KONUŞMA

114 9 0
                                    

Okula geldim. Eshot dan inerek okula doğru yürüdüm. Kağan abiyi ararlar en iyisi ders bittikten sonra gitmeli. Bakalım benim öz sefil ailem nerede.

İçeri okula girdim. 10/A sınıfına girmiştim.

Öğretmen beni sınıfla tanıştırdı. Boş bir sıraya oturdum. Fiyakalı bir okul kolejdi. İyi de kimsin diye sormazlar. Ne diyecektim.Evlerinde çalıştığım patronlarım beni okula mı gönderdi.

Neyse barış önce polise git. Elbet biri bana Yardım eder.

İlk derse girdim. Sakin geçti. Kimsin diye sormadılar. Şimdilik atlattım ama illaki biri soracak öğretmenler sormasa bile sınıftaki çocuklar soracak.

İlk ders bittikten sonra zil çaldı. Yanıma benimle aynı yaşta biri geldi. Sınıfımıza hoş geldin . Ben doruk. Adın.

Barış: hoş buldum. Barış.

Aslı bende .

Barış; memnun oldum.

Aslı; nereden geldin .

Barış; ... kolejinden .

Aslı; zengin bebesi .

Barış; hayır, burslu geldim.

Doruk; burslu mu ?

Barış: e... evet. Annemler taşınmak zorunda kaldı.

Doruk; Anladık.

Aslı; biz burada bursluları sevmeyiz. Haberin olsun.

Barış; geldiğim okulda aynıydı merak etme.

Doruk; ukala.

Barış; ukala diye sana derler.

Aslı; konuştu zeka. Hadi beyler kantine gidelim. Sana da gel demek isterdim ama paran yetmez malum burslu olmak zor.

Kahkaha atarak sınıftan çıktılar.

Barış; Sen çok biliyorsun.

Sinir neyse barış sakin ol. Her geldiğin yerde aynı sorunlar alışıksın sen .

10 dk sonra zil çaldı.

Öğretmen geldi. Ders anlatmaya başladı.

Nihayet son derste bitti. Hemen toparlandım. Çıktım.

İstanbul emniyet müdürlüğüne mi gitmem gerekiyor. Hadi gittim. Ne demem gerekiyor. Neyse eshotta bindik. Çıktık bir yola gidiyorum. 2 saat geçti işkence yaaa ailem fakir bir aile olabilir mi ? Beni para için satmış ta olabilir. O zaman benim işime yaramaz ki o adamlar çok zengin ve mafya resmen. Yaşadığımız ev korumalar. Umarım ailem zengin diyeceğim ama imkansız.

Emniyetin önüne geldim. İçeri girmedim. Bahçesin de oturdum. Düşünmeye başladım.

Bir süre sonra biri yanıma geldi.

Başımı kaldırıp. Ona baktım o da bana baktı.

Bir şey mi oldu. Dedim. "Bu soruyu benim sana sormam lazım. "Dedi.

Barış; neden.

Polisim de ondan.

Barış; otur o zaman

Olur .

Barış; adınız ne.

Özgür senin.

Barış.

Özgür; uzun bir süredir seni izliyorum. Hayırdır bir durum mu var .

Barış; var ama nereden başlasam bilemiyorum.

ACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin