.
.
.
.
සතියක කාලයක් ගෙවිලා ගියේ යුන්සොක්ට මාව නැතුවම බැරි වෙනකොට...හායුන් එක්ක කොච්චර කතා කරන්න උත්සහ කරත් එයා කලේම මාව මගාරින එක..අදත් උදේම චූටි චන්ඩියාවත් කරේ තියාගෙනම පහලට එනකොට ටේහ්යුන් ඇවිත් ඉනටත් අත්දෙක තියාගෙන හිනා වෙවී බලන් ඉන්නවා..." හරි ශෝක් තාත්ති ආවා විතරයි ටේ මාමාව ගනන් ගන්නෙත් නෑ.."
"ටේ මාමා අපා..තාත්ති ඕනා..." පොඩි එකත් හුරතල් වෙවීම ටේව තවත් අවුස්සනවා..
" ආහ් එහෙමද පුතෝ.. හා හා වරෙම්කෝ ආයෙ ටේ මාමා චොකෝ ඕනේ අයික්කීම් ඕනේ ගගා..."
ඒපාරනම් මගෙ කරෙන් බැහැලා ටේ ගාවට යන්න දඟලනවා..කපටිම නෑ මේකා..යන්න ආපු හිනාව කාගෙනම මන් බැලුවේ ටේගේ මූන දිහා..කෙහෙල් ලෙල්ලක් වගේ මූනත් හදාගෙන පොඩි එකාට රවනවා..මූ පොඩි එකාට හපන්..
" ආහ් ගනින් මගෙ කොන්ද රිදෙනවා...පොඩි උනාට මොකෝ මේකා හරි බරයි.."
යුන්සොක්වත් ටේට දීලා එහෙන්මම කිචන් එක පැත්තට ගියා...
හායුන් හෝ ගාලා වැඩ..කිචන් එකේ..හිමින්ම ගිහින් පිටිපස්සෙන් නොදැනෙන්න ඒ ඉණ වටේ අත් යවලා බදාගත්තේ..එයා කලබල උන පාර අතේ තිබ්බ බඩුත් වැටෙනකොට....
" ම්..මාව ආ.තාරින්න "
" ම්ම්හ්..බෑ..මෙහෙම ටිකක් ඉන්න ඕන "
මගෙන් ඈත් වෙන්නම දඟලනවා..තව ටිකක් අත් තද කරලා ඒ ගෙල මතින් තොල් තිබ්බේ හායුන්ව ගැස්සිලා යනකොට...විනාඩි ගානක් ඒ සුවඳ මත්තේ මත් වෙලා හිටපු මන් හායුන්ව මගෙ පැත්තට හරව ගත්තේ ඒ රතු උන මූන නිකටෙන් අල්ලලා මන් ගාවට ලන් කරගන්න ගමන්..
" මට සමාවක් නැද්ද හායුන්..ප්ලීස් මට සමාවෙන්න..මට ඔයාවයි යුන්සොක්වයි ඕන...ප්ලීස්.." ඒ ඇස් වලින් ගලන කඳුලු මහපට ඇඟිල්ලෙන්ම පිහලා මන් ඒ දෙතොල් මතට නැමුනේ..හායුන් මට ඉඩ දීලා ඇස් පියාගන්නකොට..විනාඩි ගානක් ඒ තොල් සිපගත්ත මන් හායුන්ව අතෑරියේ ටේගේ කටහඬට..මේ යකාටත් වෙන වැඩ නැද්ද මන්දා..ශිට් මේ වෙලාවෙම කඩාගෙන පැන්නනෙ
YOU ARE READING
°•𝐁𝐋𝐔𝐄 𝐄𝐘𝐄𝐒•° ┃ 𝐣𝐡𝐬 ( complete )
Fanfictionඅදටත් ඒ නිල් ඇස් වල ලියවි තිබුනේ ඇගේ හදේ මා වෙනුවෙන් තිබූ අසීමත ආදරයම පමණයි....🦋 . . . . . ඉතින් අවසරද නවතින්න සසරපුරාවටම ඔය නිල් නෙතු ලඟ......🦋 𝐠𝐢𝐫𝐥×𝐛𝐨𝐲