3 gün sonra gözlerimi odam da açtım. Kolumda bir ağrı vardı. Başımı çevirdim. Bir doktor ve kolum da serum vardı.
Doktor geçmiş olsun dedi. Tam zamanın da müdahale ettik. Doktor konuşuyor bense boş gözlerle bakıyordum.
İyi beslenmen gerekiyor. Ben gerekli bilgileri abine verdim. Geçmiş olsun diyerek çıktı.
Neden beni kurtardın.
Burak ; sana dedim ölmene izin vermem.
Barış; abi istemiyorum yaşamak istemiyorum. Derken içeri Özgür abim girdi. Sinirliydi.
Özgür; beni öldürmek mi istiyorsun.
Öfkeliydi fazla Öfkeli. Bu öfke aslında Burak abimeydi.
Özgür; çık git artık bu evden bana ve Barışa huzur ver.
Burak ; bana emanetsiniz.
Özgür; gördük emaneti.
Barış; abi korkma iyiyim. Seni korkutmak istemiyorum.
Özgür barışın yanına oturur. Bizi yalnız bırak Burak.
Burak ; 2 saat içinde kendini topla. Işe ...
Özgür: kessss artık 17 yaşında...
Burak öfkeyle özgürün karşısına dikilir. Öfkeyle duvara yapıştırır. Bir daha o sesini bana karşı yükseltme o sesini keserim.
Barış; abi yapma bırak abimi bir daha sana karşı gelmez abi. 2 saat içinde şirkette olurum. Ne olur bırak onu.
Burak sinirle çıkar.
Özgür sinirle Barışa sarılır.
Barış : dayanamıyorum. Özür dilerim.
Özgür: sana bir şey olursa yaşayamam.
Barış; yaptıkları canıma tak etti. Nefret ediyorum.
Özgür : seni koruyamadığım için beni afet .
Barış : kendini suçlama ne olur.
Özgür; elimde değil vicdan azabı çekiyorum. Vicdanım hiç iyi değil sana zarar vermesinden nefret ediyorum.
Barış : ben üvey miyim ?
Özgür; sen geri zekalısın.
Barış: Özgür abiii, bir filmde gördüm.
Özgür; annemin sana hamile olmadığını bilme ... ikiside gülmeye başladı. Delisin .
Barış; dışarı çıkmak istiyorum.
Özgür; bahçeye çıkalım.
İkisi de aşağıya iner.
Bahçede gezmeye başladık.
O sırada tarçın üstüme koşarak atladı.Yüzümü yalamaya başladı.
Özgür; aferin oğlum yala.
Barış; abi. Tarçın dur
Barışın tek neşe kaynağı diyebilirdim.
Acı bir gerçek var. Üvey mi ? Annem hamileydi. Daha neler iyi de öz kardeşine bunu neden yapıyor.Barış dan DNA testi örneği almam gerekiyor. Bunu yapmalı miyim ? Barış dan şüphe edemem o benim kardeşim.
Barış; abiii neden daldın.
Özgür; işe geç kalıyoruz. Küçük bey.
Barış sensin küçük dedi. Sitem etti.
Özgür: Bırak artık tarçını gitmemiz gerekiyor.
İkisi de bahçeden çıkıp özgürün arabasına bindi.
Barış; Özgür abi benim param yok biliyorsun sizinle gelemiyorum . Geç gelince de neler oluyor.
Özgür; Anladım. Iban dan şimdi atıyorum.
Barış; borç olarak istiyorum.
Özgür; abim maaşının yarisina el koyuyor .
Barış; aramız da kalsın.
Özgür; korkma bir daha parasız kalırda bana söylemezsen kötü olur.
Barış; iyi ki varsın.
2 saat sonra şirkete geldik. Ben odama Barış da çay ocağına gitmişti.
Odam da barışın dedikleri aklıma geldi. üvey olabilir mi ? Abim bunu bilerek mi yapıyor. Bunu öğrenmem gerekiyor. Eğer o çocuğun gerçek bir ailesi varsa Barışa sahip çıkabilir. Daha fazla bu acılara katlanmak zorunda kalmaz. Önce araştırmam gerekir. Barışı göz göre kimseye yem edemem . Hayatım da tanıdığım en merhametli insan.
Neler düşünüyorsun kendinden utanmalısın o senin kardeşin. Dediği doğruysa o zaman bu çocuk bu işkencelere katlanmak zorunda değil.
Bunu abimle paylaşamam yapamam kendimin araştırma yapmam gerekiyor. Aklımda deli sorular. Offff Barış bana neler yaptırıyorsun.
Abimin haberi olmaması gerekiyor. Engel olabilir.
Hepsi ve daha fazlası yeni bölüm de iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
Short StoryÖzür dilemek geçmişi affettirmez . Geçmişi silemem seninle gelecek kurabilirim. İzin verirsen .