2 gün sonra Kağan müştelimatta gelir...
Kağan; günaydın .
Barış: günaydın.
Kağan; bugün hafta sonu var mı planın.
Barış; yok.
Kağan; anladım. Ben Yaman ve ılgaz pikniğe gidiyoruz. Sen de gel.
Barış; teşekkür ederim. Ilgazla aran açılmasın.
Kağan; ilgaza takılma
Barış; sağ ol Kağan abi . Hem ders çalışmam gerekiyor .
Kağan; iyi biz çıkıyoruz. Sana kolay gelsin.
Barış: keşke Ilgaz da senin gibi iyi biri olsaydı. Her evde bir iyi bir kötü oluyormuş. Acaba en büyük abisi nasıl biri ben buraya alışamam Ilgaz en büyük abisine şikayet ettiği an kapı dışarı edilirim. Her ne kadar Kağan abi korkma dese de en büyüklerin sözü geçer. Önce bahçeyi temizleyip sonra işime başlarım.
Defterlerimi masaya bıraktıktan sonra kapıya yöneldim. Karşımda Ilgaz vardı.
Her ne kadar konuşmak istemesem de efendim . Demek zorundaydım.
Ilgaz ; sen de bizimle geliyorsun . Mangal da getir götür işlerine bakacak biri lazım bu bir rica değil emirdir . Anlaşıldı mı?
Barış evet , anlamın da başını salladı. İkisi de odadan çıktı.
Ilgaz; ailen var mı?
Bana döndü şaşkın şaşkın baktı. Önüne dönerek yok dedi .
Hızlı bir şekilde yürümeye başladı.
İkimiz de bahçeye geldik. Kağan abi beni görünce gülümsedi. Hayırdır hani gelmiyordun . Ilgaz bey nasıl oldu da ikna etti .
Barış cevap verecek ken araya ilgaz girdi . Yetenek abicim dedi. Hadi ama arabalara binelim. Hepsi arabaya binerek yola çıktılar.
Araba da ılgaz belgrad ormanlarına mi ?
Yaman boş boş konuşma başka yer mi var.
Ilgaz ; konuştu dahi .
Kağan: Ilgazzzz.
Ilgaz ; sen de koru hemen.
Yaman : kıskanma.
Ilgaz ; senin neyini kıskanayım.
Yaman ; boş yapma ufaklık.
Ilgaz ; abiii. Kağan abi bir şey söyle.
Kağan; yaman .
Ilgaz ; sağ ol..
Yaman ; rica ederiz.
İkisi de güler. .
Ilgaz ; yaman abi...
Kağan; uzatma Ilgaz.
Ilgaz ve yaman ikisi de sustu . Kağan abinin tek uyarması ile susmuştular.
Acaba Kağan abi nasıl biri . Özgür abimin gibi mi ? Yoksa diğeri gibi mi ? Ben neden merak ediyorum. Sana ne Barış kendini buradan kurtarmaya bak ılgazla yaşamak ıyyyy kabul Burak abim gibi biri değil ama yine de kötü biri en ufak lafı bile kaldıramıyorum artık bu hep Burak yüzünden oldu.
Piknik yerine gelmiştik. Arabadan indik. Eşyaları alarak piknik alanına geldik.
Herkes oturmuştu. Bense ne yapacağımı bilmiyordum . Tanımadığım insanların yanında ... oturdum kendimi tedirgin hissediyorum ben buraya ait değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI
Short StoryÖzür dilemek geçmişi affettirmez . Geçmişi silemem seninle gelecek kurabilirim. İzin verirsen .