2. Bölüm

1.6K 33 3
                                    

Doktor: Suan durumu iyi araba tam ustunden gecmemis ondan dolayı 4 gün hastanede kalsa yeter ama evde iyi beslenecek kaburgalarına gelmis kaburgalar aciya bilir onun icin krem lazım bide iyi bakılacak 1 saatte normal odaya alıcaz size gencmis olsun

Buray: Sagollun

Poyraz: Gel biz kafeye inelim hem detaylı olarak konusuruz.

Buray: Bakın lütfen gidermisiniz ben kardesimle cok iyiyim ve aile istemiyoruz.

İpek bir anda aglamaya baslar

İpek: Yavrum Buray yapma böyle bir sans verin bari dna testi yapalım ailende buraya gelicek hem annen baban abla abin seni cok merak ettiler.

Buray: Bana gerek yok aile ama Udayyı bilemem o isterse bir sey yapamam.

Poyraz: Bak Buray bu yasinıza kadar nasıl yasadınız bilmiyoruz ama Uday benim oğlum sende yegenim cıkarsan sizi bırakmayız.

Buray: İnsan birini istemediginde ondan kurtulmak icin elinden geleni yapar Uday ve bende asla bir aile istemedik kendi basımıza bu yasımıza geldik öylede devam edicez.

Eren: Bak resit degilsiniz yetimhanedende kacmısınız polisler sizi ya yetimhaneye yada ailenize verinler.

Uraz: hadi ama ya

Buray: Bakın gidin kendinize baska cocuk bulun.

Taha: Bak anne tam inadını amcamdan almıs aynı onun gibi sinirli ve inaccı

Buray: Ben kimseye benzemem bakın güzel bir dille söylüyorum gidin yoksa diger dilimi siktir gidin.

Polisler Burayların oldugu yere gelinler Buray hemen bir odaya giren polis Poryaz beye donup söyle der.

Polis: Burda 14 yaslarında bir cocuk gordunuz mu en son sizinle gorunmuste.

Poyraz: Hayır neden arıyorsunuz acaba

Polis: 4 yasında yetimhaneden kactılar o yaslarından beri arıyoruz yakalandılan zeki cocuklar biz farkına varmadan kacıyorlar.

Poyraz: Anladık

Polis gider

Eren: Gitti polis

Buray saklandıgi yerden cıkar ve derin nefes alır bir anda bir kadın kosarak Burayya sarılır sonra bir adam sarılır.

Kadın: Oğlum buldum seni oğlusum benim birazdan eve gidicez.

Buray: Ne diyon lan

Adam: Oğlum iyimisin amcan hastanedeyiz deyince  korktuk Abi iyimi Uday.

Poyraz: İyi merak etmeyin

Buray: Bakın kim oluyorsanız sıktır gidin ya sizi istemiyoruz.

Kadın:  Aglayarak Oğlum böyle yapma dna testi yapalım bak benim adım Aysegül baban Yaman abin Burak ablan Beril bir sans ver nolur.

Beril: Ben Ablan tanıstıma memmun oldum kardesim.

Burak: Bende karızmatik abin Burak

Buray: Umrumda degil ama tamam dna testi yapıcaz Udayla konısım ne diyecek diye.

Aysegül: Hemen Burakka sarılır Oğlusum benim sen benim oğlumsun seni asla bırakmıcam acmısın bir sey istermisin gel elini yuzunu yıkayalım yuzun kirli hadi oğlum

Buray: Gerek yok

Yaman: Eren arayınca kolktum hemen geldik ama Udaydin böyle oldugunu bize söylemediniz.

Poyraz: Yaman tamam sakın bir  sey olmadı ogullarımıza ikiside sapa saglam ama Udayyın kaburgaları kötu.

Aysegül: Bak doktor geliyor hemen yapalım dna testini.

Uday ( Erkek versiyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin