Lekcja Życia będzie o..
-coś walnęło i wybuchnęło-
Co to? Rozległy się krzyki i piski moich koleżanek. Ja też się boję. Nie ukrywam jestem dość uczuciową i emocjonalną osobą I czasem nie potrafię nad sobą zapanować.
Włączył się alarm pożarowy..
Pani Ramey Kazała nam wyjść szybko z sali i zostawić plecaki i piórniki, książki i wszystko.
Wyszliśmy z sali.
Pachniało pożarem, dym unosił się w powietrzu i było gorąco od ognia.
Uświadomiłam sobie: Szkoła się pali..
Mam nadzieję że Steve wyszedł cały I zdrowy.. Jesteśmy na dworzu.
Coś znowu huknęło.
Obudziłam się.
Nadal leżę w łóżku..Rozglądam się po swoim fiołkowo- fioletowym pokoju,
Jestem-w-swoim-pokoju..
Jestem-w-swoim-pokoju..Wstałam z łóżka, obejrzałam się w lustrze. Za mną stała postać, postać w czarnej bluzce i czarnych spodniach, i w czarnej kominiarce.. ughhh. To ten chłopak który ukradł bubble tea.
Zamknęłam oczy. Co się stanie, to się stanie..Nie wytrzymałam.
Otworzyłam oczy..
Żałuję.. nawet się nie odkręciłam.
Ale złapałam z nim kontakt wzrokowy, przez lustro.
Ale odrazu go przerwałam.
Bałam się, bałam się jak jeszcze nigdy w życiu.Stał w MOIM pokoju gość którego spotkałam na mieście jak okradał sklep z Bubble tea..
Nie, nie, to KOLEJNY SEN!!
Uh..
Zrobił krok w moją stronę.
Nadal miałam wbity wzrok w niego w lustrze.Nawet tego nie zarejestrowałam kiedy się zbliżył jeszcze bardziej.
Coś sobie szepnął pod nosem
Nie usłyszałam nic chociaż chuchał mi dosłownie na szyję.Próbowałam wydusić z siebie chociaż jedno słowo i wygonić tego przestępcę z domu.
Miałam otwarte okno, więc możliwe że właśnie przez nie wszedł.
Zupełnie bezmyślnie rzuciłam się na tego faceta. Podrapałam go bo długo już nie obcinam paznokci.
I go uderzyłam.
Zazwyczaj byłam spokojną, i grzeczną Carmen ale dziś obudziła się we mnie ta ciemna strona mnie.
Nigdy bym nikomu nie zrobiła czegoś takiego ale buzowały we mnie emocje i nie dałam rady..
No pomyśl sobie budzicie się po strasznym śnie w środku nocy wstajesz na nogi podchodzisz do lustra i w lustrze widzisz takiego faceta.
Facet włączył telefon i coś pisał.
CZY JA MAM ZWIDY?! Pomyślałam sobie. Carmen, Carmen działaj! SZYBKO!
Nagle przez okno wskoczył kolejny typ.
Ubrany na czarno w czarnej kominiarce. Tak samo jak ten który stał właśnie przede mną..
CZYTASZ
Lekcja Życia
AksiGłówna bohaterka Carmen jest miłą grzeczną dziewczyną. Chodzi do klasy 6. Ma przyjaciółkę Alice.I starszego brata Steve'a Napotkało ją dużo nieszczęść jak na przykład wypadek ale też dużo szczęśliwych sytuacji. Cała opowieść dzieje się w Anglii//jeś...