17. Bölüm Adalet getirecem!

301 12 0
                                    

Tekrar konağa döndük gece 5 civarı sabah adliyeye gidecektim anahtarı devrandan almaya gittim.

Devran,

Ağam araç hazır.

Sağol kolay gelsin ben adliyeye uğrayacam evden hiçbirini evden çıkarma bugün hafta sonu yengem herkesi ayağa kaldırır.

Tamam ağam,

Bu arada ağam deme nefret ediyorum şu kelimeden.

Ama ağa..

Devran ikiletme kardeşim Emrehan tek de.

Tamam Emrehan.

Hadi sana kolay gelsin.

Tam arabaya binecekken biri geldi koşa koşa.

Ağam! Ağam! Ağam!

Sen kimsin?

Mücahit Direnin oğluyum ağam bana yardım edermisin yalvarırım.

Oğlum ne oluyor.

Senin namını duydum antebe adalet getirmek istiyormuşsun abi bak benim sevdiğim var işsizim diye vermiyorlar kızı yaşlı bir adam gelmiş 50'li yaşlarda başlık parası verdi 290 milyar onlarda kızı verdiler yarın düğünü var kız 20 yaşında aralarında 30 yaş fark var abi yalvarırım verdirme.

Bugün saat kaçta ?

Akşam saatlerinde.

Kızın rızası varmı?

Var beni istiyor ama o adamla evlenirsem kendimi öldürürüm diyor abi yardım et köpeğin olayım.

O kadarda değil sadece yardım kul köpek için değil şimdi benim 2 mahkemem var gidecem 6 gibi kızı evden çıkar gelicem yanınıza.

"Tamam abi sağol." dedi elime geldi öpmek için,

Hayır hayır elimi öpmene gerek yok sıkıysa kızı benim korumam altında alsınlar da göreyim.

Sağol abi.

Arabaya bindim numarasını aldım ve mahkemeye girdim uzun oldu davayı kazandım diğeri süre verildi mahkemeden çıkar çıkmaz kasrını aradım.

Kasrın bir olay var gelmen gerek dışarı çık seni alıcam.

Tamam Emrehan gel.

Kasrın ile kapattıktan sonra Özkan'ı aradım.

Özkan hazırmısınız.

Hazırız abi gel parkın oradayız.

Tamam kapat gördüm sizi.

Özkan ve sevdiğini aldım kasrında aldıktan sonra bir dağ evine getirdim koruma iki polis vardı bu olan biteni bir dilekçe ile dava açtım kızın babası ve o yaşlı ş*******e .

Züleyha: Emrehan abi ne kadar teşekkür etsek az .

Birşey değil zaten tek derdim bunların ağalık meselesi şu meseleyi  halledeyim ağalığı aldıktan sonra zaten planlamam var şimdi hazırlanın sizin resmi nikahınız için salona götürecem.

Özkan: kralsın abi kral Allah razı olsun senden.

Cümlemizden.

Arabaya bindik nikah memuru tanıdığım vardı acil çağırdım Gaziantep evlendirme dairesine götürdüm bizimkileri içeri girdik memur beni gördü hemen ayağı kalkıp el sıkıştı.

Seni tekrar görmek süper Emrehan bey.

Eksik olmayın şimdi bu genç geldi bu kıza talip olmuş evlenmek istiyorlar aileleri istemiyor o yüzden ayrılmasınlar bı nikah kıyman gerek.

Şahit varmı?

Ben ve kasrını gösterdim .

Tamam o zaman kıyalım kızım adın annen ve babanın adı ve soyadı.

Duray gülsert babam Remzi annem Gülbeyaz.

Oğlum adın annen ve babanın adı ve soyadı.

Özkan Diren babam Mücahit annem Şehnaz.

Şahitlerin adı soyadı.

Emrehan Şahbaz

Kasrın Şahbaz

Evet hastalıkta, sağlıkta, iyi günde, kötü günde Özkan Diren Duray gülserti karılığa kabul ediyormusun?

Evet.

Duray iyi günde, kötü günde, hastalıkta, sağlıkta  Özkan Direni kocalığa kabul ediyormusun?

Evet.

Şahitler şahitmisiniz

Evet

Kasrın: Evet

İmza atın

Belediyemizin bana verdiği yetki ile sizleri karı koca ilan ediyorum hayırlı olsun buyrun aile cüzdanınız.

Memur ile el sıkıştıktan sonra gitti Özkan, Duray ve kasrına baktım.

Evet şimdi daha zoru var bakın size yardım ettim ama benim adımı en yakın arkadaşınıza bile söylemeyeceksiniz tamam mı korktuğumdan değil daha çok kişinin başını yakacaklar eğer söylerseniz onları kurtarmam anladınız mı?

Anladık abi peki şimdi ne yapacağız.

El ele tutuşup ailenizin karşısına çıkacaksınız öldürme ile tehdid ederlerse kanmayın sizde karşılık olarak Özkan sen diyeceksin kızınızın eline elim deydi bende nikahı bastım diyeceksiniz onlarda mecbur evlendirecekler evim yok işim yok dersen onuda hallederim.

Özkan:Abi erkek erkeğe konuşsak.

Gel.

Özkan: abi cidden annem durayı kabul etmez evinede asla sokmaz bize bir ev banada bir iş gerek.

Bir ev biliyorum 2+1 90 karametre kira 1500 2. Kat parkın hemen karşısı evi görmüştüm yeni 15 yıllık ama eve temiz baktıkları için yeni gibiydi orası var.

İş içinde işkur var oraya git sana iş verirler.

Abi şimdi biz gidelim sonra karşılarına çıkalım sonra sana gizlice ulaşacam şüphen olmasın adın geçmez.

Güveniyorum hadi o zaman biz kasrınla kalkıyoruz savaşınız hayırlı olsun.

Sağol abi.

Kasrın kalk gidiyoz.

Ben hazırım gidelim.

ANTEP'E ADALET BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin