Barış; yardım edeyim mi ?
Ilgaz : yok istersen arabaya geç.
Barış; bir şey mi oldu.
Ilgaz ; sana da iyilik yaramıyor. Cevap verme arabaya geç.
Barış tuhaf tuhaf baktı. Sonra denileni yaptı. Cins yaa cins kim bilir kime kızdı sinirini barıştan çıkarıyor. Nede olsa kum torbasıyım. Arabaya geçip oturdum.
Adama bak sen bizim öz kardeşimiz değilsin dedi ve siktirip olup gitti. Hayır , Barış intikamını alacaksın o adam yaptıklarının bedelini ödeyecek bunu hangi yöntemle olur bilmiyorum. Ailem güçlü biri mi ?
İntikam için bilmediğin insanlara aile diye bilirim . Onlar dan hesap da sorulacak kendini kandırma 15 yaşın da çocuksun... Kapı açıldı. Kağan abiler içeri girdi. Kağan abi den yardım mı istesem .
Onları bu işin içine karıştırmam bir an önce eve gitseydik. Eve gitsem ne olacak ki ne yapa bilirim.
Ilgazın gözü üstümdeydi. Yabancı birine ne söyleyebilirim ki hele ki onlara muhtaç biriysen ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.
Kağan; ufaklık ne oldu.
Ilgaz ; yok yani bir anda canım sıkıldı. Bilmiyorum abi soru sorma.
Yaman : abicim bir şey mi oldu. Bak bize anlata bilirsin .
Ilgaz ; abi biliyorum size anlatabilirim bana bunu söylemenize gerek yok iyiyim.
Kağan; yaman tamam abicim.
Kağanın dikkatini Barış çekti. Senin neyin var.
Barış; iyiyim Kağan abi. Benim bir sorunum yok.
Kağan; kesin öyledir. Kavga mı ettiniz
Ilgaz: ne alaka abi o kim ki ben onunla kavga edeyim. Evimizin çalışanı bana karşı gelebilir mi ?
Yaman : Ilgaz sakin ol. Ne bu tavırlar.
Ilgaz : sakinim.
Kağan; yaman rahat bırak sonra konuşurum.
Sessiz geçen yolculuğumuz ardından eve gelmiştik. İlk önce Kağan sonra Yaman , Ilgaz ve en son ben inmişti.
Barış; Kağan abi ben gidebilir miyim ?
Kağan; tabii.
Barış yanımız dan uzaklaştı.
Yanlarından ayrılarak müştelimatta doğru yürüdüm. Üvey kelimesi beynimde yankılanıyor. beni ailemden mi çaldı. Yoksa bilerek mi verildim. Ona gücüm yetmediği için katlanmak zorunda kaldım. İçerisi de aynı dışarısı da neden hâlâ 15 yaşındayım. 30 olsam ne olacak ki onun gibi güçlü biri olabilir miyim ?
Gözlerim den yaşları sildim. İçeri Ilgaz girdi.
Bir şey mi istediniz .
Ilgaz ; bahçeyi temizle .
Barış cevap vermez. Öylece çıkar.
Ilgaz : kimsin bilmiyorum yaşadıklarını duyunca kafan dağılsın. Düşünüp durma diye yapıyorum.
Acaba eşyalarının arasında bir şey bulabilir miyim ? Etrafı karıştırdım.
Hepsi abimin aldığı kıyafetler.Pencereden dışarı baktım. Bir yandan süpürüyor. Diğer yandan da düşünüyordu her halinden belliydi.
Odada biraz daha durduktan sonra odada çıktım. Ne oluyor sana Ilgaz kendine gel. Neden o çocuğu düşünüyorsun.
Abimle paylaşmam gerekiyor. Ailesi varsa en azından kendi ailesiyle yaşamaya başlar. Aile ister mi ki o kadar acılar dan sonra ne yapsın ki aileyi acaba sattılar mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
Short StoryÖzür dilemek geçmişi affettirmez . Geçmişi silemem seninle gelecek kurabilirim. İzin verirsen .