirii,locul pentru fumători.Răsuflu extenuat mulţumindui tânărului angajat pentru micuţul ajutor.
— Vrei să-ţi dau şi o ţigară?încerc să fac o glumă când o văd sprijinită de perete.
Mă loveşte cu pumnul ei micuţ însă din nou,sunt mai rapid decât ea şi o trag cu forţa lângă mine.
— Ştii că tratamentul nu o poate ajuta?De ce nu puteţi petrece timpul împreună ca Neînfricata şi Rapunzel,fără să vă scoateţii ochii unei alteia?Nu va dispărea Kiki...
Când aude o alintarea prietenei sale din vocea mea începe să plângă şi mai zgomotos,o mângâi şi o ţin strâns până ce toate lacrimile ei se tipăresc în mine.
—————
bunaaa.lectură plăcutăăă:)))
Deli
CITEȘTI
Terapie în iubire [Volumul I seria frații Santo]
Teen Fiction❝Pentru el - ea a fost terapeuta lui. Pentru ea - el dintodeauna a fost băiatul nesimṭit pentru care avea sentimente.❞ Cei care au crescut alături de Matt şi Ekki sau măcar au prietenit cu ei ştiu că aceştia nu sau putut suporta niciodată...