သကြင်္န်ကြဖို့(7)ရက်အလို
"နိုးပြီလား မောင်လေး"
"မေမေရေ အတာနိုးလာပြီ"
"ဖြေးဖြေးအော်ပါခတ္တာရယ် ခုမှနိုးတာကို မောင်လေးလန့်သွားပါဦးမယ်"
"အတာဘယ်လိုလုပ်ပြီးအိမ်ပြန်ရောက်နေတာလည်း"
"ပြောရရင်တော့ရှည်တယ် အတာရေ မမတို့တောင်မယံုနိုင်ဘူး"
"ဘာလို့လည်း အတာ့အစွမ်းနဲ့သူ့ဘာသာပြန်ရောက်လာတာလား""
"ဒီကလေးကတော့နိုးတာနဲ့စနောက်ပြီ ခတ္တာကိုသာမေးကြည့်တော့""သားနိုးလာပြီလား မေမေတို့မှာမနေ့ညကစိတ်ပူလိုက်ရတာ သားလေးကခုထိမိုးချိန်းရင်ကြောက်တုန်းနဲ့တူတယ် ညကမိုးကတအားသည်းတော့ပြန်မလာပြန်မလာနဲ့ "
"ဟုတ်တယ်မောင်လေးရဲ့ မင်းရဲ့သူငယ်ချင်းကိုphဆက်ကြည့်တော့လည်းပြန်သွားပြီပြောတယ်လေ မေမေနဲ့ဖေဖေတို့ညကမအိပ်ဘဲစောင့်နေကြတာ ဖေဖေဆိုကိုစိုးနဲ့အပြင်ထွက်ရှာဖို့အထိတောင်လုပ်ထားတာ တော်သေးပြန်ရောက်လာလို့"
"ဘယ်လိုရောက်လာတာလည်းလို့"
"မလတ်ပြောပြမယ် တစ်အိမ်လုံးဧည့်ခန်းမှာစိတ်ပူနေကြတုန်းခြံရှေ့ကကားသံကြားလို့ထွက်ကြည့်တာ ဟိုဘက်ခြံကကိုရေခဲတံုးရဲ့ကား သူကခြံထဲထိမောင်းဝင်လာတော့လန့်သွားကြတာ ပြီးတော့မှကားပေါ်ကဆင်းလာပြီး.....
"ကျွန်တော်ဒီကလေးကိုလမ်းမှာကားရပ်နေတာတွေ့လို့ အရမ်းလည်းကြောက်ပြီးငိုနေတာမလို့ အိမ်ပြန်လိုက်ပို့ပေးတာပါ ဒီမှာကသူ့ကားသော့ ကားကတော့ စက်ရံုသစ်လမ်းမကြီးဘေးမှာရပ်ထားခဲ့တယ် လောလောဆယ်တော့အရမ်းပင်ပန်းပြီးအိပ်ပျော်သွားတာမလို့ ကျွန်တော်သူ့အိပ်ခန်းထိပို့ပေးရမလား "
.....အဲ့ဒါပဲ ဒါကြောင့်မနေ့ကမိုးထရွာတာနေမှာ အခန်းထဲထိအောင်ချီပြီးပို့ပေးခဲ့တာနော် သူကတော့မိုးရေတွေစိုနေတုန်းပဲ နှာတွေတောင်ချေတယ် ဒီလူကြီးကတဖက်သားကိုကူညီပေးတတ်သား ဟွန့်"
"ဘာလဲငါ့သမီးလေးကမနာလိုဖြစ်နေတာလား"
"မေမေကလည်းဖြစ်စရာလား အံ့သြလွန်းလို့ပါ ဒါနဲ့အတာကဒီခြံကဆိုတာဘယ်လိုသိတာပါလိမ့်"
VOUS LISEZ
"အတာ ရဲ့ ဦး"
Roman d'amourအသက်ဆယ်နှစ်ကျော်ကွာတဲ့ဦးဆက်ပိုင်နဲ့အတာဆိုတဲ့ကောင်ဆိုးလေးတို့ကြားကအချစ်ကိုပံုဖော်ထားတဲ့သကြင်္န်ဇာတ်လမ်းတိုလေးတစ်ပုဒ် "အတာရဲ့ဦး"