Gece olmuştu eve gitmek den nefret ediyorum . Gidecek bir yerim olmadığı için mecburen o, eve gidiyorum .
Ayaklarım geri geri gidiyordu. Kocaman malikane de yaşıyordum. Daha doğrusu yaşadığımı zannediyorum . Neden mi ? Hadi gelin başlayalım .İçeri girdim . Her yer karanlıktı telefonun ışığını açıp merdivenlerden çıkmaya başladım. Merdivenlerin başında abimle karşılaştım.
Neredesin lan sen piç kurusu eve giriş saattin kaç, sana bu saatte kadar dışarı da olmak yasak demedim mi? İşten doğru eve, it gibi nerede gezdin.
Cevap vermedim. Öylece abimin hakaretlerini dinledim .
Cevap ver dedi.
Ben gözlerinin içine baktım. Her zaman sorduğum soruyu sordum . Ben sana ne yaptım neden beni cezalandırıyorsun .
O beni dinlemedi. Hâlâ ısrarla soruyordu.Cevap vermedim.
"Ne o benimle inatlaşmaya mı karar verdin. Güzel aşağıya odana in."
Olur inerim. Esaretime doğru gitmeye başladım. Ben ona ne yapmıştım ki neyse barış diyerek karanlık odaya girdim. Arkam dan kapıyı çekerek kapıyı kilitledi .
Aradan 10 dk geçti. Özgür gelmişti.
Özgür : Barış iyi misin ?
"Abi ben iyiyim odana dön ."
Özgür : Neden böyle yapıyorsun.
"Abi odana git. "
Abim yapma böyle abimin huyunu biliyorsun . Neden söz dinlemiyorsun. Burada olmak hoşuna mı gidiyor.
Abi hadi odana git. seni burada görmesin.
Gitmiyorum sen buradan çıkana kadar buradayım.
"Abim gelip seni burada görürse beni öldürür beni seviyorsan odana dön "
Sana daha fazla zarar vermesin diye gidiyorum. Bana söz ver bir daha eve geç gelme.
Özgür abi, Abim bunları eve geç kaldığım için yapmıyor. Beni önemsemeyen biri ölsem de kurtulsam.
Abim böyle konuşma sus. bak biz dediğim de arkamdan bir ses "senin burada ne işin var ." Dedi.
Abi .
Özgür odana git.
Neden bunu yapıyorsun. O bizim düşmanımız değil kardeşimiz.
Senin haddin değil odana dön .
Burak abi.
Abicim hadi odana. Yoksa barışın başına gelenlerden sen sorumlu olursun . İçeri girmemi istemezsin demi.
Hayır abi barışa dokunma ben giderim . Beraber gidelim . Barışa dokunma ne istersen yaparım.
Barışı neden sevmiyorsun .
Burak Abim bana tuhaf tuhaf baktı. Odana dön .
Özgürün Barışı sevmesi benimsemesi bazen beni delirtmeye yetiyordu.
Özgür gitmişti. Kapıyı açıp içeri girdim.
Neden saattin de gelmedin.
Barış içeri de yere oturmuş dizlerini karnına çekmiş bir vaziyette oturuyordu.
Sakince cevap verdi. İşten geç çıkmak zorunda kaldım. Dolmuşu kaçırdım. Taksiye verecek param yok maaşın yarısını sana veriyorum. Geri kalan...
Bir daha saatin de evde ol. Bu gece buradasın.
Barış yüzünde acı bir gülümse ile ilk defa burada kalmıyorum.
Burak ; acı çekmek hoşuna mı gidiyor.
Barış; bazen hatta acı çekmek den haz almaya başladım. Bunun için sana teşekkür mü etmeliyim.
Burak; Sabah kahvaltını getiririm.
Barış; benim sana ne zararım dokundu .
Burak sert bir bakış atıp odadan çıkacakken.
Abi demişti ümitsizce burada yemek istemiyorum .
Yüzüne bile bakmadan o zaman yarın nerede kahvaltı yapacağını biliyorsun.
B... Biliyorum. Umutsuzca arkasından baktım. Nefret ediyorum. Senden nefret ediyorum. Ağlamaya başladım .
Hepsi ikinci bölümde. İlk bölüm biraz kısa oldu. Diğer bölümleri uzun yazmayı denerim. Bölüm hakkında fikirlerinizi alayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
Short StoryÖzür dilemek geçmişi affettirmez . Geçmişi silemem seninle gelecek kurabilirim. İzin verirsen .