ㅡ 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐈𝐈𝐈

53 8 0
                                    

3┆❝ Love sinks into my heart
just like the rose's thorn. ❞
248 words

Hanahaki Hastalığı

Karşılıksız veya tek taraflı bir aşkın kurbanı olan kişinin, ciğerlerinde büyüyen çiçekli bir bitkinin taç yapraklarını ve çiçeklerini kusmaya veya öksürmeye başladığı, en sonunda ise nefes almayı imkansız kılacak kadar büyüdüğü bir hastalık.

Heeseung, bunu öğrendiğinden beri daha hasta ve kalbi sıkışmış hissediyor. Sanki ciğerlerinde büyüyen dallar uzanıp kalbine ulaşmış da sarmış gibi. Bazen derin nefesler alırken kalbine bir acı saplanıyor, belki de dallardaki dikenler batıyordur aşkıyla büyüyen gönlüne.

O günden beri hiç çiçek kusmadı ama sürekli boğazı gıdıklanıyor gibi hissediyor, arada midesi bulanıyordu. Eğer fark edilmiyorsa sık sık tuvalete gidip öğürüyor ve öksürüyordu ama ne midesinden ne de boğazından herhangi bir şey çıkıyordu.

"İyi olduğuna emin misin? Solmuş duruyorsun."

Yine bir mide bulantısı ve kalp ağrısıyla uğraşmaya çalışırken arkadaşının dediği üzerine döndü ve ona baktı.

"Biraz hastayım ama geçer."

Ya geçmezse?

Sunghoon biraz ona baktıktan sonra elini onun alnına koymuştu. Ateşi olmadığı için sevinse de Heeseung çökmüş gözüküyordu. Teni, sanki haftalardır güneş ışığı görmemiş gibi beyazdı. Gözleri baygın bakıyordu ve arada sırada fark ettirmemeye çalışsa da kalbini göğsünün üzerinden ovuşturuyordu.

"İyi değilsin ama zorlamayacağım. Eğer söylemeye değer bulursan konuşabiliriz."

Arkadaşını yalnızca bir kafa sallamayla onayladıktan sonra derin bir nefes aldı. En azından almaya çalıştı çünkü yine kalbine saplanan bir ağrıyla yüzünü buruşturmuştu. Sunghoon'a belli etmeden normal bir ifade takınırken bunu arkadaşlarına söyleyip söylememek konusunda düşündü ama sevdiği kişi konusunda üzerine gelebilirlerdi. Ve eğer bu kişinin Jake olduğunu öğrenirseler her şey daha kötü olurdu. Bu yüzden yalnızca hastalığı dayanılamayacak bir raddeye gelene kadar ne yapacağı konusunda düşünmeye karar verdi.

ᴅɪᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin