sıcak bir ten, evet ama o sen değilsen..

1.8K 313 102
                                    

satır arası yorumlarınızı okumak beni çok mutlu eder! 💕🪴

jeongguk, koskoca sanat merkezinin terasında omuzlarına aldığı cekete sıkı sıkı sarınmış bir şekilde karanlık semayı izliyor, ciğerlerini puslu dumanla zehirlemekten geri durmayarak parmakları arasındaki sigaradan derin nefesler çekiyordu. düşünceli bir geceydi onun için ve üstelik gergindi de zira taehyung'un geçen hafta söz ettikleri bu resitale eşinin teşrif ettiğinden henüz haberi yoktu. üstelik altını çize çize gelmesini istemediğini belirtmişti ona. jeongguk ise bu durumdan hoşnut olmamış ve işkillenmişti. çünkü taehyung, sevgili eşi, onun bedeninden uzak olmayı asla tercih etmezdi. bunu biliyordu.

ayriyeten başka sebepleri de vardı dolambaçlı bir duygu durumunda olmasının. tam da bu yüzden gelir gelmez terasa çıkarak sigarasını yakmış ve ona sonsuzluk gibi hissettiren yıldızlı geceye çevirmişti bakışlarını. bu daima onu dinginleştirirdi. taehyung bunu bildiğinden kendi evlerine tavanı komple cam olan bir "jeongguk odası" dahi yaptırmıştı. bu düşünce jeongguk'un minikçe tebessüm etmesine neden oldu. zira o evde, bu evlilikte her ne kadar bolca yıldızlar olsa da sıkışmış hissediyordu.

jeongguk, kocasına karşı ne hissettiğini asla anlayamıyordu. bunun yarı yarıyaydı sebepleri. bir yarı içtiği tonla antidepresan ve sakinleştiriciden ötürüydü lâkin öteki yarı tamamen zoraki bir evliliğe düşüşündendi. aslında jeongguk için çok da zoraki değildi. onun gönlü daima taehyung'a düşeyazıyordu fakat önünde koca koca blokajlar hissediyordu jeongguk.

taehyung, jeongguk'un yirmi üç senelik ömründe ona insan olduğunu hissettiren tek adamdı. jeongguk için çok büyük anlamları vardı onun. bir baba figürü, koruyucu, sahiplenici, iyileştirici... lâkin aşk bunların arasında bir var olup bir silinen o unsurdu. jeongguk'un taehyung'a hissettikleri bulanıktı. daima sarhoş tuttuğu zihni gibi şaibeliydi düşünceleri. taehyung'a sevgi beslediği doğruydu ancak seçim şansı olsa onunla evlenir miydi kestiremiyordu. birbirlerini tanıyamamışlardı bile henüz. ya da jeongguk öyle sanıyordu. zira duygulardan ve düşüncelerden kaçmak onun daima ilk tercihi olurdu.

jeongguk, sigarasını terasın parmaklıklarına sertçe basıp izmariti aşağıya sakince fırlattıktan sonra üşüyen burnunu çekmiş ve küçük, sakin adımlar atarak binanın içerisine geri dönmüştü. seneler önceki kendi resitalinden ötürü ezbere bildiği bu bina ona sıcacık hissettiriyordu. ona bu yolu açan kişi eşiydi. ona karşı daima büyük bir minnet duygusu hissediyordu.

kalabalık koridorları sakince aşıp tanıdık birçok insana başıyla yahut tebessümüyle selam verirken zihnini düşüncelerinden arındırmaya çalışıyordu. kalabalıktan çok hoşlanmazdı ancak böyle önemli bir gecede burada bulunmamazlık etmek istememişti. taehyung için büyük anlamlar ifade eden öğrencisinin resitaline teşrif etmezse bu sosyetik kesimin arkalarından çıkaracakları kamyon dolusu dedikodunun bilincindeydi. bir de bununla uğraşmak istemiyordu zira taehyung'un bu dedikoduları içten içe sorguladığını biliyordu. ona bu fırsatı vermek istememişti. çünkü taehyung son zamanlarda evlilikleri hakkında fazla düşünceliymiş gibi hissediyordu. bu belki işine gelirdi ancak şimdi bununla yüzleşmek için fazla yorgundu.

girişe usulca geri döndüğünde yönlendirmek adına görevli kadına doğru ilerledi ve yüzüne en güzel tebessümlerinden birini kondurarak, istediğinde inanılmaz çirkefleşen o insan değilmişçesine kibarlaşıverdi. "merhaba." diye şakıdı. bugün eşine destek olurken neşeli olmak istiyordu. taehyung'un o gün jeongguk'a kahvaltı masasında söyledikleri çok gücüne gitmişti zira.

kadın, onun bedenini görür görmez yerinde dikleşti ve ardından doksan derece eğilerek selamladı jeongguk'u. "bay kim." diye yanıtladı. "hoş geldiniz. davetli listesinde isminizi göremeyince gelmeyeceğinizi düşünmüştüm." jeongguk'un suratı hafifçe düşse de bunu karşısındaki kadına belli etmemek adına ifadelerini hemen toparladı. demek o kadar istememişti taehyung gelmesini. tamam, daha öncesinde bazı vukuatları olmuştu ancak bu sefer uslu duracaktı. söz bile vermişti. taehyung'un düşüncelerini değiştirmek sahiden zordu.

BKNYBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin