(Ne zamandır bölüm yazmak için senaryo aklıma gelmiyordu özür dilerim..)
O liseli ergen grubu yerde ölü bir biçimde yatıyordu. Jeff ölülere yaklaştı ve kendinde olduğu gibi yanaklarına gülücük şeklinde kesikler açtı. Bende bir şeyler eklemek istiyordum. Aklıma ilk geldiği gibi gözlerinin çevresini ve üzerini çarpı işareti şeklinde kesik açmıştım.
"Sende bir şeyler eklemek istedin sanırım?"
"Evet."
"Güzell."
Bıçağımdaki kanın bir kısmını yaladım. Tadı demir ve meyve gibiydi ama sevmiştim.(Öznel fikrim sizin fikriniz neyse o olarak okuyabilirsiniz :)). )
Kendimde de bir değişiklik yapsam mı diye düşündüm.. Çok sıradan bir insan gibi görünüyordum.. Her neyse sonra düşünürüm.
"Hadi eve gidelim artık. Akşam devam ederiz."
"Tamamdır."
Eve doğru yürümeye başladık. 5-10 dakika sonra vardık.
"Bir sorun mu var?" diye sordu.
"Hayır..?"
"Bir şey hakkında karar verememiş gibisin."
"Cidden mi-"
"Anlamak zor değil."
"Tamam o zaman.. Sadece.. Çok normal bir insan gibi görünüyorum...
"Yani?"
"Kendi üzerimde herhangi bir değişiklik yapsam mı..?"
"Sen bilirsin."
Bir süre düşündüm.. Ve yanağımın birisine kesik atıp dikecektim. Daha güzel görünecekti. Eminim.. (Kesmek istemeyen olursa direkt bu bölümü atlasın. Nasıl olsa Y/N sizsiniz ben sadece yazarım.)
Banyoya doğru yöneldim ve aynada kendime baktım.
"Tipim kaymış amına koyayım.."
Saçımı elim ile düzelttim ve bıçağı elime aldım.
F!Y/N uzun saç.(Kısa ise burayı da geçebilirsiniz.)
Saçımı tuttum ve bıçak ile dikkatlice kısalttım. Saçımın önlerini kesmedim.(İstediğiniz gibi hayal edin ama bu kısalıkta.)
M!Y/N uzun saç
Saçım omuzlarıma kadar geliyordu.. Ve bu rahatsız ediciydi. Özellikle savaşırken. Saçlarımı bıçak kısalttım(saçınızı kısa olarak düşünüyor iseniz saçınıza herhangi bir değişiklik yapmadınız.)
Sıra geldi kesiğe.. Bıçağı ağzımın kenarına dayadım.(ister sağ ister sol olarak düşünün ben sağ olarak düşüneceğim çünkü sağlağım ne alaka bilmiyorum.) Hafifçe kesmeye başladım. Canım fazla yanıyordu ve bağırmamaya çalışıyordum. Bıçağı sımsıkı tutuyordum. Sol yumruğumu sıktım. Kesme işlemi bitmişti. Sırada dikmek vardı.. Banyodaki rafa baktım. Bir iğne ve iplik vardı. İpi iğneden geçirdim ve kesiği dikmeye başladım.(Çizim bok gibi sorry...PC den çizemiyorum..)
Kanı temizledim ve banyodan dışarıya çıktım. Salona doğru ilerledim.
"Kendine ne yaptın..?"
"Güzel olmamış mı?"
"Her halinle iyisin ama eskisi gibi masum görünmüyorsun.. Beğendim!"
"Teşekkür ederim" Gülümsedim.
Koltuğa oturdum ve tavanı izlemeye başladım. Kestiğim kesik hala sızlıyordu..
Eskisi gibi masum görünmediğime sevindim.
(10. bölüm sonu.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff The Killer
FantasíaSen ile Jeff'in tanışıp beraber takıldığınız bir hikaye..(Kan,vahşet,cinayet,şiddet içerir.)