9┆❝ Everything is for you. ❞
321 words"İyi misin?"
Heeseung'a soracak olursanız bu cümle sadece son birkaç haftadır daha sık duymasına rağmen hayatı boyunca en çok duyduğu cümle olabilirdi. Gerçi bu sefer Jay'in bunu sormasının nedeni farklıydı.
Hastane yatağında yatıyor, doktorun onu ameliyata almasını bekliyordu Heeseung. Karşısında Jay, koltukta Sunghoon ve pencere kenarındaki Jake onu izliyordu. Bu onun için zor bir karar olsa da Jake'in bu hastalık hakkında düşündüklerini duymak onun kararının birkaç gün içinde değişmesini sağlamıştı. Gerçi hâlâ tereddütlüydü ama en azından kararını vermişti. Jake'i kendi hayatından daha çok sevse de önemli olan onun karşılıksız ve asla açıklayamayacağı hisleri değildi, Jake'in onun bu durumu hakkında ne düşündüğü ve hissettikleriydi. Jake, Heeseung'ı böyle görmekten rahatsız oluyorsa Heeseung yapacağı en iyi şey onun daha iyi hissetmesi için her şeyi yapmasıydı, kendi hislerinden ve kararlarından vazgeçse bile.
"Evet, evet iyiyim."
Kafasını hafifçe sallayarak onayladığında Jay bir nefes verdi.
"Gergin misin?"
"Tabii ki."
"Korkuyor musun?"
"... Evet."
"Bunu yapmayı gerçekten istiyor musun Heeseung?"
En başından beri ameliyat olmasını isteseler bile Heeseung onlar için çok değerliydi ve yapmak istemediği bir şey için zorlamak istemiyorlardı. Heeseung'ın kararı çok ani değişmişti, neler olduğunu anlamamışlardı.
Heeseung, Sunghoon'un sorusuna bir süre cevap vermedi. Ama sonunda yine küçük bir kafa salladı.
"Evet."
"Ameliyattan sonra aptalca bir şey yapma, tamam mı?"
Jake'in endişeli sesini duyduğunda ona dönmüştü. Normalde daha da hasta hissettiği için bakışlarını kaçırsa da şimdi yapmadı. Heeseung, sevdiği gence uzun uzun baktı. Her saniye kalbi daha çok acıdı, boğazına kadar tırmanan taç yaprakları dışarıya çıkmakla tehdit etti, gözleri yandı ama ne kadar acı çekerse çeksin Heeseung bakışlarını çekmedi. Belki de aşkından ölmek daha iyiydi ve Heeseung birkaç saniyeliğine kendini şu anda, Jake'e bakarken ona olan aşkından ciğerlerinde açan çiçeklerin onu boğmasıyla ölmeyi diledi. Ama olmadı.
Heeseung buruk bir şekilde gülümsemiş ve kafa sallamıştı. Jake için ameliyata girdikten sonra ona olan hislerini kaybettiği için Heeseung kendine bir şey yapamazdı.
"Yapmam."
Birkaç dakika sonra içeriye doktor girdi ve ameliyata alınacağını söyledi. Heeseung kendine engel olamadan hayal kırıklığına uğradı. Bu hisler neredeyse onun bir parçası olmuştu ve kaybedeceği düşüncesi onu korkuttu.
Yine de Jake için dedi.
Onun için ölmeyeceğim, onun için yaşayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅɪᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ ✓
Fanfic| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ᴊᴀᴋᴇ sɪᴍ × ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ | Aşk, sizi garip hissettirir. Sanki midenizde bir gül bahçesi var da kelebekler uçuşuyormuş gibi hoş, güzel. Ama ona olan aşkınızdan oluşan gülleri onun yüzünden kusmak o kadar da güzel değil. | ! | Mutsuz son...