•
TaehyungNefes aldığımı hissedebiliyordum. Onun yanındayken işte bu hayatı yaşıyorum diyordum. Onun yanı hep böyleydi zaten. Çocukluğumuzda da, şimdi de. Bu her zaman böyle olmuştu. Jungkook her zaman benim her şeyimdi.
Daha küçükken, başımın belasıyken, ağlarken, gülerken her anında yanımdaydı. Ve bu benim için paha biçilemezdi.
İşten gelir gelmez yorgun olmalıydım ama onun yanına sokulunca her şey bitiyordu işte. Bu hayattaki en değerli varlığımdı o benim. Ancak aklıma geçen gün doktorun söyledikleri gelince yüzümdeki gülümseme solmuş ve daha sıkı sarılmıştım eşime.
Geçmiş
"Bakın Bay Kim. Eşiniz buradayken söylemek istemedim ama durum ciddi." Söylediği şey içime korku tohumları serperken sormuştum. "N-ne demek ciddi. Bir şeyi yok dediniz. Bir şeyi yok dediniz bana."
Doktor, derin bir nefes almış ve gözlerime bakarak konuşmuştu. "Bakın Bay Kim. Az önce test sonuçları geldi. Beklediğimden de ciddi. Eşinizin doğumda ölüm riski yüksek ."
Söylediği şeyle yerimde duraksamış ve konuşamamıştım. Aklımda tek bir kelime geçiyordu.
Ölüm riski yüksek. Ölüm riski yüksek.
"N-ne demek bu."
"Bay Kim'in yaşadığı komplikasyon işimizi çok zorlaştırdı. Bebek şu anda risk oluşturmuyor. Ancak büyüdükçe Bay Kim'i zorlayacak. Üzgünüm ama eğer işler istediğimiz gibi gitmezse..."
"G-gitmezse."
"Doğum esnasında ikisini de kaybedebiliriz."
Duyduğum şeylerle gözlerim yanmaya başlamış elim sıkışan göğsüme gitmişti.
Nefes alamıyordum, bana onun zarar görebileceğini söylerlerken ben nefes alamıyordum."Ne-ne yapacağım ben."
"En kısa zamanda Bay Kim ile bu konuyu konuşun. Çok geç olmadan...maalesef bebeği..."
Başımı iki yana salladım. Jungkook ondan vazgeçmezdi. Vazgeçmezdi ki. Tanıyordum ben onu. Asla böyle bir şeyi kabul etmezdi.
"J-jungkook, böyle bir şeyi kabul etmez ki."
"Dediğim gibi en kısa zamanda konuşun. Eğer bu hamileliğe devam edecekse tedaviyi ona göre planlayacağız. Ve olası risk faktörleri için erken tedavi uygulama planları yapacağız."
Gözümden akan gözyaşını silmiş ve nefes almaya çalışmıştım.
"Ayrıca...Eğer bebeği alırsak maalesef bir daha çocuk sahibi olamayacaksınız. Çünkü bu durumda yüksek ihtimalle rahmini de alacağız."
İlk defa konuşamamıştım. Cevap vermeden gözyaşlarımı silmiş kendimi biraz toplamış ve odadan çıkmıştım.
Şimdi
Birazcık geri çekilmiş ve yüzüne bakmıştım. Siyah saçları yastığa dağılmış dudakları büzülmüş şekilde mışıl mışıl uyuyordu.
Size bahsetmiş miydim? Omegamın en sevdiğim hallerinden biri böyle uyku zamanlarıydı. Bazen yerinde adımı sayıklıyor uykusunda bile bana sırnaşıyordu. O zamanlarda ona bakmalara doyamıyordum işte. Gerçi ben ona bakmaya hiçbir zaman doymuyordum. Baktıkça bakasım geliyordu daima.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happiness •| Taekook
Fanfic| Alfa Kim Taehyung ve Omegası Kim Jungkook.| Hayat mucizelerle doludur. Her bir mucize bir yaşamı simgeler. •Taekook •Omegaverse