Matt Andréas Santo
Să o văd pe ea cum vorbeşte cu un alt bărbat străin mă face şi pe mine să învăţ limba aia idioată.Străinul îi zâmbeşte bucurându-se de prezenţa ei,în timp ce eu mă uit la ei văzând că sunt total ignorat şi mai ales vorbele alea.că suntem căsătoriţi...
Am speriat-o prea tare dat fiind că a intrat val vârtej pe uşa rotitoare,am mârâit un pic cam tare făcându-mi loc în scaunul ăsta nenorocit.Nu-mi plăcea chestia asta dar ştiam că dacă fac o prostie aş ieşi eu ca ultima prostie de aici,la dracu!
— Vrei să te potoleşti?
Mă mustră blonda călcându-mă cu piciorul pe sub masă,îşi întoarce din nou capul la acel străin zâmbind.Deci aşa jucăm?Îmi scot piciorul din încălţăminte,mă las pe spate mai mult făcându-mă atent cât mai mult la discuţia lor netoată.Îmi ridic piciorul şi îi simt acei chiloţi rămaşi umezi de la escapadă de astăzi,deci încă e udă doar pentru mine.Cu degetul cel mare încep să îi trag încet,am noroc că e în rochie şi pot să o înebunesc uşor.
Privirile ei mă ard şi începe să se înece în cuvinte,râd ca prostul la ea dar nu mă opresc.Am să obţin acei chiloţi şi îi voi flutura prin faţa netotului ca să vadă a cui e femeia,îngeraşul străluceşte doar pentru mine.Trag cât mai jos până îi simt mai aproape de genunchi,scap din greşeală furculiţa pe jos şi îi tastez pe telefon.
Matt : dacă nu îţi scoţi pantofii chiar acum te voi linge aici de faţă cu toată lumea!
trimis
Mă priveşte şocată şi simt cum îşi lasă scuturile ei cu care am fost lovit întruna.Norocul e că suntem în încăpere de tip închisă din firma ei şi pot să-mi fac de cap după bunul plac,tind să cred că regretă acum.Aplecat îi trag rapid în pumnul meu şi iau şi furculiţa ca pretext pentru chiloţei nebuni ai lui Ekki,o să am degrabă şi vise cu ei.
— Ты в порядке? ( Te simţi bine?) întreabă tipul şi m-am încruntat la auzul vocei lui.
Ce mama naibii?Îşi întinde mâna spre ea dar îmi lipesc tare mâna de masă şi retrăgându-se imediat.
— Спасибо, все идеально! (Mulţumesc,totul este perfect!)
Răspunde ea şi iar mă simt ca prostul.
Ekki : O să-mi vreau chiloţii înapoi sau o să te trimit în şuturi afară!Mă înebuneşti!
trimis
Bat din palme şi râd când văd mesajul ei făcândui să mă privească nedumeriţi,ultima parte a fost perfectă pentru inima mea.Îmi pun picior peste picior rugându-mă că toată aceasta se va termina,fierb de nervi chiar şi cu uzicimea ei în mână.Da,sunt gelos şi nu mă pot controla.În liceu greu îmi mascam emoţiile când o vedeam pe ea cu Albert,deşi tot eu îi dădusem sfaturile alea.
Mai ştiam şi că ea e nebună după mine dar eu doar îmi luam doza de distracţie pe atunci,până ce cumva micuţa blondă cu pistrui a reuşit să mă facă să simt cu adevărat.Acum nici nu-mi vine să o mai las cu alţi bărbaţi,prostia mea a fost atunci când m-am culcat cu ea fiind amândoi beţi.
Matt : mă jur că dacă nu termini mai repede,faţa lui îţi va face toate oglinzile de la geam curate şi am să flutur chiloţii tăi până va ieşi singur de ruşine!
trimis
Degetele îmi trec prin tastatură,a reuşit ceea ce îşi dorea din liceu să aibe.Să fiu gelos din toate părţile orgoliului nostru,de data aceasta nu-mi răspunde aşa că dau să mai tastez ceva dar tipul se ridică în picioare.
— Спасибо за гостеприимство, рассмотрю ваши проекты!Кстати ваш муж очень ребячливый и ревнивый! (Mulţumesc pentru ospitalitate,am să mă uit peste aceste proiecte,bărbatul tău e foarte copilăros şi gelos)
Blonda râde dar mă priveşte cu foc,nu înţeleg nimic din ce îşi spun,încă un lucru pentru care chestia asta să se termine mai repede.
— Извините, это его природа! (Îmi cer scuze,e firea lui!)
Dau mâna blonda conducândul până la uşa,încep să râd în sinea mea dar mă opresc când văd că şi ea iese pe uşă,ce naiba?Trântesc uşa cu forţă şi merg după ea,nu pot să cred că tot ea e nervoasă.Eu ce să le zic fibrelor mele care au ars pe tot parcursul acestei scene?
Merg din urma ei după sunetul tocurilor pe care le scoate,e la lift şi nu e singură e cu el.Atât a fost,pentru amândoi!Când bărbatul străin a dat să intre cu ea în lift i-am blocat calea poziţionându-mi mâna în aşa fel încât să nu aibe acces,sunt gelos pe ceea ce am recuperat greu şi nu-mi permit să mai pierd odată.
— Ai înebunit?Doar îl conduceam jos,termină Andréas!
O opresc şi pe ea cu corpul meu când dă să iasă,intru cu tot cu ea făcândui din mână marionetei.
— Cât de prost mă crezi că te voi lăsa cu el în lift?
Suntem aproape încât simt o arsură toxică a aurei noastre unite împreună.
— Tu eşti cel care mi-a tras chiloţii sub ochii unui viitor...
— Dacă termini propoziţia jur că!
Sufletul meu de copil-adolescent e prea gelos pentru persoana care ma iubit de fiecare dată.
— Că ce?viitor partener al firmei am vrut să zic!Şi dacă ne ve refuza din cauza ta vei plăti toate daunele,nu doar alea carnale dar şi materiale!
nu doar alea carnale.
Atât am înţeles din ce a zis înainte ca să blochez liftul de tot şi să o trântesc fulgerător de peretele acestuia.
— Atunci am să te gust ca pe toate dăţile în care ţi-ai dorit să fiu gelos!
Şi mi-a permis să să o sărut,atât de apăsat încât aerul din jur nu mai conta.Gura ei era aerul nostru iar limbile noastre era limbajul iubirii noastre.
— Deci erai gelos când stăteam în poala lui Albert şi nu a ta?
Îmi împing penisul tare către zona ei ca să simtă singură răspunsul.
— Tu ce crezi?
—————
bunaaa.lectură plăcută :)))
Deli
CITEȘTI
Terapie în iubire [Volumul I seria frații Santo]
Teen Fiction❝Pentru el - ea a fost terapeuta lui. Pentru ea - el dintodeauna a fost băiatul nesimṭit pentru care avea sentimente.❞ Cei care au crescut alături de Matt şi Ekki sau măcar au prietenit cu ei ştiu că aceştia nu sau putut suporta niciodată...