3. Bölüm

1.1K 39 3
                                    


Buray: Uday gel biz gidelin ben sana evde bakalım yardım edim mi üstündekini degistirmene.

Aysegül: Oğlum yapma kac senedir senin hasletinle yanıyorum bize bunu yapma.

İpek: Bakın biz Aysegulle aynı kaderi yasadık artık mutlu olmak istiyoruz Udayyım doktor gelsin dna yapalım

Uday: İstemiyorum ya istemiyorum

Buray: Dna yapalım söz sonra gidicez hem biz ayrılmayız.

Yaman: Velayetinizi alıcaz yanı gidemiceksiniz artık ayrı kalmak yok.

Poryaz: Evet cocuklar bakın alısmaya çalısın hem zaten evlerimiz yan yana her zaman birbirinizi gorunsunuz.

Uday: Anasını satım lan tamam hadi ya uykum geldi benim.

Uraz: İyimisin

Buray: Uday her zaman böyle uykucudur 7/24 uyuyor evde

İpek: Poyraza cekmis ben doktoru çagırım dna testi  icin.

İpek odadan cıkar. Beril ve Burak Burayya bakıyordur

Buray: Niye öyle bakıyorsunuz

Beril: Bir sey sorabilirmiyim kardesim

Buray: Tabiki buyur

Beril: Udayla nasıl tanıstınız? Yetimhaneye kimin bıraktıgını hatırlıyormusun?En sevdigin yemek? Udayla nerde kalıyordunuz?

Buray: 1 soruydu hani 4 yasından beri Udayla arkadasiz en sevdigim yemek mantı kimin bıraktıgını hatırlamıyorum ama sesini duysam hatırlarım sedece sesini hatırlıyolum Udayla sokakta kalıyoruz mahalleri bize yardım edip bize ev tuttular.

Aile üzgun bir sekilde bir Udaya bir Burayya bakar İpek iceri doktorla giren

Doktor: Udaya bakarak Evet kücük bey kolu acta hemen kan alarım.

Uday: Tamam

Uday kolunu acar İpek hanım hemen agzını eliyle kapatır Poyraz Beyde bir oğluna bir kolundaki yalarala bakıyordur.

Poyraz: Bunlar nasıl oldu oğlum kim yaptı sana bunu

Uday: Sorun yok ufak bir kavgada oldu

Uraz: Abim ufak olduguna eminmisin

İpek: Buray nasıl oldu bunlar kim yaptı

Buray: Uday bazen kendine zaran verin ama artık vermiyor 1-2 sene onceydi simdi kardesim iyi .

Poyraz: Uday bunu nasıl yaparsın ya kendine zaran vermek ne biz sana dokunamazken sen kendine zaran veriyorsun 14 yasındasın ya senin kendinle derdin ne.

Uday: Benim kendimle bir derdim yok sadece sinirliydim bizim gibi sokaklarde yasayıp okula gidemeyen bir iste calısamayan nereye gitse igrenc bir seymis gibi bakanlar siz ne yapardınız .

Uraz: Abim yapma bir daha

İpek: Oğlusum benim

Poyraz: Yemin ederim ki bir daha kimse sana zaran veremicek.

Yaman: Bunlar sanada gecerli Buray

Buray: Serefsizsin Uday Yaman Bey nasıl u dönüsü yapabilirsunuz ya Poyraz Bey biz Udaya odaklanalım bence bir daha rica ediyorum u dönüsü yapmayalım.

Aile gülmeye baslar

Uday: Serefsiz mal salak adam gelsin banamı kızsın senin icin rahat edicekmi pic.

İpek: Masallah küfuŕler havada ucusuyor.

Buray: Asla rahat olmaz gezikalı İpek hanım aslında normelde ana avlak sover bir sekilde suraliyide araya sokardık tabi ama.

Yaman Bey Poyraz Bey kaslarını cakip Burayya bakar

Buray: Tabi ama sizi gorunce bıraktık artık sovmeyiz ana avlat ve sulaleye

Yaman: Ayak ustu cocugumdan ve yegenimde küfür yiyiyormusun bunu oglendim.

Uday: Ne araka ya ne araka biz kim küfur ediyor bilmem berki bu serefsiz ediyordur küfür ben asla etmem Yaman bey sizin oglunuz tam bir pust o küfur ediyordur ben degil ben buraya geldigimden beri agzımdan kactane kufur duydunuz.

Poyraz: Uday oglum ne araka biz derken bile ediyorsun küfur neyse siz acıktınız mı.

Aysegul: Buray biz eve gidelim Uday 4 gun sonra hastaneden cıkacakmıs oglum hadı biz gidelim.

Buray: Siz gidebilirsiniz ben Uday kardesimle kalıcam.

Yaman: Oğlum böyle yapma

Buray söyle der

Buray: Bizin aileye ihtiyacımız yok ne biz sizi tanilız nede siz bizi tanıyın yokmusuz gibi davlanın.

Uday ( Erkek versiyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin