Hi just a little info on the story, characters, and overall reason of this story!!!!Before we begin please know: this story was made purely to comfort and entertain readers (like you :)) and in no way is this apart of the Welcome Home plot or storyline created by Clown. If you feel like my story makes you cringe or you just don't like it, be kind! I can 100% take criticism (my ego won't get bruised I promise) as long as it comes from a somewhat nice place!!
The story and important facts:
•𝙷𝚎𝚊𝚟𝚒𝚕𝚢 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎 "𝙼𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚈𝚘𝚞." 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚋𝚊𝚌𝚔𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚎!
•𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚏𝚛𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 60𝚜, 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚒𝚝 𝚖𝚊𝚢 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚝𝚒𝚌 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝𝚕𝚢 (𝚗𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜, 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚞𝚝𝚎𝚛𝚜, 𝚎𝚝𝚌. 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍). 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚛𝚎𝚏𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚕𝚊𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚋𝚎 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚛𝚎𝚌𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 (𝚜𝚕𝚊𝚢, 𝚝𝚛𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚃𝚒𝚔𝚃𝚘𝚔 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜, 𝚎𝚝𝚌.) 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚒𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚒𝚝 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚌𝚛𝚒𝚗𝚐𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚒𝚜.
•𝚂𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚛𝚎𝚏𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕 "𝙰𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚎𝚜" 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚞𝚗𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚋𝚜𝚘𝚕𝚞𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚗𝚎𝚌𝚎𝚜𝚜𝚊𝚛𝚢. (𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚒𝚝 𝚛𝚞𝚒𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚒𝚋𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢)
•𝙸𝚍𝚎𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚊𝚛𝚒𝚘𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚎𝚗𝚌𝚘𝚞𝚛𝚊𝚐𝚎𝚍! 𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚒𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚜𝚘𝚕𝚎𝚕𝚢 𝚖𝚢 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚐𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗, 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚐𝚎𝚝 𝚏𝚞𝚛𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚍𝚎𝚊𝚜 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚎 𝚞𝚜𝚎𝚍 :)
•𝙱𝙸𝙶 𝙽𝙾𝚃𝙴: 𝙽𝚘𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚊𝚖 𝙸 𝚞𝚗𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚗𝚜𝚏𝚠 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐, 𝚋𝚞𝚝 𝙲𝚕𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚘𝚛 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚜 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚆𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎 𝙷𝚘𝚖𝚎 𝚗𝚜𝚏𝚠 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠. 𝙸 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚜 𝚒𝚏 𝙸'𝚖 𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜. 𝙽𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚒𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 "𝚍𝚛𝚢 𝚊𝚏" (𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚛𝚎 🙄) 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚜 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚝𝚒𝚌/𝚜𝚊𝚍 𝚏𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚜𝚙𝚒𝚌𝚢 𝚜𝚌𝚎𝚗𝚎𝚜 𝚘𝚛 𝚍𝚎𝚝𝚊𝚒𝚕𝚜 𝚘𝚏 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚙𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜.
YOU ARE READING
~🎬𝒜𝓃 𝒜𝒸𝓉 𝒪𝒻 𝐿𝑜𝓋𝑒🎭~
Fanfiction"ᴏʀᴀɴɢᴇ ᴡᴀꜱ ᴀʟᴡᴀʏꜱ ʏᴏᴜʀ ᴄᴏʟᴏʀ." •Human!Wally Darling x F!Reader• 𝓐𝓬𝓽𝓸𝓻 𝓐𝓤🎭 A story heavily inspired (but not storyline driven) by the Movie "Me before you" placed in an AU where the welcome home cast are actual human actors who have a very p...