•
Jungkook, alfası tarafından kucağına bırakılan yiyeceklerle dolu tabağı ışıldayan gözlerle izlerken Taehyung'da nihayet mutfaktan elindeki içecek dolu bardaklarla çıkmıştı.
Jungkook, kucağındaki tabağı bırakıp Taehyung'un bir şey demesine kalmadan koltuğa oturan alfasının kucağına yerleşmişti.
Taehyung, Jungkook'un bu haerketine gülümsemiş ve hemen sarılarak karşılık vermişti minik omegasına. Ensesine dudaklarını bastırmış ve öpmeden beklemişti.
Kokusu çok güzeldi eşinin. Doyamıyordu bir türlü. Doyasıya kokladıktan sonra kocaman bir öpücük bırakmış ve geri çekilmişti. Jungkook'ta bu sırada huylandığı için gülmeye başlamıştı. Alfa sevgilisinin gülüşüne bakarak gülümsemiş ve bir küçük öpücük bırakmıştı dudağına.
Jungkook'u gülüşünden öpmüştü.
Jungkook, Taehyung'un bu hareketine utanmış ve belli etmemek için alfasının göğsüne sığınmıştı. Taehyung, Jungkook'un utandığını bildiği için bir şey diyip daha fazla utandırmak istememiş ve masaya uzanıp pasta ve kurabiye dolu tabağı almıştı.
Tekrar Jungkook'un kucağına bırakmış ve bir eliyle omeganın karnını okşarken diğer eliyle de tabağın içindeki çatalı almış ve vişneli pastaya batırmıştı.
Jungkook heyecanla beklerken Taehyung'da çatalı kaldırmış ve Jungkook'un yemesi için ona uzatmıştı.
"Anlat bakalım şunu tam olarak. Ne konuştunuz Jimin'le?"
Jungkook ellerini Taehyung'un karnındaki elinin üzerine koymuş ve okşuyordu. Ağzındaki pastayı iştahla yerken Taehyung'dan gelen soruyla duraksamıştı bir anlık.
Daha sonra kendini toparlayıp yediği pastayı çiğnemeye devam ederken dolu ağzıyla konuşamayacağını bildiği için bitmesini beklemişti. Taehyung ise sabırla beklemişti.
"Jimin'i biliyorsun işte, bu konuda biraz hassas. "
Taehyung da biliyordu. Ve Jimin'e hak veriyordu. Sonuçta kardeşi için yapıyordu bunları. Kendi ailesine olan kızgınlığını da anlıyordu. O da kızgındı çünkü.
Ve bu kızgınlığın hiçbir zaman geçemeyeceğini de biliyordu. Ailesini çoktan kaybetmişti o. Ve tek ailesi Jungkook'tu artık. O ve bebeği.
Bu yüzdendi bu kadar korkması, endişelenmesi. Onları kaybederse ne yapacağını bilmiyordu. Yolunu kaybederdi ve bir daha bulamazdı.
"Biliyorum, haklı da. "
Jungkook her ne kadar Taehyung'un ailesi ile arsındaki bağa üzülsede yapacak bir şey gelmiyordu elinden.
Onu istememişlerdi, Taehyung'a seçim yapacaksın demişlerdi. Taehyung ise hiç düşünmeden kendisini seçmişti. Ve asla pişman olmadığını biliyordu alfasının.Birlikte çok mutlulardı. Hepte öyle olacaklardı. Biliyordu, Taehyung mutlulukları için her şeyi yapacaktı.
"Ona Jin hyungun ilişkisinden bahsettim. Oda ailesi nasıl kabul etmiş dedi. Ailenin bana söylediklerini söyledi. Ben...Kötü oldum işte "
Taehyung Jungkook'un söylediği şeylerden sonra omegasına sıkıca sarılmış ve saçlarına öpücük kondurmuştu bir sürü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happiness •| Taekook
Fanfiction| Alfa Kim Taehyung ve Omegası Kim Jungkook.| Hayat mucizelerle doludur. Her bir mucize bir yaşamı simgeler. •Taekook •Omegaverse