13. Fejezet

367 4 0
                                    

⚠️Figyelem ez a fejezet 18+os
jeleneteket tartalmaz!!!⚠️

- Na ugyanmár most durcázol? - kérdezte nevetve.

- Nem tudom igen is meg nem is - mondtam.

- Na most akkor melyik? - érdeklődött.

- Nem tudom - ismételtem meg magamat.

- Hát rendben... - mondta majd éreztem hogy hátulról közeledik felém, de csak azért sem fordultam meg.

- Tudom hogy itt vagy mögöttem - néztem le a padlóra ahol láttam a lábaim mögött az ő lábainak az árnyékát.

- Na ezért rettenetesen boldog vagyok - halkult el a hangja. Hirtelen a kezeit éreztem a derekamnál, amire persze megint különös érzés fogott el engem.

- Örülök hogy te mindig szinte boldog vagy - léptem el határozott mozdulattal tőle.

- Ahjj már meddig fogsz meg duzogni? - kérdezte sóhajtva.

- Nem is duzzogok már - nevettem fel, majd vissza mentem elé és jó közel meg álltam előtte.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mélyen egymás szemébe néztünk, egyikünk se szólalt meg csak néztünk egymás szemébe volt hogy mindkettőnk szeme egymás ajkai közt cikázott

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Mélyen egymás szemébe néztünk, egyikünk se szólalt meg csak néztünk egymás szemébe volt hogy mindkettőnk szeme egymás ajkai közt cikázott. Most ez megint direkt csinálja velem? - kérdeztem magamtól.
Közelebb hajolt, mire én be hunytam a szemeimet és rá tapasztotam az ajkaimat az ő ajkaira, bele mosolyodtam a csókunkba így Noah nyelve szabad utat élvezve már a számban volt, heves táncot jártak egymással a nyelveink egymás szájában. Hátráltam pár lépést de még mindig nem szakadtunk el egymás ajkaitól, miközben pár lépést hátra léptem neki ütköztem a falnak. Már nem bírtam ezért el szakadtam Noah ajkaitól, és nagyokat lélegzetem. Persze az egész testem zihállt, a torkomban dobogott a szívem. Noah-ra néztem aki ugyanúgy levegőért kapkodott mint én, egymásra mosolyogtunk majd most én hajoltam a nyakához és el kedztem apró pici csókokkal ihletni a nyakát. Egy ideig próbálta el nyelni a sóhajait, de nem tartott sokáig ugyanis Noah viszonylag nagyot fel nyögöt, amit be kell vallani hogy azért szexi volt. Éreztem a hasamnál a férfiasságát, hogy meg feszül.

- Ne szórakozz velem Kislány! - sóhajtotta, mire én el húzódtam a nyakától hogy a szemébe nézhessek.

- Eszem ágában sincs veled szórakozni - ráztam meg mosolyogva a fejemet. Noah meg fogta két kezével a derekamat és magához húzott. Most már tényleg érezzem oda lent nála a dolgát...
Bele markolt az egyik kezével a derekamba mire megint sikerült neki el érnie azt hogy fel nyögjek. És most éreztem azt hogy Akarom! Minden hogyan! Meg lepődtem magamon de tényleg így gondoltam.
Ismét hevesen csókolózni kezdtünk mikor Noah fel kapott a fenekemnél fogva és le tett az ágyra és felém magaslot.

Miért pont te? -✅Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon