BENIM SUÇUM

331 16 18
                                    

Sabah olmuştu. Koşarak barışın yanına gittim . Kapısı açılmıştı. 

Yerde öylece uzanıyordu. Hemen yanına oturup. Ellerimle kafasını bacağıma koydum.

İyi misin?

"İyiyim beni merak etme ."

"Nasıl merak etmem. Niye sana karşı öfkeli."

Bilmiyorum. 

'Sana zarar vermesinden çok korkuyorum."

Beni merak etme.

"Bu dediğine sen bile inanmıyorsun . Sen benim tek kardeşimsin burak benim abim olamaz kardeşime zarar veren birini ben de istemem. "tamam
Yaralarına krem sürelim.

Bırak abi izi kalsın.

Özgür ; konuşma böyle ne olur. Seni koruyamadığım için kendim den nefret ediyorum.

Barış; yapma böyle beni üzme sen olmasan buraya katlanamazdım.

Özgür; kahvaltı yapalım. Sonra da yaralarına krem sürelim.

Barış; abi sen git.

Özgür kaşlarını kaldırarak o niye diye sordu.

Barış : Burak Abim eğer yerimde kahvaltı yapmadığımı görürse burada yaparsın dedi. İtiraz etme ne olur. Abi dayanamıyorum.

Şişştttt sakin ol. Nefret ediyorum. Abim den nefret ediyordum.  Hadi gel. İkimiz de zorda olsa ayağa kalktık. Yaraların acıyor mu ?

Barış; Sen yanımdasın  .

Özgür; eşek herif.

Barış: işe gitmem gerekiyor.

Özgür; merak etme ben hallederim.
Sınavlarına giriyor musun ?

Barış; sayende abim duyarsa senin de canın yanar.

Özgür: Beni düşünme yavaş yavaş yürü. Mutfağa geldik.

Ben sandalyeye oturdum . Özgür abim ise etrafım da pervane olmuştu. Getirdiği kahvaltı mükemmel olsa da biliyordu.

Özgür; abim dışarı da hemen atıştır. Bakma bön bön hemen ye. Portakal suyu iç hemen barışın yemek yediğini gördükten sonra hemen tepsiyi kaldırdım. Odana git . Üstünü değiştir ben gelene kadar burağın gözüne görünme.

Barış; Burak Abim

Özgür; ne istedi.

Barış; şirkette çalışmamı istiyor. Ayak işlerine bakacağı mi? Söyledi.

Özgür; cevap verdin mi ?

Barış dalga geçerek kırık kemiklerim yeni iyileşti.

Özgürun yüzü düşse de durumu toparlamak için sen bana çay mı? Getireceksin.

Barış özgürün yüzüne bakarak asma o gül cemalini.

Özgür; Geri zekalı def ol.

Barış: ne düşünüyorsun.

Özgür; Bunları neden yapıyor. Abim insan olamaz.

Barış; insan değil canavar.

Özgür; odana git.

Barış umursamaz tavırlarıyla yukarı odasına çıkar. T-shirt çıkarır. Ayna dan yaralarına bakar. Abisin yaptıklarını sorgulamaya başlar. Benim suçum dünyaya gelmek mi ? Böyle olacağını bilseydim. Gelmek ister miydim.

Annem olsaydı belki bunlar olmazdı.

Beynimin içindekileri susturarak siyah kazak giydim. Telefonum çalıyordu.  Nefret ediyorum. El mahkum açtım.

Burak abi.

Burak : şirkete gel. İşe başlayacaksın.

Barış: hemen geliyorum.

Burak ; bugünlük özgürle beraber gel.

Barış: gelirim.

Telefonu kapatım evde değil miydi? Heral de şirkete gecmiş .Üstümü de değiştirdik den sonra Özgür abimin odasına gittim.

Abim aradı seninle beraber şirkete gideceğim.

Özgür : hazırım çıkalım. Krem sürdün mü?

Evet anlamın da başımı salladım. Sana yalan söylemek istemezdim. O kremler çok canımı acıtıyor. İçinden konuşur.

İkimiz de aşağıya indik. Özgür abimin arabasına bindik. Abi hız yapma.

Özgür; tamam lan korkma.

Barış; Sen hiç Burak abimle son gaz eve geldin mi ? Gelmedin.  Ben geldim . O lanet arabanın içinde yalvardım.  Korkuyorum yapma en sonunda durdu. Beni arabadan attı. Yolun ortasına acımadı 16 yaşındaydım.

Özgür; Barış sus lütfen.

Barış; seni üzmek için anlatmıyorum.

Özgür her ne kadar üzülse de elinden hiç bir şey gelmiyordu. Bunun verdiği pişmanlığı derinden hissediyordu.
Şirkete gelmiştik.

Barış arabadan inerek şirkete girmeye çalıştı.

Güvenlik içeri girmesine izin vermedi. Barış ne kadar uğraşsa da içeri giremedi.

Özgür gelir. Sorun yok ufaklık benimle dedi.

Sensin o ufak dedi sitem kâr sesiyle.

Özgürle beraber içeri girdi.

Yukarı burağın odasına girdiler.

Özgür; abi.

Burak ; ne var

Özgür: ne gerek var. Barışın  şirkette çalışmasına. Adam mı kalmadı.

Burak ; ne zamandır aldığım kararları sorgular oldun.

Özgür; konu kardeşim..

Barış; abi bunu konuştuk lütfen.  Burak abi ne yapmam gerekiyorsa yaparım.

Burak; aşağıya in.

Odadan çıktım.  Aşağıya indim . Her şey hazırdı belli ki Burak bey talimat vermişti. Çay servisi yapacağım koca şirkete elime verilen tepsiyle bütün gün çay servisi yaptım.  Allah razı olsun . Sadece 30 dk dinleme molası vardı. Başım da da bir uşak beni kontrol ediyordu. Bütün gün Aşağı yukarı derken ayaklarımın altı şişmişti. 

Barış bey saat 19 de evde olmanız gerekiyor.

Ne bunu şimdi mi söylüyorsun.
Hemen şirketten çıktım. Bizim ev şirkete 3 saat uzaklıkta yetişmem imkansız metrobuse bindim. Saatte baktım. İmkansız biliyorum. Ayaklarımın altı ağrıyordu. Yürüyemiyorum Özgür abimi arasam mı?

Mecburen taksiye bindim. Son paramı verdim. Yarın işe nasıl gideceğim. Eve geldim. Tabii kapıyı burak abim açtı.

Bakma bana öyle odama gidiyorum. Aşağıya odaya indim. Battaniye vardı. Çok soğuktu hemen sarıldım. Fazla soğuktu bugün burası ayaklarım çok üşüdü. Gözlerimi kapattım. Dayanamıyorum ölmek istiyorum.

Sabah olmak üzereydi. Gözlerimi açamadım. Burağın sesini duydum.

Burak ; saat 5 oldu. Uyan .

Barış gözlerini açamadı. Üşüyorum.

Burak aldırış etmedi. Kahvaltını yap.

Barış zorla araladıgı gözleriyle tepsiye baktı. İstemiyorum Burak eliyle kontrol etti. Ateşin var .

Kalk bir şeyler ye.

Öylece yerde uzanıyordu. Ölmek istiyorum. Dayanamıyorum git. Ne olur beni kaderimle yalnız bırak.

Burak ; ölemezsin buna izin vermem.

Barış; izin istemiyorum.

Burak ; kaç gün dayanabilirsin.

3 gün sonra








Hepsi ve daha fazlası yeni bölüm de iyi okumalar yorum isterim.

ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin