10. Bölüm bırakın gitsin

394 10 0
                                    

Ah.. ah.. ya Gürkan abi Allah rızası için bı an önce bitir dikişi.

Sus sus ben sana ne dedim ha otur gitme uzan dedim beyfendi kavgaya gitmiş.

Babam, gürkan bı problem yok değil mi?

Maalesef bu seferde başınıza kaldı.

Babam güldü.

Gürkan abi olmuyor böyle.

Bak hala konuşuyor hala konuşuyor sus oğlum sus.

Tamam abi ama ah.. çok acıyor çabuk dik.

Babamın telefonu çaldı.

Efendim canım, nereye gidiyor?, tutmayın bırakın Emre diyeceğini dedi., Hastaneye mi?, Gelsinler ama kasrın gelmesin, kendi bilir., Tamam canım şuan kapatmalıyım, Emre iyi sadece dikişi patlamış onu dikiyor Gürkan., Tamamdır görüşürüz,

Baba ne olmuş?

Kasrın babası ve annesi gillere küs gidiyormuş annenler bırakmamış. Dedesi göllerde senin yanına gelecekmiş geçmiş olsuna.

Baba annemi aramısın?

Eminmisin?

Evet ara ver.

Al konuş.

Kasrından...
Birgün anne, aha Orhan arıyor bekleyin.

Efendim Orhan? Annem eminmisin? Tamam açıyorum.

Hoparlörü açtı.

Anne şimdi söyle oradakinlere gelene minder çekerim gidene sünger yaralı yaralı kimsenin peşinden koşamam ne yapıyorsa yapsın ama unutmasın benimki bir inat istediği kadar boşanmak istesin antep erkeğe bakar erkek istemezse ölene kadar soy adının altında kalır söyle oradakine boşamayacam o soy isimle bakalım kaç gün tutarlar ah.. yavaş Gürkan abi etim gitti.

Sende ona söyle birgün anne istediği kadar istemesin beni babamlar himayesine alır soy adınıda atarlar ben gidiyorum beni gelip istemesin boşanmamın ardında duracağım.

He he durar bende adliyeyede dedim hiçbiri sana avukatlık yapmayacak tek başına çık bakalım hakim karşısına ha paraya ihtiyacın varsa annem versin hiç olmasa piskopat sevgilinin yanına gidince don atlet götürür şimdi eli boş gidilmez ama unutmasınlar Emrehan Şahbazın eli onların yakasında ikisinide kavuşturmayacağım.

Bana bak sen nasıl utanmadan piskopat sevgilisi diyorsun ha seni dünde uyardım ona sevgilim kelimesini kullanmayacaksın!

Tamamdır kralice hanım emredersiniz anne şunu da bırak gitsin hatta arkasından su dök birdaha o konağa gelmeyecek.

Gidiyorum zaten deyip telefonu kapattım.

Emrehandan...
Oh be gitti sinirden gülmeye başladım baba gitti,gitti iyi bari bırbırdan kurtuldum oh .

Oğlum bak sağlıklı düşünmüyorsunuz.

Baba bırak gitsin dediğim zaman kapı çaldı.

Girr!

Ezman ağa ve iki oğlu Barış ve Özdemir.
(Kısaltmalar Ezman=E ,Barış=B ,Özdemir=Ö)

E: Orhan geçmiş olsun ya dikişi patlamış.

Bizimkini kim durdurabilir ki?

E: haklısın Cihattan'sa bu daha barbar.

Küçükkende böyleydi.

Ah.. Gürkan abi bitmedi mi?

Bitti tamam Orhan sargıyı uzat.

Yavaş, yavaş, yavaş, ah.. acıyor Gürkan abi yavaş adam öldürmüyorlar.

Bitti bitti Orhan gömleği uzat kalk sende kolunu geçir. Tamam bitti parmağımı sallayarak bana bak bu iki oluyor birdaha patlatırsan bozuşuruz Orhan sende şahitsin ben dikemem benimkide güç.

Haklısın haklısın.

Haklıyım tabi sizede hoş geldin benim gitmem gerek serum yiyeceksin birazdan sakın akşamki gibi çıkarıp atma hepsi yere dökülmüştü.

Tamam pinti abim yapmam söz.

Pinti değil tutumlu.

Okey king doctor.

Aferin .

Ö: geçmiş olsun damat.

Sağol Özdemir.

E: yav dünür nasıl oldu iki el sıkmışlar birde,

Korhanların yegni.

B:Caner mi ?

Evet o

Ö: o bizim bacımızı istemişti berdoş olduğundan vermedik bak dede boşuna vermemişiz adamı öldürüyordu.

E: onu anladım ama damat sen niye gittin onun deposuna?

Kasrını bırakmamı istedi bende olmaz dedim silah çekti bende kurşuna kafa tutunca vurdu işte benim iyleşmemi bekliyorlar iyleştiğim zaman mahkeme kurulacak şuan nezarethanede.

E: iyi etmişsin işte damat gibi damat .

Öyledir oğlum.

Ö: makineye bağlımı yaşıyorsun?

Hayır böbrek buldular.

E:Kimin?

Bı komserim sağolsun o verdi.

E: Sağolsun. Bı dakika telefonum.

Babama kaş göz yaptım anladı.

Biz hastanedeyiz, evet yanımızda,kasrının ne işi var?,bekle konuşacam kalsın biraz ben eve gelecem.

E: damat ne bu sen mi gönderdin?

Yoo

E: nasıl yoo

Bildiğimiz yoo ben göndermedim kendi gidecem dedi bende gönderdim.

E:Nasıl gönderdin karını?

O benim karım değil!

E:Nasıl değil?

Boşanma davası açmış!

E: Nasıl ya sen anlat bı baştan

Olan biteni anlattık babamla beraber sonra hastaneden gittiler .

ANTEP'E ADALET BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin