32.Bölüm

171 8 4
                                    

2 ay sonra

Udaydın gözünde

Beni tanıyorsunuz zaten neyse Bursaya geldik ilk başlarda babam korumalarla gezdiriyordu bizi beni dediğim ben ve Uraz abimi ve Aryayı neyse zaten Arya fazla çıkmıyordur evden babamla her zaman gezmeye gidiyorlar di aslında bende gitmek istiyorum ama çok çabuk yoruluyorum ve  çok hızlı uykum geliyor bilmiyorum nedenini ama Bursaya gelmemizden 1 ay sonra olmaya başladı 15 dakika yürüsem bile yoruluyorum her zaman uyuma isteğim var Babamlarda fark etti ama bir şey demiyorlar. Hine 8 saat uyumuştum ama hine yorgundum kapı çaldı "gel" dedim ve babam ve abilerim gelmişti bana gülümseyerek bakıyorlardı.

Babam: Oğlum ne oldu bu 1 ay boyunca ne dışarı çıktın nede bizimle konuştun sadece uyudun oğlum sen iyi misin.

Uday: Evet baba sadece çabuk yoruluyorum iyiyim ben

Miraz: Abim emin misin iyi olduğuna

Uday: Evet abi iyiyim

İyi değilim abim

Eren: Hadi aşağı  gel abim Ayşegül  yengem ve Yaman amcam geldi kuzenlerimizin işi varmıs hadi abim gel aşağı

Uday: Abi inmesem olmaz mı

Uraz: Olmaz abim hadi

Aşağıdan kapı çalma sesi gelin

Taha: Abim geldiler hadi biz iniyoruz sende gel

Uday: Tamam Arya nerde

Arya: Abi bur dayım ben yengemlere kapıyı acicam baba abi hadi ama ya gelin aşağı

Babam ve abilerim ve Arya çıktı of ama ben yorgunum ya uykum var of uykusu olan insana kimsenin saygısı yok ama ya neyse iki dakika inim sonra çıkalım odaya banyoya girdim elimi yüzümü yıkadım ve sacım önüme geliyordu ve sacımı elimle geriye ittim elime hine bir saç tutamı geldi saçım yavaş yavaş döküluyordu anasını satım lan of neden saclarım döküluyordu acaba  ya neyse hemen iki üç tane peçete aldım elimdeki  sacımı peçeteye sarıp çöpe attım sonra sacımı düzelttim ve aşağı indim merdivenlerden ineceğim sırada bir anda basım ağrımaya başladı ve merdivenin 6 basamağında durdum Ayşegül halam ve Yaman amcam gülümseyerek bakıyorlardı bana bir anda kendimi bıraktım sanki artık kendimi bırakmam gerekiyordu gibi kendimi merdivenlerden bıraktım  merdivenlerden düştüm sertçe kafamı yere çarptım ailem hemen yanıma koştu ve bağırmaya başladılar ondan sonrası  yavaş bir şekilde gözüm kapadın en son gördüğüm şey akkaya ailesinin telaşlanmalarını ve bağırmalarıydı ve sonra gözüm kapandı ve sonrası karanlıktı... ben bayılmıştım helalde neden bayılmıştım bunun hakkında hiçbir şey bilmiyorum...

Sizce Udayya ne oldu?

Neden bayıldı Uday?

Uday iyimi?

Uday neden her zaman yorgun ve her zaman  üstünde uyku çokuyor ve neden saçı döküluyor?

Uday ( Erkek versiyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin