« Bevezető »

572 30 1
                                    

<<<>>>

Kedves olvasók!

Amit tudatni szeretnék veletek, mielőtt tovább mennétek...:

Ez egy alternatív fanfiction, koreai Idolokkal, és igen, HyunLix shippel, melyben Yukiharu Amano lenne Hyunjin, Akane Ren pedig Felix.

Az, hogy miért lett hirtelen japán nevük, nos hát nem lövöm le a poént, majd kiderül :3


Jó olvasást, ha kérdés van, a komment szekció használata díjmentes..

ヽ('▽`)/

<<<>>>

❝ Ha a démonokat akarsz ölni, démonná kell válnod ❞

Aki megtapasztalta a halált; s a földi poklot egyaránt, nem élhet többé átlagos életet.

Alkut köthet a démonokkal, halálistenekkel.

Láthatja az elhunytakat, kommunikálhat, irányíthatja őket.

Kiváló lesz a harcművészete, páratlan gyorsaság, erő birtokába kerül.

Azonban mindennek ára van.

Az ember a testével, lelkével, mágikus tárgyakkal, értékekkel fizet, végül az életével.

Akane Ren meghalt, mikor leégett a Fumio családi ház, de egy csoda folytán felébredt.

Elveszítette az emlékeit, mit sem sejtve az eddigi életében történtekről.

De valamilyen módon mégis visszatérnek az emlékei, ami arra vezeti, hogy bosszút álljon a családjáért.

Ez a vágy fűti, sok hosszú éven keresztül, mígnem találkozik egy Yukiharu Amano nevű fiúval, aki szinte a szöges ellentéte.

A fiú sokat harcol, hogy kivívja Akane barátságát, hisz úgy érezte, csak ő lát igazán a fejébe és a szívébe.
Úgy hitte, meg kell mentenie barátját, mégha az egész világ ellene fordul.

Vajon Akane magával rántja a sötétségbe, vagy Yukiharunak sikerül megmentenie attól a temérdek gyűlölettől, ami benne van?

<<<>>>

❝  -- Talán azért gyűlölöm a telet, mert ugyanolyan hűvös, mint én? ❞

❝   --  Talán azért tartózkodom a naptól, mert te fényesebben ragyogsz? ❞

<<<>>>

SNOW RED -- HÓVÖRÖS  || HyunLix « AU » ✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon