5. Bölüm

17 3 0
                                    

Beyza karşımda durmuş yorgun ve şaşkın bir hâlde bana bakıyordu. Biz neden her yerde denk geliyoruz.?

"Beyza... Senin burda ne işin var.?" dedim.

Beyza tebessüm etti "Biz buraya taşındık alt katta ki daireye" dedi.

O daire aylardır boştu. Demek o taşıma kamyonu onlara aitti onlar gelmişlerdi.

Gülümseyerek "Çok sevindim, hoşgeldiniz" dedim.

"Hoşbulduk... Ben şey soracaktım. Sizde elektrikler var mı evde tek ben kaldım annem gil kalan eşyaları almaya gitti ve elektrikler de kesildi telefonumun şarjı da bitti o yüzden gelmiştim ve iyi ki gelmişim sizinle komşu olmaya çok sevindim" dedi.

Fazla mı hızlı konuşuyordu.?

"Evet gördüğün gibi elektrikler var istersen annen gil gelene kadar bizde bekleyebilirsin" dedim. Ne de olsa alışveriş merkezinde bize yardımları olmuştu. Onu bu şekilde bırakamazdım.

"Yok teşekkür ederim telefonunda Enes abimi arayıp ne zaman geleceklerini öğrenirsem çok güzel olur" dedi.

"Tabi arayabilirsin ama içeri gel olmaz böyle" dedim.

Mahcup bir şekilde tebessüm etti. "Peki geleyim" dedi.

Kenara çekildim "Sen salona geç ben telefonumu alıp geleyim" dedim. Onaylayarak başını salladı.

Ben mutfaktan telefonu alıp gelinceye kadar Nisa ve Beyza çoktan muhabbet etmeye başlamışlardı bile.

Salona girdim Nisa heyecanla "Abla duydun mu Beyza abla gil alt kata taşınıyorlarmış çok sevindim" dedi.

Onun bu hâline güldüm "Evet tatlım duydum bende sevindim" dedim ve telefonumu Beyza'ya verdim.

Beyza, Enes'i aradı fakat telefonu açan olmadı.

Beyza "Enes abim telefonu bakmadı Ömer abimi arasam sorun olur mu.?"

Neden ismini duyunca içim kıpır kıpır oldu.?

"Hayır sorun olmaz arayabilirsin." dedim.

Ömer'i aradı konuşmaya başladı.

"Alo Abi ben Beyza"

Ömer'in sesi duyulmuyordu.

"....

"Elektrikler kesildi bende üst komşuya geldim"

"....

"Abi sakin ol tanıyoruz kendisini sende görünce şok olacaksın"

Kim olduğumu sordu galiba, ama Beyza söylemedi.

"....

"Sonra öğrenirsin, ne zaman gelirsiniz?"

"....

"Tamam bekliyorum" dedi sonra telefonu kapattı.

Beyza, Ömer ile konuştu 15 dakika sonra geleceklerini öğrendi..

Nisa, Beyza'ya Dertli'yi anlatıyordu okulda oynadığı oyunlardan anlatıp gülüyorlardı en sonunda çizgi film izlerken Nisa uyuyakaldı.

Beyza "Abim gil birazdan gelirler ben ineyim aşağıya" dedi ayağa kalktı.

"Peki, bir şeye ihtiyacınız olursa çekinmeden gelebilirsiniz" dedim.

"Teşekkür ederim, sizde ihtiyaç olsun olmasın istediğiniz zaman gelebilirsiniz" dedi çoktan kapıya geldik ve Beyza ayakkabılarını giydi.

Birbirimize iyi geceler dedikten sonra ayrıldık. Nisa'yı odaya götürdüm. Bende kalan işlerimi bitirdikten sonra yatağıma geçtim. Telefonuma bakarken bir an aklıma gelen ile gözlerim şok içinde açıldı.

Ömer'in numarası telefonumdaydı. Numarayı kayıt ettim ve Whatsapp'tan profiline baktım. Siyah beyaz bir fotoğraftı dağınık saçları ve o eşsiz güzellikte olan gözlerine baktım.

Ne yapıyordum ben.? Neden ona bakıyorum.? Öylesine baktım başka bir açıklaması yoktu.



~Merhaba hayalet okuyucularım hikayeme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.


















Sahra da Açan Umutlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin