Şaşkınlıkla bir ona bir de kolumdaki eline baktım.
"Nicolo." dedim derin bir nefes alarak. "Seni reddettiğim için hırslanıyorsan, bu işin sonu yaş. Üzgünüm, sana istediğini veremem." dedim.
"Hayır, beni yanlış anladın!" dedi elini kolumdan çekerken. "Sandığın gibi bir amacım yok. Sadece..." durdu. Kelimeleri toparlamaya çalışıyor gibiydi. "Sadece seninle biraz daha vakit geçirip seni daha fazla tanımak istiyorum. Bana farklı geldin. Yani, bilirsin geceleri takıldığım kızlara benzemiyorsun ve bu bende sana karşı bi merak uyandırıyor."
"Sen ciddi misin?" dedim gözlerinin içine bakarak. Yalan mı söylüyordu anlamaya çalışıyordum fakat bakışları netti, yalan söylüyor gibi durmuyordu.
"Evet, ciddiyim Almira." dedi gülümseyerek.
"Takdir edersin ki şaşırdım." dedim ve biraz heyecanlandığım için ellerimle oynamaya başladım. "Ben bi kafamı toparlasam olur mu? Yani, bugün biraz fazlaydı benim için. Her gün hayranı olduğum bi futbolcuyla veya bi ünlüyle takılmıyorum sonuçta." dedim.
"Ah, tabiiki! Hemen cevap vermek zorunda değilsin. Yani öyle hissettirdiysem kusura bakma." dedi.
"Yok hayır, öyle hissettirmedin." dedim gülümseyerek. "Öyleyse, iyi geceler. Görüşürüz." dedim.
"Görüşürüz, dikkat et kendine." dediğinde arabadan indim. Apartmandan içeri girmemi bekledi, sonra motorun sesini duydum.
Kapıyı açıp eve girdiğimde Mavi salondan fırlayarak yanıma geldi.
"Nasıl geçti?" diyerek zıplamaya başladı. Güldüm.
"Galiba iyiydi." dediğimde ufak çaplı bir çığlık attı.
"Anlat hemen!" dediğinde salona geçip oturmuştuk.
"Benden özür diledi, kendini uzun uzun açıklayarak. Bütün gece sohbet ettik, akıcı bir sohbeti vardı." dedim gülümseyerek. "Az önce ise arabadan inmeden önce beni daha fazla tanımak istediğini söyledi."
"Almira, inanmıyorum!" dedi elleriyle ağzını kapatırken. "Adamı etkilemeyi başarmışsın!"
"İnan bunu nasıl yaptım hiçbir fikrim yok." dedim. "Sanırım tatilde boş durmaktan canı sıkılıyor ve uğraş arıyor." diyerek kahkaha attım.
"Sen ayrıntılı bir şekilde anlatsana bana şu geceyi." dediğinde anlatmaya başladım.
●
Scrubsımı çıkartıp çantama tıkıştırdım. Dolabımdan çıkardığım kıyafetleri giyerek dolabın kapağını kilitledim. Haftasonuna gireceğim ve iki gün istediğim saatte kalkabileceğim için çok mutluydum.
Çantamı koluma takıp soyunma odasından çıkacağım sırada bildirim gelmişti. Hemen telefonu elime aldım.
nicolozaniolo: Sahile gidiyorum, gelmek ister misin?
Bi kaç saniye düşündükten sonra cevap yazdım.
almiraksu: Olur, klinikteyim. Tam da çıkıyordum.
Anında mesaj görüldü olunca sohbetten çıkmadığını farkettim.
nicolozaniolo: Kliniğin önündeyim :)
almiraksu: Nasıl ya?
Şaşkınlığımı dile getirdikten sonra koşar adım soyunma odasından çıktım. Çıkışa doğru ilerlerken benim gibi stajyer olan Barış önümü kesti.