11

669 64 45
                                    

  "Hadi artık kalk şu yataktan!"

  Üzerimdeki yorganı bi anda açarak gözlerimi hızlıca yummama sebep olan anneme ters bir bakış attım.

  "Kalkmak istemiyorum, yorganımı geri ver!"

  "Termometre 50 dereceyi gösterirken mi? Kafayı sıyırmış olmalısın!"

  Sıyırdım zaten.

  "Reels izliyorum keyfimi bozmazsan sevinirim." dedim ve videoları kaydırmaya devam ettim.

  "2 gündür izlediğin reelslerin sesi geliyor. Senin yüzünden ben de efkarlandım. Naptın sevgilinden mi ayrıldın?"

  Sinirle telefonu kapatıp yatağımda doğruldum. Kaç saattir hareketsiz bir şekilde video izlediğim için boynum tutulmuştu. Kafamı bi sağa bi sola yatırarak kütlettim.

  "Hayır, sadece iyi hissetmiyorum." dedim.

  "O arkadaşından sonra oldu her şey ama bana hiçbir şey anlatmıyorsun, güzelim. Bari Antalya'ya mutlu dönmen için sana yardım edeyim. Anneni üzme."

  "Ah, özür dilerim." dedim ve kocaman sarıldım. "Sana yansıtmamalıydım."

  "Hadi, duşunu al giyin süslen doğru kliniğe!"

  "Anne!" dedim hayıflanarak. "Zaten 1 hafta iznim var onda da diş baktırtma bana!"

  "Ama bakmak isteyeceksin." dedi ve göz kırptı.

  "Anlamadım?"

  "Galatasaray takımının ağız ve diş kontrollerini bizim klinik yapacak. Benim canım kızımın fanatik olduğunu bildiğimden bi kaç klinikle beraber ben de başvurmuştum. Bizim imkanlarımızı daha çok beğendikleri için bizi kabul ettiler. Müsait ve en kısa zamanda alacağımı söylemiştim, hazır sen de İstanbul'a gelmişken bundan iyi zamanlama olamaz diye düşündüm."

  Mutlulukla yatağımda zıplamaya başladım. "ŞAKA YAPIYORSUN ANNE! İNANMIYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM!"

  "Hadi çabuk hazırlan." diyerek kahkahalarla odamdan çıktı.

  "Hoşgeldin bakalım Almira."

  Kliniğe geldiğimden beridir 27. hoşgeldin lafını duymam ile monotonlaşan teşekkürüm artık canımı sıkmaya başlamıştı. Her geçen saniye daha da heyecanlanmam ise durumu kolaylaştırmıyordu. Nicolo umarım gelmezdi fakat öyle bi ihtimal neredeyse sıfır olduğu için hazırlıklı bekliyordum.

  "İşte geliyorlar, Almira." diye annem kulağıma fısıldayınca duruşumu dikleştirdim. Önden Okan Buruk arkasından ise Kerem, Barış Alper ve diğerleri girmişti. Torreira ise arkadan Kerem'in kafasına bi tane şaplak atmıştı. Kendimi gülmemek için zor tuttum.

  "Hoşgeldiniz, Okan Bey." diyerek annem elini uzattı.

  "Hoşbulduk Müge Hanım." gülümseyerek annemin elini sıktı.

  "Kızım, Almira. Başvurma sebebimdir kendisi. O da diş hekimi."

  "Memnun oldum Almira." diyerek bana da elini uzattı.

  "Ben de Okan Bey." dedim ve elini sıktım. "Buyrun geçin isterseniz."

  Tüm takım önümden geçerken hepsine aşıkmış gibi bakmaktan kendimi alamamıştım. Nicolo aralarında yok gibiydi, bu beni biraz üzmüş biraz sevindirmişti.

  Tam takımın arkasından ilerleyeceğim sırada Nicolo da klinikten içeri koşar adımlarla girince kalbim bi an hoplamıştı. İlk girdiğinde beni farketmemişti fakat bi kaç adım attıktan sonra beni görünce duraksadı. Şaşkın bakışlarını üzerimde gezdirdi.

essere incantato • zanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin