Bölüm 6.

166 8 3
                                    

Kekeleyerek dedim;
"H-HAYIR..SAÇMALAMAYIN!ÜZERİMDE KAN LEKESİ BİLE YOK!!"
Kendimi ele vermiştim. O bana birisini öldürdün mü diye sormamıştı. Ama ben bu cevabı vermiştim. Uh! Fazla dikkatsizim!!Bu lafımdan sonra polis;

"Senin üzerini aramak zorundayız."

İçimden "Ha siktir! Ha siktir!" diye tekrarlıyordum.
Polis üzerimi aradı ve çakımı buldu...

Polis:"Hey.. Bu sende ne arıyor..?"
Gözlerim kocaman açıldı
"S-sonuçta ormandan geliyorum!İşime yarar diye almıştım!"
Polis çakıyı inceledi ve üzerinde kan lekesi buldu. Polis bunu fark edince şaşırdı.
Polis: "Peki bu kan lekesine ne demeliyim?"
Oh..O kanın cidden nereden geldiğini bilmiyordum ve bir şey uydurdum.
"Dalın kıymıklarını temizler iken elimi kesmiştim!"
Polis yaramı görmek istedi. Elimde herhangi bir yara yoktu. Sıçtım...

"Olmaz.." diye karşılık verdim..
Polis artık beni suçlu olarak görüyordu.

Polis: "Bizim ile geliyorsun, ifadeni alacağız."
Aniden kaşlarımı çattım ve çakıyı hızlı ve ani bir hamle ile polisten alıp polise sapladım. Polis silahını eline aldı ve bana doğrulttu.

Polis:"O çakıyı hemen yere bırak ve ellerini kaldır!!"
Bu uyarıyı umursamadım ve hızla polise atıldım. Polis bana ateş etti, polisin üzerine atladım ve onu boynundan bıçakladım. Bana atılan mermi bana denk gelmemişti. Tam polis tetiğe bastığı zaman onun üzerine atlamıştım. Heyecandan ellerim titriyordu. Kalbim çok hızlı çarpıyordu. Olayı gören diğer polisler silahlarını çektiler. Bu sever bittim diye içimden geçirdim. Yer çakıllarla doluydu. Bunu fark edememiştim. Polisler üzerime doğru geliyorlardı. Ben çakıyı yere koydum ve çakıyı yere koyarken yerden iki avcumu da çakıllarla doldurdum. Polisler etrafımı sarmışlardı. Hepsinin boyları birbirine yakındı. Aniden fırıldak gibi dönerek çakılları onların yüzlerine gelecek şekilde fırlattım. Polisler göremedikleri için rasgele ateş etmeye başladılar. Hızla eğilip çakımı yerden alıp sıkıca kavradım. Öldürdüğüm polisin silahı yerde duruyordu. Hızla ona doğru atıldım ve silahı aldım. Ateş eden polislerin mermilerinden 2 si sağ omzuma denk geldi. Seslice inledim ve dişimi sıkıp bağırmamaya çalıştım. Yerdeki silahı elime alıp 2 polise sıktım. Sadece birini vurup indirebilmiştim. Diğer polisler bana nişan aldılar ve bana ateş etmeye başladılar. Durmadan zıplayıp sağa sola kaçıyordum. Bir yandan da silah ile kalan 4 polisi vurmaya çalışıyordum. Her hareket edişimde kolumdaki yara daha fazla acıyor ve kanıyordu. İnlemeye devam ederek ateş ediyordum. Aniden sinirlendim ve çakımı bir polise doğru fırlattım. Polisin göğsüne denk gelmişti. Polis yere yığıldı. Onun yanındaki adam bana daha hızlı ateş etmeye başladı ve sonunda mermisi bitti. Diğer 2 polis bana ateş etmeye devam ediyordu. Onların da mermisi bitinceye kadar oyaladım. Etraf delik deşikti. Kolumun acısı şiddetleniyordu.. Kalan 3 polise de ateş ettim ve onları da indirdim. Yorgunluktan nefes nefese yere yığıldım. Kan kaybından dolayı gözlerim kararıyordu. Kendi kendime dedim ki.

"Kalk! Sen güçlü birisin! Diren! Bayılma! Asla pes etme!!O kadar dayandın ve pes mi edeceksin?!Asla!!!"

Yavaşça ayağa kalktım. Çakıyı fırlattığım polise doğru ilerledim. Çakıyı ölü bedenden çektim. Polis arabalarının camlarını teker teker çakının arkası ile kırdım.

(6. bölüm sonu)

Jeff The KillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin