Yaman ve Kağan bar
Yaman : Barış kim ?
Kağan; yaman ne demek istiyorsun .
Yaman ; yapma abi sokakta bulduğun birine acıyarak eve mi aldın.
Kağan; sokakta buldum.
Yaman ; abiii.
Kağan; bilmiyorum soru sorma .
Yaman ; bana anlatabilirsin o gece evden hızlıca çıktın. Sonra eve bir çocukla döndün neler oluyor.
Kağan; senden kurtuluş yok anlayacağım.
Yaman ; aynen abicim. Dökül.
Kağan: bak şu video o gece bana geldi. Barışla karşılaşmam tesadüf falan olamaz.
Yaman ; annemin mezarı ne alaka.
Kağan; bilmiyorum aklım çok karışık araştırıyorum. Bir süre bizde kalsın.
Yaman ; annemle bir ilgisi mi var.
Kağan; olabilir.
Yaman : Barış bir şeyler anlattı mı?
Kağan; hayır, belli ki çok acı çekmiş. Bunu vücudun da anlaya biliriz.
Yaman ; fazlasıyla.
Kağan; geçmişle ilgili konuşmak istemiyor . Onu kim neden bu hale getirdi. Neden annemin mezarı bilmiyorum.
Yaman ; Kağan abi.
Kağan : ben yiğitle babamın bir çocuk aradığını biliyorum.
Yaman ; babamla yiğit abim çocuk mu ? Arıyor.
Kağan; evet, bunu kimse bilmiyor . Onlar öyle düşünüyor yiğitle babamın konuşmasını duymuştum.
Yaman ; bizim bir kardeşimiz mi var. Bunu mu demek istiyorsun.
Kağan; bilmiyorum. Yiğit biliyor.
Yaman ; yiğit abim.
Kağan; yaman
Yaman : bak ben sen haksızsın demiyorum. Yiğit abim pişman biliyorsun. Bizi sırf sen onu affetmen için bırakıp gitti.
Kağan : eğer Barış bizim kardeşimiz ise gurur yapacak halim yok yiğiti ararım.
Yaman : ılgaz.
Kağan; gerçeği öğrenmeden Ilgaza bir şey deme. Hem ne olduğunu bilmiyoruz.
Yaman : söylemem Kenan arıyor.
Kağan: bir sorun mu var .
Yaman : efendim Kenan.
Kenan : efendim Ilgaz bey fazla dağıttı ne yapalım.
Yaman; arkadaşlarını eve bırakıp Ilgazi da odasına götürürün gelince ilgilenirim.
Kenan : anlaşıldı.
Kağan; ne olmuş.
Yaman ; Ilgaz inatçı keçi işte istedigi olmadı . Sana meydan okuyor . Evde içki içmişler .
Kağan; Geri zekalı. Bunlar hep yiğitin yüzünden evin küçüğü diye diye başımıza çıkardı.
Yaman ; O yiğit bide yiğit abimin yanında yapsa .
Kağan; yiğidim benim.
Ikiside kahkaha attı.
Kağan: saat kaç
Yaman : 3 olmuş gidelim . Yiğidimiz bizi bekler.
Kağan; sence ne yapmam gerekiyor.
Yaman ; salla gitsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
Short StoryÖzür dilemek geçmişi affettirmez . Geçmişi silemem seninle gelecek kurabilirim. İzin verirsen .