Zeynep
Emre han ay parçam
Zeynebim sen geldin.
Ay parçam dinle şimdi beni
Dinliyorum güzelim.
Bak kasrın güzel kız onu üzme onunla iyi bir hayat geçir o seni kırmak istemiyor aksine seni sevmek istiyor sen fırsat vermiyorsun hep kırıyorsun biliyorum kalbinde aklında bende ama şunu bilmeni isterim bende seni çok sevdim ama şuan burada daha iyiyim senden istediğim o kızı üzme ve beni unut.
Ama ama ben yapamam.
Yaparsın Emrehan lütfen bu son gelişim ne olur artık gözünü aç o seni sevmek istiyor bırak sevsin sende onu sev ben seni çok sevdim sende beni sevdin beni sevdiğinden daha çok sev onu görüşürüz.
Zeynep gitme! Zeynep!
Bı an kalktım üstüm sırılsıklam olmuştu saate baktım daha 5'ti hepsi rüyaymış meğerse,
Zeynebin ile güzel konuştun mu?
Bu ses kasrın hemen ışığı açtım yatağımda oturur pozisyondaidi.
Kasrın lütfen gelme üstüme zaten sırılsıklam oldum ben gidip duş alıyorum sende yat saat 5.
Uyuyordum senin o meşhur Zeynep, Zeynep gitme sesinden kalktım.
Özür dilerim.
Hem sen banyo edemezsin.
Neden?
Ameliyat bandın var doktor yasak etti çıkana kadar.
Doktor öyle demişti sonra hafif yandan güldüm.
Niye gülüyorsun?
Sen beni mi düşündün?
Banane be umrumda değilsin.
Peki öyle olsun söyle o doktora kurallar delinmek içindir.
Banane git sen söyle umrumda değilsin.
Tamam sen naz etmeye devam et.
Tam banyoya girecekken gerçekten doğru diyordu ve doktor bugün kesilir dedi şimdi kendi ellerimle zafer mi verdim.
Ee hala giremediniz Emre han bey?
Şey oldu şeyden neyse ya canım istemedi.
Demiyorki burnum kesilecek korkusu var.
Yok tabiki hadi yat, aşkım nerdesin?
Söylemeyeceksin değil mi?
Neyi ?
Zeynebin kim olduğunu.
Kasrın.
Konuyu değiştirme bilmeye hakkım var derdim normal şartlarda ama şuan yok bilmek istiyorum sadece. Anladım anlatmayacaksın.
Dedi yatağına geçti yorganı çekti üzerine kafasını yana çevirdi.
2 sene önceydi diyip konuya girdim. Gözümden tek tek yaşlar aka aka Üniversitede okuyordum son 2 sene kala Zeynep ile tanıştım çok sevdim oda beni sevdi hayalleri vardı üniversite bitti ilk 3 ay aynı yerde çalıştık sonra devlet adliyesine sevk edildik ikimiz Elazığda'idim üniversitem de oradaydı birgün kafaya koydum akşam bı kafede yemek yeri ayarladım evlenme teklifi edicektim yüzüğü de aldım onu aradım çağırdım "tamam geliyorum ay parçam" dedi ve son sözü oydu. Dilim varmadı devamına.
Son sözü derken?
Çünkü yolda bir tırın altında kalmış araba kullanırken beni aradı bı polis öldüğünü söyledi (artık ağlamaktan zor nefes alıyordum) gittim yanına araba paramparça Zeynep yerde kanlar içinde cansız bedeni yerdeydi gittim başta inanmadım öldüğüne sonra uyanmayınca anladım ölümünden 1 hafta sonra mezarına gittim buraya döneceğimi dedim ama ziyaret edecegimi dedim buraya geldim 2 yıl geçti aradan hiç görmüyordum bu isteme ve düğün derken geldi hani hakim demişti ya evet diyecekmisiniz diye o sıra gözümün önüne geldi evet de artık mutlu ol senin hakkın dedi . Demin rüyama geldi sana haksızlık yaptığımı, kıymetini bilmemi, seni çok sevmemi, söyledi o mutluymuş, ben mutsuz olunca daha çok üzülüyormuş. artık mutlu olmamı ve seni mutlu etmemi istiyormuş.
Kafamı yavaşça kaldırdım elini ağızına götürdü.
Öğrendiğinde göre uyuyabilirsin.
Emrehan ben böyle olduğunu bilmiyordum.
Bilsen bilmesen öğrendin artık için ferah olsun. Diyip banyoya gittim sargıya su gelmeyecek şekilde yıkadım yüzümü içeri geçtim koltuğa yatıp uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTEP'E ADALET BERDEL
SaggisticaGaziantep'te berdel sonucu ile evlendirilen Kasrın ve Emre han zorla evlendirilir ve Emre han ant içer yeni bir düzen ve törenin ortadan kaldırılması için elinden gelen herşeyi yapacak. 12 yaş ve üzeri için uygundur. Gerçektir. kitap kapağı bana ait...