35. Bölüm Doğum

206 8 0
                                    

Akşam yemek saatinden sonra sofrayı toplayıp bulaşıkları makineye yerleştirip televizyon başına geçtim sonra kasrın geldi Netflix'ten Romantik komedi izlerken kasrın kolumu tuttu korku ile,

Emrehan.

Ne oldu kasrın?

Emrehan suyum geldi.

Hayır kasrın ya doktor dedi daha 1 hafta var olsa olsa kaçırmışsındır.

Emrehan sancım var!

Ne sancısı gidip geliyor bıçak gibi.

Artık gözü dolmuştu ağlayacaktı.

Kasrın kaç dakikada bir geliyor?

5 dakikada bir.

Kasrın sakin ol doğum başlamış hadi hastaneye gidiyoruz doğum çantasını alıyorum Aykut'u arayıp Nahide yengemi çağırmam gerek.

Aykut'u arayıp Nahide yengemi alıp geldi biz çantayı aldık yengem kasrını araba'ya bindiriyordu ve sonra hastanenin yolunu tuttuk doktor hanım geldi ve kasrını doğumhane'ye aldı kasrın orada doğurur iken ben burada 9 doğruyordum yerime duramıyor hastanede volta atıyordum.

Aykut: Emrehan Duman evde tek.

O evde durur yatıyordu en son o alışkın tek kalmaya,

Aykut: peki öyle diyorsan,

Nahide: ya Aykut benimde içeri girmem gerek o tek yapamaz.

Aykut:Nahide ne yapacaksın ikinciyi karnından hızlıca çıkarmak için elinden geleni mi yapacaksın?

Nahide: sen ne anlarsın onun yanında olup destek olacam.

Aykut: tamam peki git ama sen sakın unutup ıkınma Allah korusun.

Nahide:Tamam, tamam.

Aykut Sümeyra nerde?

Anneme bıraktım yol üstü.

Yiğitcan nerde?

Annemd.. Emrehan dalga mı geçiyorsun annesi ile doğumhnede.

Bı an annem diyeceksin sandım.

Olum dua et çocuğun doğacak yoksa yaparım birşey.

2 saat sonra 02;46 kasrın hala doğumhane'de.

Kasrın suni sancı verdik geliyor mu?

Çok var şu an.

Tamam o zaman tatlım hadi ıkınıyoruz.

1.. 2.. 3

Iıııh!

Olmuyor olmuyor iki saat oldu.

Hadi biraz daha başı görünüyor.

1.. 2.. 3

Iııııh!

Olmuyor Duray hocam.

Son kez hayatım bak bitecek oğlunu alacaksın.

1.. 2.. 3

Iııııh!

Tebrikler işte doğdu.

Hemşire milanın göbek bağını kesip beyaz beze sarıp annesine verid kasrın kanter içinde ağlıyordu Nahide de çok duygulanmış bebek ile aynı anda aglıyorlardı kasrın dikkatlice sacını o sarı kokladı ve öptü.

Nahide: Aynı küçük Emrehan insan annesine çeker babaya değil hayin evlat Milan bey seni dedi gülerek.

Sanki Emrehan ama bebek hali ve kucağımda.

Hemşire: sıra babada görsün oğlunu koklasın doyasıya.

Karın kafasını sallayarak bebeği hemşireye uzattı hemşire doğumhane'den çıktı karşısındaki duvarda Aykut ve Emrehan kafa kafaya yerde diz çöküp uyumuşlar.

Babası diye seslendi Emrehana hemen gözünü açtı anında doğruldu onunla beraber Aykut'da doğruldu.

Oğluşu gelmiş babası uyuyor.

Emrehan gözü dolu bir şekilde oğlunu eline aldı.

Aykut: Allah'ım bu ne çirkinlik ya Rabb'im Emrehan şuan tuttuğun kendi bebeklik halin biliyon değil mi bu çocuk aynı sen küçük Emrehan.

Gerçekten aynı ben dedi oğlunun kafasını koklayıp anlına ufak bir öpücük kondurdu dokunmaya korkuyorlardı.

Hemşire: kasrın hanım bu gün normal odada kalacak yarın taburcusunuz.

Peki sağolun.

Hemşire: görüşürüz küçük paşa.

Yorgun düşmüş olan bebek Emrehanın kucağında uyuyakalmıştı kasrın normal odaya koyulmuştu Emrehan onun ve bebeğinin başında beklemişti sabaha kadar sabah uykusuzluk ile kalkıp eve gittiler.


ANTEP'E ADALET BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin