Sabah saatlerinde kalktım üstümü değiştirdim odadan çıkacakken müdür aradı.
- Alo,
Efendim müdürüm
Bir yandan konuşup bir yandan merdiven iniyordum.- Emrehan bugün senin davan yok gelmeyeceksin 2 gün.
Tamam müdürüm yine bir değişiklik olursa ararsınız.
- Ararım görüşürüz iyi günler.
Masaya gelmiştim gözler bendeydi.Görüşürüz müdürüm.
Günaydın Şahbaz ailesi.
Günaydın oğlum.
Kasrına sinirliydim yanına gitmek istemiyordum gözü bendeydi ne yapacağımı düşünüyordu masada boş yer vardı Dilara ve kasrının yanıydı Dilara nın yanına tabiki oturmayacaktım pes edip kasrının yanına oturdum.
Barbaros: oğlum geç kalacaksın çabuk ye.
Yok dede 2 gün tatil.
İyimiş bizde bu gün otelden ayrılıp gidiyoruz yardım edersin.
Ederim dedem ama önce kahvaltı kurt gibi açım.
Yemek boyunca konuşmadım kasrın ile,Evet şahbaz ailesi yemekler yendi parayı ödüyorum.
Tamam dede sen git ben ve cihat abim arabaları hazırlayalım.
Abim ile beraber arabaların bagajını açtık bavulları koyuyorduk.He dedemde geldi dede bak bi bize bı araba daha gerek ticari taksi tutalım.
Tamam Cihat koş tut.
Emrehan sende insanları arabalara böl.
Dilara: Emrehana ben annem ile senin arabanda gidelim.
Dilara böyle dedikten sonra kasrın kafasını kenarı çevirdi ve ters ters baktı dilara'yaÖhö öhö. Kasrın bana döndü.
Benim arabama, kasrın gözünü gözümden ayırmıyordu.
Baba sen, anne sen yanına eflin'i al benim yanıma da kasrın sen bimeceksin.
Kasrın zafer kazanmış gibi dilara'ya bakıyordu.
Cihat abimin arabasına teyze sen ve Dilara sen yenge sende cihat abimin yanına.
Dede senin arabana sen, babaannem ve Farah ana binsin tamamdır yetti ticari takside bavulları getirsin.
Arabaya bindik kasrın göğüs kabarta kabarta zaferi kutluyormuş gibi arabaya bindi yüreği ağızındaydı sanki ama hala ona çok kızgındım.
Konağa vardık annem, babam ve Eflin indi kasrının inmesini bekliyordum vites kolunda olan elimin üzerine elini koydu hemen ona döndüm.
Emrehan.
Kasrın konuşmuyorum seninle bunu biliyorsun hadi şimdi in.
Sen beni mi kovuyorsun?
Kovmak değil uğurlamak hadi daha arabayı park edicem.
Tamam dedi elini elimin üstünden kaldırdı arabadan indi ve kapıyı sertçe vurdu.
Çüşşş kırsaydın.
Sen dua et böyle bıraktım.
Ya çok iyisin kasrın tövbe tövbe ya .
Arabayı park ettim herkes koltuk odasında oturuyordu.
Anne birşey diycem aklıma gelmişken senin yıkamaya gidilecek halın var mı?
Oğlum halı ne alaka ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANTEP'E ADALET BERDEL
Kurgu OlmayanGaziantep'te berdel sonucu ile evlendirilen Kasrın ve Emre han zorla evlendirilir ve Emre han ant içer yeni bir düzen ve törenin ortadan kaldırılması için elinden gelen herşeyi yapacak. 12 yaş ve üzeri için uygundur. Gerçektir. kitap kapağı bana ait...