※ 8. ❝ Harc a szél ellen ❞

105 11 2
                                    

⚠️ W A R N I N G ⚠️

A fejezet tartalmaz fizikai, valamint lelki bántalmazást!
(Bár a könyv elején ezt feltűntettem azzal, hogy a történet +16/+18-as :'))

[ Útmutató Akane támadásaihoz:

Vérmanipuláció:
{Tehát ha megszerzi az ellenfele vérét, irányítani tudja bizonyos mértékig}

1. Pillanatnyi végtelen
(az áldozat egy végtelennek érzékeli a pillanatot)

2. Fájdalom
(az áldozat erős fájdalmat él át, minden porcikájában)

3. Vörös könnyek
(az áldozat szeméből vörös könnyek hullnak, míg el nem veszíti a látását ideiglenesen, vagy örökre)

A többi taktika még szintén titok :3 ]

Jó olvasást!

Amikor nem tudod, hogy melyik a kötelesség útja, a nehezebbiket válaszd.❞

-- Indro Montanelli


※ ※ ※


-- A nevem Netami. Kurai Sora-sama küldött, hogy vigyem elé a holttested.

Akane arcára kisebb meglepettség ült, majd egyszerűen elmosolyodott, és halkan válaszolt:

-- Netami-chan... ugye tudod, hogy a mestered sem tudott legyőzni? -- lökte el magától. -- A tanítványaként számodra is ugyanolyan esélytelen!

-- Majd meglátjuk! Húzd ki a kardod, Akane-san!

-- Nélküle is le tudlak győzni -- pörgette meg a botot, aminek a végén láthatóvá vált egy-egy igen éles penge.

-- "Tsuki, kellene még egy kicsi."

-- "Igenis, Akane-sama... légy óvatos!"

-- "Ne félj. Négy perc, és vége." -- szólt gondolatban, majd némán vett egy mély lélegzetet, s kifújta.

-- Alig várom!

-- Valami nem stimmel... az aurája nem olyan, mint egy kultivátornak -- jegyezte meg Yukiharu a nézőtéren. -- Mintha nem is ember lenne.

-- Nem számít, Akane-kun azt mondta, gyors lesz! Várjuk meg -- válaszolt Minho, mire Yuki bólintott.

Netami ezalatt kihúzta a kardját, és azzal vette fel a harcot. Akane jól hárított, hisz ezek könnyed, rutinos mozdulatok voltak, akár egy tapasztalt harcosnak. Azonban Akane az idő alatt kiesett a gyakorlatból, így a kard pengéje éppen, hogy megvágta az arcát, miközben a szalagot akarta elvágni vele az ellenfele.

-- Minek ez a szemfedő, Akane-san? Csak nem rejtegetni valód van? -- kérdezte, de Akane egy pillanat töredéke alatt hátra lépett kettőt, fordult egyet, s az ezúttal szürke szalagot kivéve a hajából, a szemére kötötte; az apró vágás pedig addigra be is gyógyult.

SNOW RED -- HÓVÖRÖS  || HyunLix « AU » ✔Where stories live. Discover now